warme appeltaartquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat is echt goede timing hoor![]()
Ze zet straks ook nog een appeltaart in de oven![]()
gefeliciteerdquote:
we komen ook langs jou op weg naar Enfermerel, ga je mee?quote:
nee, sorry, ik ga zo naar vriendenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we komen ook langs jou op weg naar Enfermerel, ga je mee?
PRIORITEITEN MAN!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, sorry, ik ga zo naar vrienden
geeft niet, dan is er meer voor ons Fhaquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, sorry, ik ga zo naar vrienden
Met jou wil ik wel delen hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
geeft niet, dan is er meer voor ons Fha
Ik ook met jouquote:
Woahquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook met jou![]()
zelfs een pizza
Da's vet bijzonder hoor, maar ja..jij bent ook liefquote:
En avond etenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gaat nu iedereen taart eten?:P
Taart als avondetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
En avond etenMaar ik kan dat prima tegelijkertijd
Of als toetjequote:
Hoezo ook?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of als toetje![]()
Want ik heb namelijk ook shoarma
Ik heb liever taart EN avondeten dan taart ALS avondetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoezo ook?![]()
Heb vanochtend al taart op.
Oef.. tis wel een zware strijd hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb liever taart EN avondeten dan taart ALS avondeten
Appeltaart net uit de oven is ook warmquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Oef.. tis wel een zware strijd hoorMaar ik kies denk ik ook voor avond eten want dat is warm.
Das toch anders..quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
Appeltaart net uit de oven is ook warm
Nee johquote:
Als ik zwanger zou zijn hadden we wel echt een probleemquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja dat heb je he als je net komt binnenvallen
Hij is nog niet klaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar blijft nou die foto van je kwarktaart?
quote:
Ja want als je zwanger bent eet je voor 2quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik zwanger zou zijn hadden we wel echt een probleemWe hebben nu echt het geld niet om mij nog meer te laten eten
Lieve schat, ik eet nu al voor 4quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ja want als je zwanger bent eet je voor 2
Ja hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje, is dat wel handig ivm met je trouwjurk?
Welke kleur?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga vanavond mijn haartjes verven
Wat knapquote:
Eeerst super blondquote:
vrouwmens ik was een plaatje zoeken... stuk ongeduldquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:09 schreef Enfermera het volgende:
Is iedereen ineens wegNou, ik ga ook, mn andere taart in de oven zetten
![]()
Tot morgen! (Ja, met foto's!)
naar 3quote:
Niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |