Zoals je merkt ben ik zwak en weerloos en heel slecht in dit soort spelletjes. Ik kan wel alle hulp gebruiken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk echt dat dat WW heeeeeel erg gaat helpen
Maakt mij niks uit, kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he?
Ik heb het dus over kerels van tegen de 30 aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk echt dat dat WW heeeeeel erg gaat helpen
Hoe moet ik je anders in dat hoekje krijgen en breken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik merk het. Onschuldig voordoen, mij het gevoel geven dat ik in controle ben en dan opeens laten merken dat je mij gruwelijk bespeelt, zodat ik mij onzeker en zwak voel.
Je zou het ook gewoon kunnen laten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe moet ik je anders in dat hoekje krijgen en breken?
Ja, maar Trevs zusje, kom op..hoe gevaarlijk kan die nou zijn?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoals je merkt ben ik zwak en weerloos en heel slecht in dit soort spelletjes. Ik kan wel alle hulp gebruiken.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:17 schreef Trevland het volgende:
Ik heb het dus over kerels van tegen de 30 aan
Daar gaan dus de meeste de fout inquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar Trevs zusje, kom op..hoe gevaarlijk kan die nou zijn?
Je denkt toch ook niet echt dat ik dat bij jou zou doen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je zou het ook gewoon kunnen laten.
Moet je mij niet vragen. Ik ben niet tegen de 30 aan qua leeftijd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar Trevs zusje, kom op..hoe gevaarlijk kan die nou zijn?
Je hebt me al op de vorige bladzijden bespeeld. Waarom zou ik nu nog in je onschuld geloven?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je denkt toch ook niet echt dat ik dat bij jou zou doen?
I knowquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Moet je mij niet vragen. Ik ben niet tegen de 30 aan qua leeftijd.
Omdat dat allemaal onzin was. Stiekem ben ik heel lief hoorquote:Je hebt me al op de vorige bladzijden bespeeld. Waarom zou ik nu nog in je onschuld geloven?
En dat doen ze zeker nooit he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:20 schreef Trevland het volgende:
Jij hoeft ook niet bang te zijn, het zijn de kerels die haar moeten vrezen
Ik voel me een veredelde toyboy nu.quote:
Ik weet het nog niet hoor. Ik ben verward nu.quote:[..]
Omdat dat allemaal onzin was. Stiekem ben ik heel lief hoor
Slaap ze.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh ik ben veel te moe. Ik ga lekker pitten. Trusten!![]()
vanwaar veredeld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik voel me een veredelde toyboy nu.![]()
vraag maar aan je grote neefquote:Ik weet het nog niet hoor. Ik ben verward nu.
Fijn dromen meisjequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef Enfermera het volgende:
Geen idee, ikke nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat doen ze zeker nooit he?
Slaap Lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef Enfermera het volgende:
Ligt aan je bui maar meestal welquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vanwaar veredeld?
[..]
vraag maar aan je grote neef
Ik ga ervan uit dat je niet achter elke kerel van 20 aanhuppelt. Volgens mij moet daar toch wel de X-factor voor zijn voordat je gaat jagen, nietwaar?quote:
Hij is ook een man, dus ook hij kan gemanipuleerd worden.quote:[..]
vraag maar aan je grote neef
daar heb je wel een puntje jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga ervan uit dat je niet achter elke kerel van 20 aanhuppelt. Volgens mij moet daar toch wel de X-factor voor zijn voordat je gaat jagen, nietwaar?
En hoequote:Hij is ook een man, dus ook hij kan gemanipuleerd worden.
Dat dacht ik toch.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heb je wel een puntje ja![]()
Is je vent wel een beetje tegen je opgewassen? Of moet ik ook bijzonder veel medelijden met hem hebben?quote:[..]
En hoe
Of weet waar het anders op uitdraait en gaat voor de makkelijke wegquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heb je wel een puntje ja![]()
[..]
En hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |