ik ben er ook even vandoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens naar de Mediamarkt
Bis Later Lui![]()
enferquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, weer terug van boodschappen doen, wat een teringzooi hebben we naar huis gesleeptAllemaal dingen voor vanaaf & morgen. Gelukkig viel het qua kosten aardig mee
![]()
sportautoquote:
later trevquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens naar de Mediamarkt
Bis Later Lui![]()
symquote:
quote:
Heb je geen telefoonnummer? Kun je d'r smsenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet het nog niet hoor.
Ik wil haar PM'en maar box is vol.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, weer terug van boodschappen doen, wat een teringzooi hebben we naar huis gesleeptAllemaal dingen voor vanaaf & morgen. Gelukkig viel het qua kosten aardig mee
![]()
Jaa heb er wel zin inquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je geen telefoonnummer? Kun je d'r smsen
[..]
Fijn is dat, als kosten meevallen
Al een beetje zin in het feestje?
Ik heb net ook boodschapjes gedaan, 2 zakken kattenbakvulling is toch wat zwaar![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa heb er wel zin inTaart wordt lekker
![]()
Zo ja![]()
Das behoorlijk zwaar ja.
Geen zin?quote:
Oeh, feliciteer hem/haar van mijquote:
Gefeliciteerd van een beroemde manquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oeh, feliciteer hem/haar van mij
zal lekker klinken, nee, doe maar niet (:
dat klinkt dan wel weer beter ja, maar "gefeliciteerd van een 14-jarige via een forum" klinkt weer zo vaagquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd van een beroemde man
Tja..maar ja..taartquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:46 schreef Enfermera het volgende:
Jaa heb er wel zin inTaart wordt lekker
![]()
Zo ja![]()
Das behoorlijk zwaar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |