Hoi!quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:22 schreef pgrferrari het volgende:
Hallo
Daarstraks een minimeet gehad met iemand van fok!
Ze kwam het speelgoed ophalen.
Leuk meisje trouwens
En ik heb cadeaus voor jullie gekocht.
Ik zit er wel aan te denken om het te vragenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Tof
En wanneer zie je d'r weer?
Oeh en cadeautjes
doe je goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken om het te vragen
Trevvv!quote:
volgens mij nietquote:
het zal wel aan het tijdstip liggen, maar ik snap geen fuck van dat topicquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Match jij bij Fok!?
wil iemand laten berekenen door mij hoe goed hij met Fok! matched?
misschien is de OP nogal onduidelijk, ik zal wel fixen, maar ik match je met Fok!, en dan kan je zien in welke categorie qua verslaafdheid van Fok! je thuishoordquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zal wel aan het tijdstip liggen, maar ik snap geen fuck van dat topic
Doe eens een gooiquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
misschien is de OP nogal onduidelijk, ik zal wel fixen, maar ik match je met Fok!, en dan kan je zien in welke categorie qua verslaafdheid van Fok! je thuishoord
quote:
dat weet ik zo ook welquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
misschien is de OP nogal onduidelijk, ik zal wel fixen, maar ik match je met Fok!, en dan kan je zien in welke categorie qua verslaafdheid van Fok! je thuishoord
ik weet het, maar ik verveelde mequote:
Dat blijktquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik verveelde me
weekend is gewoon heiligquote:
Waarom zou je en met wie doe je dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
weekend is gewoon heilig![]()
en hou een wedstrijd langst opblijven, zit nu op de 35 uur ofzo, ik ga winnen!
Waarom?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou je en met wie doe je dat?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou je en met wie doe je dat?
OMFGquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarom?
Ik doe altijd nutteloze weddenschappen, wie het eerst een fles knoflooksaus heeft leeggedronken, wie het eerst een lijn poedersuiker van 10 centimeter op heeft gesnoven, vanalles...
en met wie? Met KoraalGeneraal, maar die ken je vast niet
Symp, je kan niet toevallig wat legen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet het nog niet hoor.
Ik wil haar PM'en maar box is vol.
echt geen levenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarom?
Ik doe altijd nutteloze weddenschappen, wie het eerst een fles knoflooksaus heeft leeggedronken, wie het eerst een lijn poedersuiker van 10 centimeter op heeft gesnoven, vanalles...
en met wie? Met KoraalGeneraal, maar die ken je vast niet
hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
echt geen levenen ken ik ook niet
m'n record staat trouwens om 73 uur, ik weet het, het is niet gezond (:quote:
idiootquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n record staat trouwens om 73 uur, ik weet het, het is niet gezond (:
Nee, dat kunnen we helaas nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Symp, je kan niet toevallig wat legen?
Ok, dan w8 ik rustig.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen we helaas niet
quote:
quote:
trevquote:
beroemdequote:
symquote:
kiek'n sie auch nach die Sinterklahs Journahl?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
beroemde
[..]
sym
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kiek'n sie auch nach die Sinterklahs Journahl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
hoiquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, weer terug van boodschappen doen, wat een teringzooi hebben we naar huis gesleeptAllemaal dingen voor vanaaf & morgen. Gelukkig viel het qua kosten aardig mee
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |