quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Snel even ontbijten, poezels op de studeerkamer en verven maar
Liebchen! Maak je ook foto's?quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Snel even ontbijten, poezels op de studeerkamer en verven maar
Hij vindt het gewoon vies..rare jongenquote:
Ach wat jammer, dat is echt net niet naast de deurquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Sinterklaas-intocht-meeting in Leusden om 12-uur?
KoraalGeneraal en ik zullen er zijn
balenquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach wat jammer, dat is echt net niet naast de deur
Uiteraardquote:
Liebchenquote:
ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Het is nog wat vlekkerig, maar dat komt doordat het er net op zit. Ik ga er vanuit dat het mooier opdroogt
Ja he?quote:
Dat droogt nog wel hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Het is nog wat vlekkerig, maar dat komt doordat het er net op zit. Ik ga er vanuit dat het mooier opdroogt
Morgen Trevquote:
Daar zijn ze echt flink aan geweestquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zaterdag 13 november 2010 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat droogt nog wel hoor
Wat een gaaf kleurtje
Ik zeg: goed bezig
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zijn ze echt flink aan geweestmaar ziet er nu weer mooi uit
Ik wist wel dat Sofie aan de rechterkant wat los had gehaald maar dat het nu zo erg was, ik snap ook wel dat je er aan stoordequote:Op zaterdag 13 november 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn omdat er dan stukjes los zaten bleven ze er maar aan pulken
De laatste dagen vond ik weer overal stukken behang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |