Weltrusten dan.quote:Op zondag 14 november 2010 03:45 schreef m.k het volgende:
maar ik ga mijn nest in, moet over een paar uur weer dingen gaan doen
Lekker bezig geweest dus. Ze zijn bij ons ook nog wel van de mt's, gelukkig alleen niet na einde dienst. Bij mn laatste MT van een hele dag, en niet eten/drinken, en buiten zijn met -5 a -8 zonder slaap nog ff 150km mogen rijden in de tonner. Ik heb toen maar met mn raam open gereden om soort van wakker te blijven(was in totaal al 24u bezig ofzo)quote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
begon dr mee dat we om 1630 eindappel in burger hadden. Na nog geen 5 min. terug op de kamer werden we al teruggeroepen om in 10 min. buiten weer in BGU1 op te stellen. Vervolgens een hele tijd wat gelul van ene majoor gehad, met bijbehorende fysiek elementen. Daarna met 7 pax aan een touw om de romp en een blindoek op het zwembad in, om even onder een vlot van 3m lang door te duiken, en daarna nog wat andere groepsopdrachten in het zwembad. Leuke was dat voor elke fout die de groep of jezelf maakte je een extra kilo grind me kon gaan nemen voor de mars. Dat werden er dus uiteindelijk 5 voor mij. Daarna 6km in moordtempo met BGU1 + extra kilo's naar een zandgebied gemarst om daar vervolgens wat onzin opdrachten uit te voeren. Daarna weer dat zelfde stuk teruggemarst. Na eindelijk bij de poort aan te zijn gekomen vond de adjudant het wel leuk om nog wat verder te lopen en hebben we nog even een rondje park en een rondje centrum gedaan. Vervolgens om 0400 evaluatie en appel om 1100 in burger. En natuurlijk konden we 10 min. later wederom in BGU1 opstellen, om vervolgens richting de gracht te vertrekken en je 60L in je poncho te stoppen om een drijfpakket te maken. Nadat duidelijk was geworden dat de opdracht al geslaagd was als het lukte 1 pakket drijvende te houden kon onze PO zich, in bloemetjes boxer, zich afmelden bij de kapi.
Mogguh ER.quote:
Moggûh Cobra. Gisteren samen met Lotusss in bed Apocalypse Now gekeken. Had ze nog niet gezien.quote:
Wat!? Daar hoort ze billenkoek voor te krijgen!quote:Op zondag 14 november 2010 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moggûh Cobra. Gisteren samen met Lotusss in bed Apocalypse Now gekeken. Had ze nog niet gezien.
Daar was AchJa het ook al over eens hahahahaquote:Op zondag 14 november 2010 09:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat!? Daar hoort ze billenkoek voor te krijgen!
Ik roep dat wel, maar ik moet toch eerst even aan Maitje vragen of zij die film wel heeft gezien.quote:Op zondag 14 november 2010 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar was AchJa het ook al over eens hahahaha
hehehehe, reken daar maar niet opquote:Op zondag 14 november 2010 09:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik roep dat wel, maar ik moet toch eerst even aan Maitje vragen of zij die film wel heeft gezien.
Dat kan jouw favoriet niet zijn! Dat is mijn favoriet!quote:Op zondag 14 november 2010 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe, reken daar maar niet op
Lotusss heeft mijn favoriet ook nog niet gezien, nl. Stalingrad.
Praat geen poep Cobra!quote:Op zondag 14 november 2010 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan jouw favoriet niet zijn! Dat is mijn favoriet!
Ik heb het er verdorie afgelopen nacht nog met m.k. over gehad.quote:
truequote:Op zondag 14 november 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het er verdorie afgelopen nacht nog met m.k. over gehad.
Ik las het net ja. Desalnietteplus blijft het mijn favorietquote:Op zondag 14 november 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het er verdorie afgelopen nacht nog met m.k. over gehad.
Ach, dit zou wel onder splits!!! kunnen vallen.quote:Op zondag 14 november 2010 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik las het net ja. Desalnietteplus blijft het mijn favoriet
Hij is uit '93.quote:
Da's de verkeerde versie lamlul.quote:Op zondag 14 november 2010 10:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm, ouder hoor:
http://www.imdb.com/title/tt0174240/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |