Oh gatsquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik Duo Penotti speculaas/witte chocola/ hazelnoot gekocht...denk ik jammie!
Is het gewoon mierzoet spul met een minivleugje speculaas/hazelnootsmaak
Dat felle komt door het zonlicht, eigenlijk is het best donker (ja, we hebben twee keer gebeld vandaag, dan krijg je dat soort infoquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, goed fel muurtje Marijk!Ziet er tof uit!
Is het al mooier opgedroogd?
Jaquote:
hoe is jouw vandaag?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Van mij mag je hoor! Taart genoeg gok ik.
Oh, ff kieke.
[..]
oud papier ophalen, in vallen voor iemand.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat ben je aan het zagen dan, plintjes?
achter de vuilniswagen gelopen?
leg eens uit?
dat is liefquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
oud papier ophalen, in vallen voor iemand.
en plintjes voor in de daglichtkoepel, even mooier afwerken
de hele ochtend aan natte dozen gezetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is lief![]()
wauw, in één keer goed geraden..plintjes![]()
(plintjes zagen)
mijn puberale brein komt met een bepaalde toetsencombinatie die een bepaalde zin vormt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de hele ochtend aan natte dozen gezeten
smeerlapquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
de hele ochtend aan natte dozen gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ahh, oké. Ja dat scheeltquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat felle komt door het zonlicht, eigenlijk is het best donker (ja, we hebben twee keer gebeld vandaag, dan krijg je dat soort info) en de tweede laag gaat er inmiddels ook al wel op geloof ik
Haha ja preciesquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik had net zo'n behoefte aan iets wat me aan chocola en koekjes deed denken
Mij is goed.quote:
doeidoeiquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
Pffrt. Ik sleep me maar even naar de winkel dan![]()
Dag snoetjes, tot later
Heul goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe is het met je hoofdje, snoes?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Samenvatting van deze dag:
Boodschappen gedaan,
DouweEgbertswinkel weest,
Schoonmoeder bezocht,
Verjaardag weest, viel achteraf wel mee,
En ik heb haarkleuring gehaald en hoop dat dat mooi gaat worden
Sinterklaas isser!
Nu naar huis
wbquote:
enferquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee, veel gedaan!
Verjaardag viel mee?![]()
Was het erg?
Jeuj!
[..]
wb
quote:
heel ff vrij vanavond om 7 uur beginnenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ben je weer ff vrij? Hoe laat moet je weer aan de slag?
Oh lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel ff vrij vanavond om 7 uur beginnen![]()
de garage is ook bijna helemaal schoon en opgeruimd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |