In dat geval zal ik mij de dagen ervoor ook niet douchen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze houden van je als je naar MAN ruikt
we zijn toch al dronken als je aankomt..dus ach.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdorie, kan ik niet eens een douche pakken na het werk.
Ja nou ja, als je maar door kon rijden was het zelfs een ideale verbinding. Maar Nou moetje van Nijverdal naar Nijverdal West met een bus. Omreizen via Deventer (quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sowieso is het een vervelend lijntje. Hetzelfde als bij Syntus, er hoeft maar wat te gebeuren op het spoor en alles zit vast. Gelukkig heeft de NS iig minder materiaalpech.
dronken????quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we zijn toch al dronken als je aankomt..dus ach.
je komt dus gewoon?
Dat geeft 9292 al standaard als route aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, als je maar door kon rijden was het zelfs een ideale verbinding. Maar Nou moetje van Nijverdal naar Nijverdal West met een bus. Omreizen via Deventer (Deventer
) is waarschijnlijk sneller.
lachen met mij johquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aangeschotenof gewoon ladder zat
Vond het de vorige keer wel mee vallenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lachen met mij joh![]()
Na 1 wijntje
Eerlijk gezegd denk ik dat het hem niet gaat worden. Marijke heeft me al ge'pm'd of ik dan in januari dan erbij ben. Ik zal eens kijken of me dat lukt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we zijn toch al dronken als je aankomt..dus ach.
je komt dus gewoon?
hoewel wat?????quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vond het de vorige keer wel mee vallen, hoewel...
ja, 2 wijntjes en ik ben om hoor...quote:
Hebben ze de lijn tussen Almelo en Zwolle ivm reperaties eruit liggen dan? Lekker dan..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, als je maar door kon rijden was het zelfs een ideale verbinding. Maar Nou moetje van Nijverdal naar Nijverdal West met een bus. Omreizen via Deventer (Deventer
) is waarschijnlijk sneller.
Januari komen Trevland en ik wel toeten brengen, oke?quote:
januari?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het hem niet gaat worden. Marijke heeft me al ge'pm'd of ik dan in januari dan erbij ben. Ik zal eens kijken of me dat lukt.
Dan weet ik het niet meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toen was ik allang nie dronken meer
wat die bordjesbaas zegtquote:
Ja, of Februari. Volgens mij stond er dan ook iets in de planning.quote:
Tussen Almelo en Nijverdal niet, strikt genomen. Tussen Nijverdal en Nijverdal west wel. Maar dat is pas een jaar zo hoor. En guess what? Dat is de komende TWEE jaar ook nog zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hebben ze de lijn tussen Almelo en Nijverdal ivm reperaties eruit liggen dan? Lekker dan..
Dan is sneltrein naar Deventer en dan naar Zwolle beter idd.
Heb ik afgelopen jaar in Zwolle wel gedaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Januari komen Trevland en ik wel toeten brengen, oke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |