Je hebt gelijk, 1993 dus. Excusez moiquote:Op zondag 14 november 2010 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's de verkeerde versie lamlul.Ies Ruski.
Macht nichts.quote:Op zondag 14 november 2010 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, 1993 dus. Excusez moi
WARRIORS_DVD9 in nzbindex plakkenquote:Op zondag 14 november 2010 03:14 schreef m.k het volgende:
Ik ga Stalingrad wel kijken binnenkort, ben ook bezig met warriors downloaden maar er is maar een seeder en die moet tegelijkertijd met mij online zijn
Half life done Quickquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Vronsky het volgende:
Eh, als het maar vermakelijk is.. toentertijd toen Zone Of The Enders 2 op de ps2 uit kwam.. mijn record staat op 69 minuten dacht ik.
Kunt dit uitleggen, ben niet zo thuis met downloaden. Ben meer van de hardware (klinkt fout he.)quote:
Mogguh Maitje!quote:
Dat is al een goed begin.quote:Op zondag 14 november 2010 11:53 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Ik weet niet of ik apacolyps now (of zoiets) al heb gezien, titel zegt me wel wat.
Die wil ik zien!quote:Whehe trouwens net weer 2 foto's gekregen van ik als jostipietje. Om te gieren!
links or it didnt happenquote:Op zondag 14 november 2010 11:53 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Ik weet niet of ik apacolyps now (of zoiets) al heb gezien, titel zegt me wel wat.
@m.k
Whehe, ik ga ook naar Harry Potter hoor! Kan niet wachten
!
Whehe trouwens net weer 2 foto's gekregen van ik als jostipietje. Om te gieren!
ik zie niet wat hier nou zo mooi aan is, begrijp ik het niet? ik vind het een beetje nepquote:Op zondag 14 november 2010 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kon het niet laten. Net deze maar weer even zitten kijken.
PM mag ook hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 12:02 schreef Maitje het volgende:
Ik zit ff te twijfelen of ik de foto hier neerzet, ben echt onherkenbaar... Maar toch, om m'n foto hier neer te gooien...
Ken je de rest uit deze "serie" reclames?quote:Op zondag 14 november 2010 12:02 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie niet wat hier nou zo mooi aan is, begrijp ik het niet? ik vind het een beetje nep
neinquote:Op zondag 14 november 2010 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ken je de rest uit deze "serie" reclames?
quote:
Okidokie.quote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Ok. Zal straks ff kijken, zit nu op mijn mobiel dus dan werkt het nietm
mist je hem ook naar mij stuurt zal ik het niet doorvertellenquote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Ok. Zal straks ff kijken, zit nu op mijn mobiel dus dan werkt het nietm
Ik stuur geen enkele foto van Maitje door naar anderen.quote:Op zondag 14 november 2010 12:13 schreef m.k het volgende:
[..]
mist je hem ook naar mij stuurt zal ik het niet doorvertellen
Ernstig? Het was toch een vrolijke gebeurtenis?quote:Op zondag 14 november 2010 12:16 schreef Maitje het volgende:
Start nu mijn laptop op om de foto op ware grote te kijken, als die te ernstig is dan blijft ie prive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |