quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Die wou ik ook postenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
pief paf poef, jij bent de boef!
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of was ik je voor?![]()
en klaar met wiki![]()
sorryquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die wou ik ook posten
Alleen met je moeder is een boef
Hij staat daar ook zo pief-paf-poeferig te zijnquote:
morgen verjaardag en zondag lekker thuisquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
En wat zijn de plannen voor dit weekend?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
morgen verjaardag en zondag lekker thuis
Morgen boodschappen doen en beetje winkelen, samen spelen (quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
Morgen ergens een media markt overvallen en voor de rest weer ik nog niet, denk een beetje gamen of zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen boodschappen doen en beetje winkelen, samen spelen () en Marijkes haar kleuren en zondag feestje bij mijn ouders voor mijn papa en een beetje voor mij alvast
![]()
En daar?
Hey WWquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk.
Sta je daar van te kijken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik moet zeggen dat alcohol trouwens daar ook wel een belangrijke aandeel in speelt voor veel personen.
en zo is het !quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk.
Hey Kerel!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey WW![]()
[..]
Sta je daar van te kijken?
Dat dacht ik toch!quote:
Slaap ze.quote:
Aha zo, ik wist zo geen TT en dat ik combinatie met vrijdag avondquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey Kerel!
En nee, ik las de TT en toen maakte ik die associatie.
De nieuwe CODquote:
succesquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch!
Nu moet ik trouwens wel even in je fotoboek kijken om de bewering te kunnen staven.
Fobo's zonder foto's. Wat is deze?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fobo's zonder foto's. Wat is deze?
Wat moet trouwens mijn zus in je fobo?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fobo's zonder foto's. Wat is deze?
Morgen een zware dag. NCRV komt filmen, staan om 7 uur op de stoep. Eerst een beetje hier in huis, waar op zich niet zo veel te zien is, daarna naar Utrecht Centraal, waar we de ICE van 8:29 naar Düsseldorf pakken. Ze gaan voor hun programma Man Bijt Hond een item maken over iemand die voor zijn lol stationsnaambordjes fotografeertquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
En toch heb je een keurige TT van gemaakt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, ik wist zo geen TT en dat ik combinatie met vrijdag avond
[..]
De nieuwe COD![]()
en misschien ook nog wel de nieuwe NFS en dan voor de wii
Je bedoeld de persoon die op de leuning zit in de foto van de jonge WW? Volgens mij ben jij dat hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat moet trouwens mijn zus in je fobo?
ja, dat!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik moet zeggen dat alcohol trouwens daar ook wel een belangrijke aandeel in speelt voor veel personen.
Als ik ooit een KSC meet ga bezoeken kom ik pas om 1 uur 's nachts aankakken. Dan is iedereen zat en ben ik het lekkertje van de avond.quote:
WAT TOFquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen een zware dag. NCRV komt filmen, staan om 7 uur op de stoep. Eerst een beetje hier in huis, waar op zich niet zo veel te zien is, daarna naar Utrecht Centraal, waar we de ICE van 8:29 naar Düsseldorf pakken. Ze gaan voor hun programma Man Bijt Hond een item maken over iemand die voor zijn lol stationsnaambordjes fotografeertOnderweg zal ik ze uitleggen waarom je LINKS moet gaan zitten in een land waar treinen RECHTS rijden en omgekeerd. En wat er verder nog bij deze zwaar onderschatte topsport komt kijken. In Düsseldorf pakken we de S-Bahn naar Köln en van daar de RegionalBahn (stoptrein) over Bonn naar Linz (Rhein), en daarvandaan weer terug naar Köln. Dan gaan de jongens van de cameraploeg naar huis want ze mogen niet meer dan 8 of 9 uur werken op een dag. Ik ga ze uitzwaaien, en daarna nog even via Bonn-Mehlem naar Ahrbrück. Daarna terug naar Köln en terug naar Utrecht. Tegen 22:00 verwacht ik thuis te zijn, na 736 km en minimaal 40 bordjes. Zondag ben ik dood, dat begrijp je
Ik heb je foto's gezien hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik ooit een KSC meet ga bezoeken kom ik pas om 1 uur 's nachts aankakken. Dan is iedereen zat en ben ik het lekkertje van de avond.
Drukke dag mogen en van zondag begrijp ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen een zware dag. NCRV komt filmen, staan om 7 uur op de stoep. Eerst een beetje hier in huis, waar op zich niet zo veel te zien is, daarna naar Utrecht Centraal, waar we de ICE van 8:29 naar Düsseldorf pakken. Ze gaan voor hun programma Man Bijt Hond een item maken over iemand die voor zijn lol stationsnaambordjes fotografeertOnderweg zal ik ze uitleggen waarom je LINKS moet gaan zitten in een land waar treinen RECHTS rijden en omgekeerd. En wat er verder nog bij deze zwaar onderschatte topsport komt kijken. In Düsseldorf pakken we de S-Bahn naar Köln en van daar de RegionalBahn (stoptrein) over Bonn naar Linz (Rhein), en daarvandaan weer terug naar Köln. Dan gaan de jongens van de cameraploeg naar huis want ze mogen niet meer dan 8 of 9 uur werken op een dag. Ik ga ze uitzwaaien, en daarna nog even via Bonn-Mehlem naar Ahrbrück. Daarna terug naar Köln en terug naar Utrecht. Tegen 22:00 verwacht ik thuis te zijn, na 736 km en minimaal 40 bordjes. Zondag ben ik dood, dat begrijp je
Geen idee, maar heb een laatst nog de emulator+spel nog gedownload op mijn pcquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En toch heb je een keurige TT van gemaakt.
Waar is de tijd gebleven dat we samen dat ene detectivespel op die hele oude pc van jullie deden?
Die ja, ik zat te twijfelen, je kan gelijk hebbenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je bedoeld de persoon die op de leuning zit in de foto van de jonge WW? Volgens mij ben jij dat hoor.
kom jij niet de 27e?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik ooit een KSC meet ga bezoeken kom ik pas om 1 uur 's nachts aankakken. Dan is iedereen zat en ben ik het lekkertje van de avond.
Waarschuw ons wel even als je Man bijt Hond aflevering erop komt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja..jij wint wel de titel 'interessantste weekend van de week'quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik moet voor de stage aan de slag die dag.quote:
Ik speel het liefst op safe.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb je foto's gezien hoor.
Dat ben je aan het begin van de avond ook wel
Ik denk dat ik het ook eens ga downloaden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Trevland het volgende:
Geen idee, maar heb een laatst nog de emulator+spel nog gedownload op mijn pc
[..]
Die ja, ik zat te twijfelen, je kan gelijk hebben
het begint pas om 17.00quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, ik moet voor de stage aan de slag die dag.
En mijn vergadering eindigt pas om 21:30.quote:
Zal ik het even raren en dan via msn sturen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik speel het liefst op safe.![]()
[..]
Ik denk dat ik het ook eens ga downloaden.![]()
Dat het die dag is weet ik wel zekerquote:En ja volgens mij ben jij dat op de dag dat mijn ouders gingen trouwen.
een vergadering op zaterdagquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En mijn vergadering eindigt pas om 21:30.
Daar heb ik nu nog geen idee van, maar mocht dat bekend worden dan zal ik dat vast niet voor me kunnen houdenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarschuw ons wel even als je Man bijt Hond aflevering erop komt!
zorgen dat ik er ook ben, dan heb je al 1 stemquote:
Doe maar even hotmailen / gmailen als het kan, ik zit op de werklaptop. Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik het even raren en dan via msn sturen?
[..]
Dat het die dag is weet ik wel zeker
I give it a shot, zit ook het boom klim spel bijquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doe maar even hotmailen / gmailen als het kan, ik zit op de werklaptop. Alvast bedankt.
Van de dag weet ik het ook wel zeker.
Ik was er ook niet zo blij mee.quote:
Onze eigen FOK!-celeb.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik nu nog geen idee van, maar mocht dat bekend worden dan zal ik dat vast niet voor me kunnen houden
Nu nog zorgen dat ik er een keertje ben!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zorgen dat ik er ook ben, dan heb je al 1 stem
En het golfspelletje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
I give it a shot, zit ook het boom klim spel bij
Als je de titel weet zoek ik hem zelf wel een keertje op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet naar gezochtstomme ik
Nou ja, vergadering eindigt om 21:30, jij wilt rond 01:00 op een meet aankomen..ik zie het probleem niet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu nog zorgen dat ik er een keertje ben!
Gewoon zoeken op golfspelletje msxquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je de titel weet zoek ik hem zelf wel een keertje op.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, vergadering eindigt om 21:30, jij wilt rond 01:00 op een meet aankomen..ik zie het probleem niet!
nope!quote:
Touché!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, vergadering eindigt om 21:30, jij wilt rond 01:00 op een meet aankomen..ik zie het probleem niet!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nope!![]()
dus hij komt gewoon!
Waar moet je ookalweer vandaan komen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Touché!Rijden er dan nog wel treinen in Zwolle?
Het mooie Enske.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar moet je ookalweer vandaan komen?
Ik kwam toevallig net nog een trein tegen die om 23:19 uit Schiphol vertrekt en om 02:00 Groningen bereikt. Die zal rond 01:00 dus in Zwolle zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Touché!Rijden er dan nog wel treinen in Zwolle?
Ik kom van de andere kant.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig net nog een trein tegen die om 23:19 uit Schiphol vertrekt en om 02:00 Groningen bereikt. Die zal rond 01:00 dus in Zwolle zijn
22:45 trein nemen, 00:27 aankomst, 00:37 bij Marijke..quote:
Verdorie, kan ik niet eens een douche pakken na het werk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
22:45 trein nemen, 00:27 aankomst, 00:37 bij Marijke..
Vette suck met die geklooi bij Nijverdal danquote:
Ze houden van je als je naar MAN ruiktquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdorie, kan ik niet eens een douche pakken na het werk.
Sowieso is het een vervelend lijntje. Hetzelfde als bij Syntus, er hoeft maar wat te gebeuren op het spoor en alles zit vast. Gelukkig heeft de NS iig minder materiaalpech.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vette suck met die geklooi bij Nijverdal dan
In dat geval zal ik mij de dagen ervoor ook niet douchen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze houden van je als je naar MAN ruikt
we zijn toch al dronken als je aankomt..dus ach.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdorie, kan ik niet eens een douche pakken na het werk.
Ja nou ja, als je maar door kon rijden was het zelfs een ideale verbinding. Maar Nou moetje van Nijverdal naar Nijverdal West met een bus. Omreizen via Deventer (quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sowieso is het een vervelend lijntje. Hetzelfde als bij Syntus, er hoeft maar wat te gebeuren op het spoor en alles zit vast. Gelukkig heeft de NS iig minder materiaalpech.
dronken????quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we zijn toch al dronken als je aankomt..dus ach.
je komt dus gewoon?
Dat geeft 9292 al standaard als route aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, als je maar door kon rijden was het zelfs een ideale verbinding. Maar Nou moetje van Nijverdal naar Nijverdal West met een bus. Omreizen via Deventer (Deventer
) is waarschijnlijk sneller.
lachen met mij johquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aangeschotenof gewoon ladder zat
Vond het de vorige keer wel mee vallenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lachen met mij joh![]()
Na 1 wijntje
Eerlijk gezegd denk ik dat het hem niet gaat worden. Marijke heeft me al ge'pm'd of ik dan in januari dan erbij ben. Ik zal eens kijken of me dat lukt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we zijn toch al dronken als je aankomt..dus ach.
je komt dus gewoon?
hoewel wat?????quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vond het de vorige keer wel mee vallen, hoewel...
ja, 2 wijntjes en ik ben om hoor...quote:
Hebben ze de lijn tussen Almelo en Zwolle ivm reperaties eruit liggen dan? Lekker dan..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, als je maar door kon rijden was het zelfs een ideale verbinding. Maar Nou moetje van Nijverdal naar Nijverdal West met een bus. Omreizen via Deventer (Deventer
) is waarschijnlijk sneller.
Januari komen Trevland en ik wel toeten brengen, oke?quote:
januari?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het hem niet gaat worden. Marijke heeft me al ge'pm'd of ik dan in januari dan erbij ben. Ik zal eens kijken of me dat lukt.
Dan weet ik het niet meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toen was ik allang nie dronken meer
wat die bordjesbaas zegtquote:
Ja, of Februari. Volgens mij stond er dan ook iets in de planning.quote:
Tussen Almelo en Nijverdal niet, strikt genomen. Tussen Nijverdal en Nijverdal west wel. Maar dat is pas een jaar zo hoor. En guess what? Dat is de komende TWEE jaar ook nog zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hebben ze de lijn tussen Almelo en Nijverdal ivm reperaties eruit liggen dan? Lekker dan..
Dan is sneltrein naar Deventer en dan naar Zwolle beter idd.
Heb ik afgelopen jaar in Zwolle wel gedaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Januari komen Trevland en ik wel toeten brengen, oke?
Ik had Nijverdal al veranderd in Zwolle.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen Almelo en Nijverdal niet, strikt genomen. Tussen Nijverdal en Nijverdal west wel. Maar dat is pas een jaar zo hoor. En guess what? Dat is de komende TWEE jaar ook nog zoJe kunt idd beter via Dv
En waaar dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en ST je hebt gelijk. Ze zei niks over Januari. Ze had het over het begin van het jaar.
Ik wil mijn mysterieuze imago nog uitbuiten voor zolang het kan!quote:
Gezondheidquote:
Als er dan maar sneeuw ligt om een gevecht te gaan houdenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en ST je hebt gelijk. Ze zei niks over Januari. Ze had het over het begin van het jaar.
quote:
je bent hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil mijn mysterieuze imago nog uitbuiten voor zolang het kan!
Begin van het jaar, mogelijk Utrecht. Maar meer weet ik ook niet. Ze had me een pm uitgestuurd waarin ze oa. vroeg of ik naar de Sint-meet kwam en toen ik zei dat ik helaas niet kon zei ze dit.quote:
En hoe is het daar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
En de anderen die me welkom hebben geheten
Tssk. Ik zei in de lente..begin van het jaar is niet, ik herhaal NIET de lentequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Begin van het jaar, mogelijk Utrecht. Maar meer weet ik ook niet. Ze had me een pm uitgestuurd waarin ze oa. vroeg of ik naar de Sint-meet kwam en toen ik zei dat ik helaas niet kon zei ze dit.
Hardstikke, misschien ben ik wel helemaal niet zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je bent hetjongere
neefje van Trev, hoe mysterieus is dat nou helemaal?
Beetje moe, ga denk ik ook zo slapen, eerst the Voice afkijken. Maar opzich gaat het wel goed de laatste dagen, Beter iig dan de laatste tijdquote:
In de pm stond begin van het jaar. Voor mij is dat januari, want als Februari begint heb je alweer 1/12de jaar gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tssk. Ik zei in de lente..begin van het jaar is niet, ik herhaal NIET de lente
Om precies te zijn: 2 jaar -2 dagen jonger als ikquote:
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beetje moe, ga denk ik ook zo slapen, eerst the Voice afkijken. Maar opzich gaat het wel goed de laatste dagen, Beter iig dan de laatste tijd
En met jou?
Pas maar opquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dit topic zit trouwens echt vol met cougars eh?
als ik dronken ben maakt dat niet uit hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hardstikke, misschien ben ik wel helemaal niet zo![]()
als dat ik in je gedachten ben.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dronken ben maakt dat niet uit hoor
ik wil dat je me waardeert om wie ik ben, niet omdat je dronken bent.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die beesten zin ook overhypedquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dit topic zit trouwens echt vol met cougars eh?
Ja hoor eens......quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar het was mijn ideetje en ik had als ideetje Utrecht in de lentequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In de pm stond begin van het jaar. Voor mij is dat januari, want als Februari begint heb je alweer 1/12de jaar gehad.
Don't shoot the messenger!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar het was mijn ideetje en ik had als ideetje Utrecht in de lente
wel een mannetje, graagquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens......Als het dan toch niet uit maakt?
![]()
net zei je nog wat andersquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ik wil dat je me waardeert om wie ik ben, niet omdat je dronken bent.
Ik besloot dat playing hard to get leuker zou zijn voor dit topic.quote:
Ah, ja, plus dat ik op die andere post weer ging zeggen: dus je komt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik besloot dat playing hard to get leuker zou zijn voor dit topic.
Daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ja, plus dat ik op die andere post weer ging zeggen: dus je komt?
Wat hoor ik nou, kom je ook de 27e?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht.
Ja, leuk he?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou, kom je ook de 27e?
Ik ben getraind op dat soort dingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht.
Ik heb die dag nog steeds stage.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou, kom je ook de 27e?
Half 1 's nachts? En dan mag ie wel een handdoek van mij als ie stinkt en moet douchenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, leuk he?
Wel zonder te douchen en om half 1, maar ach
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb die dag nog steeds stage.
Slaap lekker en heel veel plezier morgen!!quote:
Mannen een hoekje inpraten ja?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben getraind op dat soort dingen
Dat waren de persoonlijke wensen van de dames, dat als ik kwam dat ik dan als een echte man zou ruiken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Half 1 's nachts? En dan mag ie wel een handdoek van mij als ie stinkt en moet douchen
Slaap ze.quote:
oh oh oh, veeeeeeel plezier morgenquote:
Oh en echte mannen geurquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mannen een hoekje inpraten ja?
[..]
Dat waren de persoonlijke wensen van de dames, dat als ik kwam dat ik dan als een echte man zou ruiken.
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapen
Tot morgen lieverds
Tataquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapen
Tot morgen lieverds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Slaap ze.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
Truste Marijke
Ik ga ook slapen![]()
slaap lekker snoetjes
Jaquote:
dat zei Fles hoorquote:Dat waren de persoonlijke wensen van de dames, dat als ik kwam dat ik dan als een echte man zou ruiken.
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
Truste Marijke
Ik ga ook slapen![]()
slaap lekker snoetjes
Ik heb medelijden met de mannen die jij dan verslind.quote:
Ik vertrouw op Fles kennis over vrouwen en over jullie in het speciaal.quote:[..]
dat zei Fles hoor
ik ben heul geen mannenverslindsterquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb medelijden met de mannen die jij dan verslind.![]()
Whihihihihi. Okee!quote:Ik vertrouw op Fles kennis over vrouwen en over jullie in het speciaal.
Hardstikke jawel! Je speelt eerst spelletjes met je prooi, je stuurt ze keurig de richting op die je ze wil hebben. En als ze dan eindelijk in een hoekje gedreven zijn klapt de val dicht en verslind je ze met huid en haar! Ik heb je wel door cougar!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben heul geen mannenverslindster![]()
Dat zie je verkeerd, ze lopen alleen maar in mijn val omdat ze dat zelf willen...als ze toehappen zijn ze van mij ja, maar dan moeten ze wel eerst happen he...en dat doen ze toch echt zelfquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hardstikke jawel! Je speelt eerst spelletjes met je prooi, je stuurt ze keurig de richting op die je ze wil hebben. En als ze dan eindelijk in een hoekje gedreven zijn klapt de val dicht en verslind je ze met huid en haar! Ik heb je wel door cougar!
Bonjour.quote:
Je hebt best door dat mannen simpele geesten zijn die makkelijk gemanipuleerd kunnen worden. Doch zal ik moedig stand houden tegen alle vrouwen die mijn geest willen bespelen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, ze lopen alleen maar in mijn val omdat ze dat zelf willen...als ze toehappen zijn ze van mij ja, maar dan moeten ze wel eerst happen he...en dat doen ze toch echt zelf
Mijn 2 zussen lenen? krijg je wel wat weerstand doorquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je hebt best door dat mannen simpele geesten zijn die makkelijk gemanipuleerd kunnen worden. Doch zal ik moedig stand houden tegen alle vrouwen die mijn geest willen bespelen.
Ik heb al genoeg training gehad dankzij Dyonne.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn 2 zussen lenen? krijg je wel wat weerstand door
Dat kan ook en volgens mij kan er bij jou ook 1tje wel wat vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg training gehad dankzij Dyonne.
Eendjequote:
Trevquote:
Oi poepiequote:
Ach ja, en daarbij komt dat ik enorm getrouwd ben ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je hebt best door dat mannen simpele geesten zijn die makkelijk gemanipuleerd kunnen worden. Doch zal ik moedig stand houden tegen alle vrouwen die mijn geest willen bespelen.
Yup en goed en een beetje moe, en daar?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eendje![]()
[..]
Trev![]()
[..]
Oi poepie
Hoe is 't hier?Rustig zeker?
Nu moet je niet het spelletje verpesten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, en daarbij komt dat ik enorm getrouwd ben ook
dat moet ik voor de vorm even zeggen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nu moet je niet het spelletje verpesten.Ik was net op dreef.
En ik wist al dat je getrouwd was.
Nou, best nog wel wat te doen hier hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef Enfermera het volgende:
Oi poepie
Hoe is 't hier?Rustig zeker?
Slaap Lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
Bedtijd. Truste lieve koffieleutjes en theemutsen
Het staat genoteerd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat moet ik voor de vorm even zeggen.
verder zal ik er natuurlijk nu alles aan doen om je te breken
Slaap ze.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
En dan vergeet je denk ik wel je grootste voordeel nogquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het staat genoteerd!
En nooit. Dankzij 2 jaar in de klas zitten met voornamelijk dames ken ik alle trucjes die in jullie boeken staan.
Dat ik een man ben?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan vergeet je denk ik wel je grootste voordeel nog
slaap lekker schattepatatjequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
Ja, gaat die mij helpen tegen ST?quote:
Dat weet ik niet maar je weet hoe die isquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, gaat die mij helpen tegen ST?
Nope bijna 18 maar krijgt op een of andere manier de meeste wel kleinquote:
Ja, ik ben ook moe.. ga zo ook lekker pittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup en goed en een beetje moe, en daar?
Jeuj!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, best nog wel wat te doen hier hoor
Ik zal je nog wel een keer voorstellen aan Dyonne.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar je weet hoe die is
Ja, dat denk jijquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het staat genoteerd.
En nooit. Dankzij 2 jaar in de klas zitten met voornamelijk dames ken ik alle trucjes die in jullie boeken staan.
Je bent nu al aan het manipuleren geslagen.quote:
Mijn ideequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook moe.. ga zo ook lekker pitten![]()
[..]
Jeuj!
Is goed, heb ook zelf ook goede tactiekenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal je nog wel een keer voorstellen aan Dyonne.
Hmhm. 18. Poepoe. Ik ben onder de indruk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:12 schreef Trevland het volgende:
Nope bijna 18 maar krijgt op een of andere manier de meeste wel klein
Kerel, ga jij nu serieus met mijn ex mindgames spelen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:14 schreef Trevland het volgende:
Is goed, heb ook zelf ook goede tactieken
Ik word door meneer taart manipulami genoemd..dat is niet voor niets hequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je bent nu al aan het manipuleren geslagen.
Jij niet maar andere dus welquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. 18. Poepoe. Ik ben onder de indruk.
Kan het proberenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, ga jij nu serieus met mijn ex mindgames spelen?
Ik merk het. Onschuldig voordoen, mij het gevoel geven dat ik in controle ben en dan opeens laten merken dat je mij gruwelijk bespeelt, zodat ik mij onzeker en zwak voel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik word door meneer taart manipulami genoemd..dat is niet voor niets he
ik denk echt dat dat WW heeeeeel erg gaat helpenquote:
Laten we dat maar niet doen he?quote:
Zoals je merkt ben ik zwak en weerloos en heel slecht in dit soort spelletjes. Ik kan wel alle hulp gebruiken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk echt dat dat WW heeeeeel erg gaat helpen
Maakt mij niks uit, kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he?
Ik heb het dus over kerels van tegen de 30 aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk echt dat dat WW heeeeeel erg gaat helpen
Hoe moet ik je anders in dat hoekje krijgen en breken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik merk het. Onschuldig voordoen, mij het gevoel geven dat ik in controle ben en dan opeens laten merken dat je mij gruwelijk bespeelt, zodat ik mij onzeker en zwak voel.
Je zou het ook gewoon kunnen laten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe moet ik je anders in dat hoekje krijgen en breken?
Ja, maar Trevs zusje, kom op..hoe gevaarlijk kan die nou zijn?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoals je merkt ben ik zwak en weerloos en heel slecht in dit soort spelletjes. Ik kan wel alle hulp gebruiken.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:17 schreef Trevland het volgende:
Ik heb het dus over kerels van tegen de 30 aan
Daar gaan dus de meeste de fout inquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar Trevs zusje, kom op..hoe gevaarlijk kan die nou zijn?
Je denkt toch ook niet echt dat ik dat bij jou zou doen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je zou het ook gewoon kunnen laten.
Moet je mij niet vragen. Ik ben niet tegen de 30 aan qua leeftijd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar Trevs zusje, kom op..hoe gevaarlijk kan die nou zijn?
Je hebt me al op de vorige bladzijden bespeeld. Waarom zou ik nu nog in je onschuld geloven?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je denkt toch ook niet echt dat ik dat bij jou zou doen?
I knowquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Moet je mij niet vragen. Ik ben niet tegen de 30 aan qua leeftijd.
Omdat dat allemaal onzin was. Stiekem ben ik heel lief hoorquote:Je hebt me al op de vorige bladzijden bespeeld. Waarom zou ik nu nog in je onschuld geloven?
En dat doen ze zeker nooit he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:20 schreef Trevland het volgende:
Jij hoeft ook niet bang te zijn, het zijn de kerels die haar moeten vrezen
Ik voel me een veredelde toyboy nu.quote:
Ik weet het nog niet hoor. Ik ben verward nu.quote:[..]
Omdat dat allemaal onzin was. Stiekem ben ik heel lief hoor
Slaap ze.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh ik ben veel te moe. Ik ga lekker pitten. Trusten!![]()
vanwaar veredeld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik voel me een veredelde toyboy nu.![]()
vraag maar aan je grote neefquote:Ik weet het nog niet hoor. Ik ben verward nu.
Fijn dromen meisjequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef Enfermera het volgende:
Geen idee, ikke nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat doen ze zeker nooit he?
Slaap Lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef Enfermera het volgende:
Ligt aan je bui maar meestal welquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vanwaar veredeld?
[..]
vraag maar aan je grote neef
Ik ga ervan uit dat je niet achter elke kerel van 20 aanhuppelt. Volgens mij moet daar toch wel de X-factor voor zijn voordat je gaat jagen, nietwaar?quote:
Hij is ook een man, dus ook hij kan gemanipuleerd worden.quote:[..]
vraag maar aan je grote neef
daar heb je wel een puntje jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga ervan uit dat je niet achter elke kerel van 20 aanhuppelt. Volgens mij moet daar toch wel de X-factor voor zijn voordat je gaat jagen, nietwaar?
En hoequote:Hij is ook een man, dus ook hij kan gemanipuleerd worden.
Dat dacht ik toch.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heb je wel een puntje ja![]()
Is je vent wel een beetje tegen je opgewassen? Of moet ik ook bijzonder veel medelijden met hem hebben?quote:[..]
En hoe
Of weet waar het anders op uitdraait en gaat voor de makkelijke wegquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heb je wel een puntje ja![]()
[..]
En hoe
Slaap ze.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:34 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Hij is er na bijna 7 jaar redelijk aan gewendquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Is je vent wel een beetje tegen je opgewassen? Of moet ik ook bijzonder veel medelijden met hem hebben?
Kijk eens, iemand die ertegen bestand is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is er na bijna 7 jaar redelijk aan gewend
Dat denkt hij wel jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kijk eens, iemand die ertegen bestand is.
Slaap ze.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
Fijn dromen allemaal
Touché.. Jij wint vanavond.quote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 249 suikertaartje
02. 192 Marijkezwolle
03. 179 pgrferrari
04. 169 LovelyLady
05. 110 Trevland
06. 102 goldfinger1963
07. 072 Dr_Flash
08. 060 Panda72
09. 057 MaleDuck
10. 054 wel.o.k
11. 053 Woeste_Woerd
12. 051 Symphonic
13. 049 PeZu
14. 048 DaMart
15. 046 MPG
16. 043 Enfermera
17. 033 Fha
18. 031 DeZwabber
19. 012 Flippiee
20. 009 Giertje
Reeks-statistieken!
Jij ook straksquote:
oeh.quote:Touché.. Jij wint vanavond.
Komt goed!quote:
Niet goed genoeg, als je doorhad dat ik je alleen maar dat wou laten denken.quote:[..]
oeh.
you're goooooood
Game onquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Niet goed genoeg, als je doorhad dat ik je alleen maar dat wou laten denken.
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen. Jij ging slapen!quote:
Ja, dat bedoelde ik ook, morgenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen. Jij ging slapen!
En toch het laatste woord willen hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook, morgen
Of zoals je neef zou zeggen: later vandaag
Oh, je hebt me zoooooooo door.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En toch het laatste woord willen hebben.
Vrouwen.
Dan mag jij het afsluiten voor vanavond en het laatste zegje nu hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, je hebt me zoooooooo door.
Nee, echt.
niet veelquote:
quote:Top 100 van vrijdag 12 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
08. 294 Symphonic
09. 262 pgrferrari
11. 252 suikertaartje
15. 230 Marijkezwolle
20. 180 LovelyLady
31. 141 goldfinger1963
33. 133 Pheno
39. 122 Trevland
61. 099 Dr_Flash
77. 081 PeZu
wat is nou weer Koraal Generaal??quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:37 schreef TheFamousMan het volgende:
goeiemoggel
KoraalGeneraal hier naast me
een vaag autistisch jongetje die ook Fokt sinds een tijdje...quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is nou weer Koraal Generaal??
quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Snel even ontbijten, poezels op de studeerkamer en verven maar
Liebchen! Maak je ook foto's?quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Snel even ontbijten, poezels op de studeerkamer en verven maar
Hij vindt het gewoon vies..rare jongenquote:
Ach wat jammer, dat is echt net niet naast de deurquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Sinterklaas-intocht-meeting in Leusden om 12-uur?
KoraalGeneraal en ik zullen er zijn
balenquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach wat jammer, dat is echt net niet naast de deur
Uiteraardquote:
Liebchenquote:
ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Het is nog wat vlekkerig, maar dat komt doordat het er net op zit. Ik ga er vanuit dat het mooier opdroogt
Ja he?quote:
Dat droogt nog wel hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Het is nog wat vlekkerig, maar dat komt doordat het er net op zit. Ik ga er vanuit dat het mooier opdroogt
Morgen Trevquote:
Daar zijn ze echt flink aan geweestquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zaterdag 13 november 2010 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat droogt nog wel hoor
Wat een gaaf kleurtje
Ik zeg: goed bezig
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zijn ze echt flink aan geweestmaar ziet er nu weer mooi uit
Ik wist wel dat Sofie aan de rechterkant wat los had gehaald maar dat het nu zo erg was, ik snap ook wel dat je er aan stoordequote:Op zaterdag 13 november 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn omdat er dan stukjes los zaten bleven ze er maar aan pulken
De laatste dagen vond ik weer overal stukken behang
Ja, het was echt vreselijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Sofie aan de rechterkant wat los had gehaald maar dat het nu zo erg was, ik snap ook wel dat je er aan stoorde
Gezien de hoogte klopt het ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het was echt vreselijkMijn eerste kat Phoebe was er ooit een beetje aan begonnen en omdat de bank daar heeft gestaan ging sofie vanaf de bankleuning verder met krabben, vandaar dat het ook 1 rechte lijn is
irritant, dat doen ze ook bij mij in de keuken. Glasvezelbehang leuk is datquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn omdat er dan stukjes los zaten bleven ze er maar aan pulken
De laatste dagen vond ik weer overal stukken behang
de ideale krappaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
irritant, dat doen ze ook bij mij in de keuken. Glasvezelbehang leuk is dat
quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
irritant, dat doen ze ook bij mij in de keuken. Glasvezelbehang leuk is dat
had jij niet een ban?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:00 schreef TheFamousMan het volgende:
het ziet er hier een beetje donker-bewolkt uit, daar?
Hier bewolkt maar vrij lichtquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:00 schreef TheFamousMan het volgende:
het ziet er hier een beetje donker-bewolkt uit, daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
Gelukkig sloopt mijn poes niets in huis, die vangt liever muizen
[ afbeelding ]Die van ons was lang niet zo lui en die legde ze netjes voor mijn ma neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]muizenvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik heb in iedere kamer wel een krabpaal, in de woonkamer nu 2, straks 3quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er staat er 1 in de woonkamer
deed die van ons ook, maar die liet ze los in de keuken of als de deur dicht was legde ze ze buien voor de deur.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van ons was lang niet zo lui en die legde ze netjes voor mijn ma neer
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muisje
Dood
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Die van ons lag meestal in de ruimte onder de open haard, een mand hadden wij niet eensquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
deed die van ons ook, maar die liet ze los in de keuken of als de deur dicht was legde ze ze buien voor de deur.
Nu gaat ze alleen nog op pad als het weer goed is![]()
Anders komt ze de schoenendoos !!! niet uit
Een echte kattemand wil ze niet in
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
bijna bij de DE winkellaters snoetjes
KSC-inkopen doen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
bijna bij de DE winkellaters snoetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |