warme appeltaartquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat is echt goede timing hoor![]()
Ze zet straks ook nog een appeltaart in de oven![]()
gefeliciteerdquote:
we komen ook langs jou op weg naar Enfermerel, ga je mee?quote:
nee, sorry, ik ga zo naar vriendenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we komen ook langs jou op weg naar Enfermerel, ga je mee?
PRIORITEITEN MAN!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, sorry, ik ga zo naar vrienden
geeft niet, dan is er meer voor ons Fhaquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, sorry, ik ga zo naar vrienden
Met jou wil ik wel delen hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
geeft niet, dan is er meer voor ons Fha
Ik ook met jouquote:
Woahquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook met jou![]()
zelfs een pizza
Da's vet bijzonder hoor, maar ja..jij bent ook liefquote:
En avond etenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gaat nu iedereen taart eten?:P
Taart als avondetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
En avond etenMaar ik kan dat prima tegelijkertijd
Of als toetjequote:
Hoezo ook?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of als toetje![]()
Want ik heb namelijk ook shoarma
Ik heb liever taart EN avondeten dan taart ALS avondetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoezo ook?![]()
Heb vanochtend al taart op.
Oef.. tis wel een zware strijd hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb liever taart EN avondeten dan taart ALS avondeten
Appeltaart net uit de oven is ook warmquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Oef.. tis wel een zware strijd hoorMaar ik kies denk ik ook voor avond eten want dat is warm.
Das toch anders..quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
Appeltaart net uit de oven is ook warm
Nee johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |