quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:07 schreef friemelaar het volgende:
inclusief muis gestolen bij de buurvrouw
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:22 schreef DaMart het volgende:
Friemel.
Trev
Marijke
Suikertaartje
MPG
Lovelylady
pgr
Sym
Klonk
Fles(zwaai jij terug in de camera?)
iedereen die ik vergeten ben
ik ben al 31 uur wakkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, de grote vroeg-opgestaan-after-koffie-dip is begonnen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, de grote vroeg-opgestaan-between-koffie-dip is begonnen
Met je paintballgun?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:41 schreef Trevland het volgende:
Ikke straks de mediamarkt maar eens overvallen
Jij heldquote:
quote:
ik denk dat ze daar niet van onder de indruk zijn...quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:43 schreef Trevland het volgende:
Ben bang dat het maar met mijn pin pas is
Ik weet niet of ze weten wat een paintball gun is en heb ook geen zin in een paar nachtjes logerenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar niet van onder de indruk zijn...
jahoorquote:
Dan is het ook niet overvallen hequote:Op zaterdag 13 november 2010 11:48 schreef Trevland het volgende:
Ik weet niet of ze weten wat een paintball gun is en heb ook geen zin in een paar nachtjes logerendus ik zou helaas wel moeten
Kan anders een behoorlijk aanslag op mijn bankrekening zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het ook niet overvallen he
Weet ik nog niet, is het goed als ik er nog een nachtje over slaap?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jahoor
ben hieperrrrrrr!
jullie straks allemaal met jullie kiddies voor de buis naar pieterbaaz kijken?
Morge WWquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeiemorgen KSC.
Waar blijft de lente?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeiemorgen KSC.
Waar blijft de lente?
Maar dat is nog steeds geen overvalquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan anders een behoorlijk aanslag op mijn bankrekening zijn
Mijn bank rekening denkt er toch anders overquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is nog steeds geen overval
Dan is het nog steeds geen overval en al helemaaal niet op de MediaMarktquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:53 schreef Trevland het volgende:
Mijn bank rekening denkt er toch anders over
Sinds wanneer moet je je bankpas bedreigen om iets te kopenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn bank rekening denkt er toch anders over
Maar als ik weg ben missen ze wel wat spullenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen overval en al helemaaal niet op de MediaMarkt
Maar het geld is wel wegquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je je bankpas bedreigen om iets te kopenJe plundert je rekening misschien wel, maar dat is geen overval
Have Fun en tot laterquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:56 schreef Klonk het volgende:
Mijn bankrekening staat diep en dieprood
Drie zieke katten moeten laten inslapen en cremeren, niet leuk om te doen...
Dan is het nog steeds GEEN overvalquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als ik weg ben missen ze wel wat spullen
[..]
Maar het geld is wel weg![]()
[..]
Have Fun en tot later
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:56 schreef Klonk het volgende:
Mijn bankrekening staat diep en dieprood
Drie zieke katten moeten laten inslapen en cremeren, niet leuk om te doen...
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
Douwe Egbertspuntjes uitgeven is leuk!
He Symquote:
Heb je de luxe om vandaag nog weer even te gaan liggen?quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:22 schreef pgrferrari het volgende:
Hallo
Daarstraks een minimeet gehad met iemand van fok!
Ze kwam het speelgoed ophalen.
Leuk meisje trouwens
En ik heb cadeaus voor jullie gekocht.
Ik zit er wel aan te denken om het te vragenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Tof
En wanneer zie je d'r weer?
Oeh en cadeautjes
doe je goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken om het te vragen
Trevvv!quote:
volgens mij nietquote:
het zal wel aan het tijdstip liggen, maar ik snap geen fuck van dat topicquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Match jij bij Fok!?
wil iemand laten berekenen door mij hoe goed hij met Fok! matched?
misschien is de OP nogal onduidelijk, ik zal wel fixen, maar ik match je met Fok!, en dan kan je zien in welke categorie qua verslaafdheid van Fok! je thuishoordquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zal wel aan het tijdstip liggen, maar ik snap geen fuck van dat topic
Doe eens een gooiquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
misschien is de OP nogal onduidelijk, ik zal wel fixen, maar ik match je met Fok!, en dan kan je zien in welke categorie qua verslaafdheid van Fok! je thuishoord
quote:
dat weet ik zo ook welquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
misschien is de OP nogal onduidelijk, ik zal wel fixen, maar ik match je met Fok!, en dan kan je zien in welke categorie qua verslaafdheid van Fok! je thuishoord
ik weet het, maar ik verveelde mequote:
Dat blijktquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik verveelde me
weekend is gewoon heiligquote:
Waarom zou je en met wie doe je dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
weekend is gewoon heilig![]()
en hou een wedstrijd langst opblijven, zit nu op de 35 uur ofzo, ik ga winnen!
Waarom?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou je en met wie doe je dat?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou je en met wie doe je dat?
OMFGquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarom?
Ik doe altijd nutteloze weddenschappen, wie het eerst een fles knoflooksaus heeft leeggedronken, wie het eerst een lijn poedersuiker van 10 centimeter op heeft gesnoven, vanalles...
en met wie? Met KoraalGeneraal, maar die ken je vast niet
Symp, je kan niet toevallig wat legen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet het nog niet hoor.
Ik wil haar PM'en maar box is vol.
echt geen levenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarom?
Ik doe altijd nutteloze weddenschappen, wie het eerst een fles knoflooksaus heeft leeggedronken, wie het eerst een lijn poedersuiker van 10 centimeter op heeft gesnoven, vanalles...
en met wie? Met KoraalGeneraal, maar die ken je vast niet
hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
echt geen levenen ken ik ook niet
m'n record staat trouwens om 73 uur, ik weet het, het is niet gezond (:quote:
idiootquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n record staat trouwens om 73 uur, ik weet het, het is niet gezond (:
Nee, dat kunnen we helaas nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Symp, je kan niet toevallig wat legen?
Ok, dan w8 ik rustig.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen we helaas niet
quote:
quote:
trevquote:
beroemdequote:
symquote:
kiek'n sie auch nach die Sinterklahs Journahl?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
beroemde
[..]
sym
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kiek'n sie auch nach die Sinterklahs Journahl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
hoiquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, weer terug van boodschappen doen, wat een teringzooi hebben we naar huis gesleeptAllemaal dingen voor vanaaf & morgen. Gelukkig viel het qua kosten aardig mee
![]()
ik ben er ook even vandoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens naar de Mediamarkt
Bis Later Lui![]()
enferquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, weer terug van boodschappen doen, wat een teringzooi hebben we naar huis gesleeptAllemaal dingen voor vanaaf & morgen. Gelukkig viel het qua kosten aardig mee
![]()
sportautoquote:
later trevquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens naar de Mediamarkt
Bis Later Lui![]()
symquote:
quote:
Heb je geen telefoonnummer? Kun je d'r smsenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet het nog niet hoor.
Ik wil haar PM'en maar box is vol.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:19 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Jaa heb er wel zin inquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je geen telefoonnummer? Kun je d'r smsen
[..]
Fijn is dat, als kosten meevallen
Al een beetje zin in het feestje?
Ik heb net ook boodschapjes gedaan, 2 zakken kattenbakvulling is toch wat zwaar![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa heb er wel zin inTaart wordt lekker
![]()
Zo ja![]()
Das behoorlijk zwaar ja.
Geen zin?quote:
Oeh, feliciteer hem/haar van mijquote:
Gefeliciteerd van een beroemde manquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oeh, feliciteer hem/haar van mij
zal lekker klinken, nee, doe maar niet (:
dat klinkt dan wel weer beter ja, maar "gefeliciteerd van een 14-jarige via een forum" klinkt weer zo vaagquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd van een beroemde man
Tja..maar ja..taartquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:46 schreef Enfermera het volgende:
Jaa heb er wel zin inTaart wordt lekker
![]()
Zo ja![]()
Das behoorlijk zwaar ja.
Maar wat doe je precies? Had daar ook al gepost.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer
was een vriend wegbrengen naar het station, hij had geen fiets dus hij moest achterop mét tegenwind, dus ik ben blij dat ik nu aan m'n warme chocolademelk-mocca zit![]()
Match jij bij Fok!?
wel veel werk dat topic, had nooit verwacht dat het ook nog ooit eens iets zou worden
bepalen aan de hand van mijn feilloze mannelijke intuïtie in hoeverre jij verslaafd bent aan Fok!quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar wat doe je precies? Had daar ook al gepost.
dat kan ik zelf ook wel zeggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
bepalen aan de hand van mijn feilloze mannelijke intuïtie in hoeverre jij verslaafd bent aan Fok!
Logisch toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
dat kán je wel, maar het is leuker als ik het voor je doe, vinden de meeste blijkbaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan ik zelf ook wel zeggen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Logisch toch?Haha vat het niet op als een belediging als ik je groot gelijk geefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, de OP is aandachtig opgezet. Tenminste, het wekt de indruk.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
mensen blijven nou eenmaal erg nieuwsgierig, ook als iets wat ze al lang wisten gewoon nog een keer bevestigd wordtquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:20 schreef TheFamousMan het volgende:
dat kán je wel, maar het is leuker als ik het voor je doe, vinden de meeste blijkbaar
Nee, nog niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Lekker
Ja, maar had het nodigEn lang leve de 80 cent kattenbakvulling van de Euroshopper
Had je m'n muur al gezien?
Uhhuhquote:
duurde wel eventjes ja, maar anders krijg je ook nooit een leuk topic, mensen posten eerder in een topic onder een goed uitgewerkte OPquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha vat het niet op als een belediging als ik je groot gelijk geef
Maargoed, de OP is aandachtig opgezet. Tenminste, het wekt de indruk.
Ferbozatiequote:
ik kom ook even op bezoek denk ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:25 schreef Enfermera het volgende:
Zo, pfff... Ff 2 taarten in 1,5 uur tijd gebakken. Nouja, gebakken.. de één staat op te stijven in de koelkast (kwarktaart) en mn appeltaart moet nog in de oven, maar dat doe ik pas na het eten, is ie nog een beetje warm als het bezoek komt
![]()
In het vorige topic geloof ikquote:Nee, nog niet?![]()
Waarrrr
![]()
Enferistaltisch-voorkomenquote:
Hoe is het met je hoofdje, snoes?quote:
XD Van mij mag je hoor! Taart genoeg gok ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom ook even op bezoek denk ik![]()
![]()
[..]
In het vorige topic geloof ik
quote:
Warme appeltaart met slagroom met koffie erbij en dat dan nuttigen op een kleedje bij een open haard is ook niet heel vervelend hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:38 schreef wel.o.k het volgende:
alleen suikertaart
![]()
hoi snoes![]()
en andere
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Warme appeltaart met slagroom met koffie erbij en dat dan nuttigen op een kleedje bij een open haard is ook niet heel vervelend hoor![]()
Hoi liefje, fijn druk weekend aan het hebben?
wat ben je aan het zagen dan, plintjes?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
best wel weer, ben nu aan het verstek zagen
en heb van ochtend achter de vuilniswagen gelopen
Oh gatsquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik Duo Penotti speculaas/witte chocola/ hazelnoot gekocht...denk ik jammie!
Is het gewoon mierzoet spul met een minivleugje speculaas/hazelnootsmaak
Dat felle komt door het zonlicht, eigenlijk is het best donker (ja, we hebben twee keer gebeld vandaag, dan krijg je dat soort infoquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, goed fel muurtje Marijk!Ziet er tof uit!
Is het al mooier opgedroogd?
Jaquote:
hoe is jouw vandaag?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Van mij mag je hoor! Taart genoeg gok ik.
Oh, ff kieke.
[..]
oud papier ophalen, in vallen voor iemand.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat ben je aan het zagen dan, plintjes?
achter de vuilniswagen gelopen?
leg eens uit?
dat is liefquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
oud papier ophalen, in vallen voor iemand.
en plintjes voor in de daglichtkoepel, even mooier afwerken
de hele ochtend aan natte dozen gezetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is lief![]()
wauw, in één keer goed geraden..plintjes![]()
(plintjes zagen)
mijn puberale brein komt met een bepaalde toetsencombinatie die een bepaalde zin vormt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de hele ochtend aan natte dozen gezeten
smeerlapquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
de hele ochtend aan natte dozen gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ahh, oké. Ja dat scheeltquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat felle komt door het zonlicht, eigenlijk is het best donker (ja, we hebben twee keer gebeld vandaag, dan krijg je dat soort info) en de tweede laag gaat er inmiddels ook al wel op geloof ik
Haha ja preciesquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik had net zo'n behoefte aan iets wat me aan chocola en koekjes deed denken
Mij is goed.quote:
doeidoeiquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
Pffrt. Ik sleep me maar even naar de winkel dan![]()
Dag snoetjes, tot later
Heul goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe is het met je hoofdje, snoes?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Samenvatting van deze dag:
Boodschappen gedaan,
DouweEgbertswinkel weest,
Schoonmoeder bezocht,
Verjaardag weest, viel achteraf wel mee,
En ik heb haarkleuring gehaald en hoop dat dat mooi gaat worden
Sinterklaas isser!
Nu naar huis
wbquote:
enferquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee, veel gedaan!
Verjaardag viel mee?![]()
Was het erg?
Jeuj!
[..]
wb
quote:
heel ff vrij vanavond om 7 uur beginnenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ben je weer ff vrij? Hoe laat moet je weer aan de slag?
Oh lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel ff vrij vanavond om 7 uur beginnen![]()
de garage is ook bijna helemaal schoon en opgeruimd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot morgen enferquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh lekker
Zo, goed bezig
Ik ben weer weg, koken, eten, afwassen, optutten en dan PARTEYYYY![]()
Dusse, tot morgen gok ik
![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
't Is de hele dag al vet rustig hier.
het is weekendquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
't Is de hele dag al vet rustig hier.
ik ga nog even wat pittenquote:
Trustequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga nog even wat pitten![]()
laters
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:08 schreef pgrferrari het volgende:
Check mijn bazenmuts van Hak
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweeeldig
![]()
Ik kom stiekem toch ff terug, ik miste julliequote:
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het altijd zo uitgestorven tijdens het weekend?
ik ben gewoon altijd bij vrienden, behalve in de nacht [soms].quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vaak wel ja XDquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
waar blijft nou die foto van je kwarktaart?quote:
Nou, dat is echt goede timing hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef Fha het volgende:
Kom precies op het goeie moment binnen
Foto van een kwarktaart!!![]()
zien
Rij jij?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dat is echt goede timing hoor![]()
Ze zet straks ook nog een appeltaart in de oven![]()
warme appeltaartquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat is echt goede timing hoor![]()
Ze zet straks ook nog een appeltaart in de oven![]()
gefeliciteerdquote:
we komen ook langs jou op weg naar Enfermerel, ga je mee?quote:
nee, sorry, ik ga zo naar vriendenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we komen ook langs jou op weg naar Enfermerel, ga je mee?
PRIORITEITEN MAN!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, sorry, ik ga zo naar vrienden
geeft niet, dan is er meer voor ons Fhaquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, sorry, ik ga zo naar vrienden
Met jou wil ik wel delen hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
geeft niet, dan is er meer voor ons Fha
Ik ook met jouquote:
Woahquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook met jou![]()
zelfs een pizza
Da's vet bijzonder hoor, maar ja..jij bent ook liefquote:
En avond etenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gaat nu iedereen taart eten?:P
Taart als avondetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
En avond etenMaar ik kan dat prima tegelijkertijd
Of als toetjequote:
Hoezo ook?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of als toetje![]()
Want ik heb namelijk ook shoarma
Ik heb liever taart EN avondeten dan taart ALS avondetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoezo ook?![]()
Heb vanochtend al taart op.
Oef.. tis wel een zware strijd hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb liever taart EN avondeten dan taart ALS avondeten
Appeltaart net uit de oven is ook warmquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Oef.. tis wel een zware strijd hoorMaar ik kies denk ik ook voor avond eten want dat is warm.
Das toch anders..quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
Appeltaart net uit de oven is ook warm
Nee johquote:
Als ik zwanger zou zijn hadden we wel echt een probleemquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja dat heb je he als je net komt binnenvallen
Hij is nog niet klaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar blijft nou die foto van je kwarktaart?
quote:
Ja want als je zwanger bent eet je voor 2quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik zwanger zou zijn hadden we wel echt een probleemWe hebben nu echt het geld niet om mij nog meer te laten eten
Lieve schat, ik eet nu al voor 4quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ja want als je zwanger bent eet je voor 2
Ja hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje, is dat wel handig ivm met je trouwjurk?
Welke kleur?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga vanavond mijn haartjes verven
Wat knapquote:
Eeerst super blondquote:
vrouwmens ik was een plaatje zoeken... stuk ongeduldquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:09 schreef Enfermera het volgende:
Is iedereen ineens wegNou, ik ga ook, mn andere taart in de oven zetten
![]()
Tot morgen! (Ja, met foto's!)
naar 3quote:
Niksquote:
ik ook nietquote:
hij loopt doorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
naar 3heb ik er geen last meer van
ik ook niet en ook geen pizza meerquote:
ik geen friet meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij loopt door
[..]
ik ook niet en ook geen pizza meer
Snel! Prop er nog wat taart achteraan!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien had ik iets minder komkommer moeten eten
Ah, hier is een grote vriendinquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
xDquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat knap![]()
[..]
Eeerst super blondOntkleuren dus
SLECHT ik weet het.... (want het is nu nog zwartrood en dan kan ik er met elke kleur over heen gaan maar dat werkt niet)
En daarna Mahonie Koperbruin zegt de verpakking....
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrouwmens ik was een plaatje zoeken... stuk ongeduld
Fijne avond en veel plezier![]()
Stukje appelkruimeltaart die net uit de oven is gekomen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
hihihihi, pastnie!quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:06 schreef Fha het volgende:
Stom journaal
Niet over vrijlating van mevrouw pratenSINTERKLAAS IS ER HOOR! dat wil ik zien
lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Stukje appelkruimeltaart die net uit de oven is gekomen?
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
zal ik het maar doen dan?
enfer
hebben we dat ook weer gehad
*gooit een stukje*quote:
OH GOD DE WERELD VERGAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!11!!!!11!!1!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat?Ik moest werken.. ik heb de intocht gemist
Precies.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
OH GOD DE WERELD VERGAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!11!!!!11!!1!!!!![]()
HAHAAHHAHAHAquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
enfer
Ligt er aan wat je je nu bij fijn voorstelt...quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fijn nog maar ff afw8en.
[ afbeelding ]
Nee, dat we dat even duidelijk hebben.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
enfer
Dat staat op de planning voor morgenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
Nee, dat we dat even duidelijk hebben.
--> uitzendinggemist.nl ?
Uhm...quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je je nu bij fijn voorstelt...
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat staat op de planning voor morgen![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef Enfermera het volgende:
Nou, nu ga ik echt, doen alsof ik op onze vrienden wacht!![]()
![]()
Gelukkig hebben we taart.
Geef nou maar toe dat wij gewoon je vrienden zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Neequote:
En liefquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh! Zacht! Dat ben ik wel
Oei..snel vluchten naar het droge land dan!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef MPG het volgende:
Nee![]()
Ik moest godnondeknolle nog buiten werken ook, vandaag.
Naja, af en toe dan.
Vanmorgen door een hoosbui naar t werk gereden, op sommige plekken lag echt meer dan 30 cm water op de weg!
ik wil wel langs komen voor de taart hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Mag ik je knijpen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh! Zacht! Dat ben ik wel
Doe ik het voorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei..snel vluchten naar het droge land dan!
Ik
En nu zekerquote:heb koffie en stroopwafels
Wel heel hip jaquote:
Niet hard hoor, want dan ga ik slaanquote:
stroopwafelsquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei..snel vluchten naar het droge land dan!
Ik heb koffie en stroopwafels
hier?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
Waar zijn mijn grote vriendinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |