Maar wat doe je precies? Had daar ook al gepost.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer
was een vriend wegbrengen naar het station, hij had geen fiets dus hij moest achterop mét tegenwind, dus ik ben blij dat ik nu aan m'n warme chocolademelk-mocca zit![]()
Match jij bij Fok!?
wel veel werk dat topic, had nooit verwacht dat het ook nog ooit eens iets zou worden
bepalen aan de hand van mijn feilloze mannelijke intuďtie in hoeverre jij verslaafd bent aan Fok!quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar wat doe je precies? Had daar ook al gepost.
dat kan ik zelf ook wel zeggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
bepalen aan de hand van mijn feilloze mannelijke intuďtie in hoeverre jij verslaafd bent aan Fok!
Logisch toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
dat kán je wel, maar het is leuker als ik het voor je doe, vinden de meeste blijkbaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan ik zelf ook wel zeggen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Logisch toch?Haha vat het niet op als een belediging als ik je groot gelijk geefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, de OP is aandachtig opgezet. Tenminste, het wekt de indruk.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
mensen blijven nou eenmaal erg nieuwsgierig, ook als iets wat ze al lang wisten gewoon nog een keer bevestigd wordtquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:20 schreef TheFamousMan het volgende:
dat kán je wel, maar het is leuker als ik het voor je doe, vinden de meeste blijkbaar
Nee, nog niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Lekker
Ja, maar had het nodigEn lang leve de 80 cent kattenbakvulling van de Euroshopper
Had je m'n muur al gezien?
Uhhuhquote:
duurde wel eventjes ja, maar anders krijg je ook nooit een leuk topic, mensen posten eerder in een topic onder een goed uitgewerkte OPquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha vat het niet op als een belediging als ik je groot gelijk geef
Maargoed, de OP is aandachtig opgezet. Tenminste, het wekt de indruk.
Ferbozatiequote:
ik kom ook even op bezoek denk ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:25 schreef Enfermera het volgende:
Zo, pfff... Ff 2 taarten in 1,5 uur tijd gebakken. Nouja, gebakken.. de één staat op te stijven in de koelkast (kwarktaart) en mn appeltaart moet nog in de oven, maar dat doe ik pas na het eten, is ie nog een beetje warm als het bezoek komt
![]()
In het vorige topic geloof ikquote:Nee, nog niet?![]()
Waarrrr
![]()
Enferistaltisch-voorkomenquote:
Hoe is het met je hoofdje, snoes?quote:
XD Van mij mag je hoor! Taart genoeg gok ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom ook even op bezoek denk ik![]()
![]()
[..]
In het vorige topic geloof ik
quote:
Warme appeltaart met slagroom met koffie erbij en dat dan nuttigen op een kleedje bij een open haard is ook niet heel vervelend hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:38 schreef wel.o.k het volgende:
alleen suikertaart
![]()
hoi snoes![]()
en andere
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Warme appeltaart met slagroom met koffie erbij en dat dan nuttigen op een kleedje bij een open haard is ook niet heel vervelend hoor![]()
Hoi liefje, fijn druk weekend aan het hebben?
wat ben je aan het zagen dan, plintjes?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
best wel weer, ben nu aan het verstek zagen
en heb van ochtend achter de vuilniswagen gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |