Hoi!quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:22 schreef pgrferrari het volgende:
Hallo
Daarstraks een minimeet gehad met iemand van fok!
Ze kwam het speelgoed ophalen.
Leuk meisje trouwens
En ik heb cadeaus voor jullie gekocht.
Ik zit er wel aan te denken om het te vragenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Tof
En wanneer zie je d'r weer?
Oeh en cadeautjes
doe je goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken om het te vragen
Trevvv!quote:
volgens mij nietquote:
het zal wel aan het tijdstip liggen, maar ik snap geen fuck van dat topicquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Match jij bij Fok!?
wil iemand laten berekenen door mij hoe goed hij met Fok! matched?
misschien is de OP nogal onduidelijk, ik zal wel fixen, maar ik match je met Fok!, en dan kan je zien in welke categorie qua verslaafdheid van Fok! je thuishoordquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zal wel aan het tijdstip liggen, maar ik snap geen fuck van dat topic
Doe eens een gooiquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
misschien is de OP nogal onduidelijk, ik zal wel fixen, maar ik match je met Fok!, en dan kan je zien in welke categorie qua verslaafdheid van Fok! je thuishoord
quote:
dat weet ik zo ook welquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
misschien is de OP nogal onduidelijk, ik zal wel fixen, maar ik match je met Fok!, en dan kan je zien in welke categorie qua verslaafdheid van Fok! je thuishoord
ik weet het, maar ik verveelde mequote:
Dat blijktquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik verveelde me
weekend is gewoon heiligquote:
Waarom zou je en met wie doe je dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
weekend is gewoon heilig![]()
en hou een wedstrijd langst opblijven, zit nu op de 35 uur ofzo, ik ga winnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |