Weltrusten Maitje. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:52 schreef Maitje het volgende:
Deze josti gaat liggen..
Welterusten 1 ieder en uiteraard Cobra
Waar is de tijd dat ik me weken kon vermaken met bv Commando's of Desperado's...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:54 schreef Sine_Pari het volgende:
Big Fish Hidden Object games zijn veel leuker.
quote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef Vronsky het volgende:
Commando's
Beste game ooit, jammer dat die laatste bagger was.
Dat is 'ie zeker, zit momenteel op mijn vijfde playthrough in twee weken of zo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Vronsky het volgende:
Eh, als het maar vermakelijk is.. toentertijd toen Zone Of The Enders 2 op de ps2 uit kwam.. mijn record staat op 69 minuten dacht ik.
En dat was echt een heel erg goede game.
Als ze eens een deel 3 maken koop ik een ps3.
begon dr mee dat we om 1630 eindappel in burger hadden. Na nog geen 5 min. terug op de kamer werden we al teruggeroepen om in 10 min. buiten weer in BGU1 op te stellen. Vervolgens een hele tijd wat gelul van ene majoor gehad, met bijbehorende fysiek elementen. Daarna met 7 pax aan een touw om de romp en een blindoek op het zwembad in, om even onder een vlot van 3m lang door te duiken, en daarna nog wat andere groepsopdrachten in het zwembad. Leuke was dat voor elke fout die de groep of jezelf maakte je een extra kilo grind me kon gaan nemen voor de mars. Dat werden er dus uiteindelijk 5 voor mij. Daarna 6km in moordtempo met BGU1 + extra kilo's naar een zandgebied gemarst om daar vervolgens wat onzin opdrachten uit te voeren. Daarna weer dat zelfde stuk teruggemarst. Na eindelijk bij de poort aan te zijn gekomen vond de adjudant het wel leuk om nog wat verder te lopen en hebben we nog even een rondje park en een rondje centrum gedaan. Vervolgens om 0400 evaluatie en appel om 1100 in burger. En natuurlijk konden we 10 min. later wederom in BGU1 opstellen, om vervolgens richting de gracht te vertrekken en je 60L in je poncho te stoppen om een drijfpakket te maken. Nadat duidelijk was geworden dat de opdracht al geslaagd was als het lukte 1 pakket drijvende te houden kon onze PO zich, in bloemetjes boxer, zich afmelden bij de kapi.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:57 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
hehehe, wat voor leuke dingen heb je mogen doen?
Kan ik me goed voorstellen met alle informatie die je te verwerken hebt gekregenquote:Op zondag 14 november 2010 01:00 schreef Vronsky het volgende:
Nee, maar ik zit een beetje diep na te denken enzo.
Ik mag hopen van niet. Anders sta ik zo voor de groene tafel.quote:
Weltrusten EllaN.quote:Op zondag 14 november 2010 01:07 schreef EllaN het volgende:
Toch zal ik jullie dappere mannen ook gaan verlaten nu. Fijne nacht nog
!
quote:Op zondag 14 november 2010 01:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Ben je weer aan het werken aanwezig Cobra4?
Dank je wel. Jij voor straks weltrusten.quote:Op zondag 14 november 2010 02:25 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga afsluiten voor vanavond, nog een snelle dienst Cobra4
Hoi m.k.quote:
Nu even een bakkie en een saffie aan het doen. Het is lekker rustig.quote:Op zondag 14 november 2010 02:38 schreef m.k het volgende:
lekker dingen aan het doen, of is het saai?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Oh, dan lig ik nog lang niet op bed. Eerst even lekker relaxen met een film en een drankje.quote:Op zondag 14 november 2010 02:56 schreef m.k het volgende:
hehe dan sta ik op als jij naar bed ga waarschijnlijk (9 uur)
Da's een mooie combinatie.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 03:07 schreef m.k het volgende:
Combinatie die alleen bazen mogen combineren![]()
Tevens is inglorious bastards ook een zeeeeer goeie film, en zo zijn er nog wel wat.
quote:
quote:inception was ook leuk
Warriors is ook super.quote:Op zondag 14 november 2010 03:14 schreef m.k het volgende:
Ik ga Stalingrad wel kijken binnenkort, ben ook bezig met warriors downloaden maar er is maar een seeder en die moet tegelijkertijd met mij online zijn
Zal ik het eind verklappen?quote:Op zondag 14 november 2010 03:23 schreef m.k het volgende:
niet leuk? het is natuurlijk geen hoogwaardige kwaliteit, maar het is vermaak en ik moet ze toch allemaal zien sinds ik er op mijn 11de mee begonnen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Tja, sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |