Oh en echte mannen geurquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mannen een hoekje inpraten ja?
[..]
Dat waren de persoonlijke wensen van de dames, dat als ik kwam dat ik dan als een echte man zou ruiken.
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapen
Tot morgen lieverds
Tataquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapen
Tot morgen lieverds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Slaap ze.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
Truste Marijke
Ik ga ook slapen![]()
slaap lekker snoetjes
Jaquote:
dat zei Fles hoorquote:Dat waren de persoonlijke wensen van de dames, dat als ik kwam dat ik dan als een echte man zou ruiken.
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
Truste Marijke
Ik ga ook slapen![]()
slaap lekker snoetjes
Ik heb medelijden met de mannen die jij dan verslind.quote:
Ik vertrouw op Fles kennis over vrouwen en over jullie in het speciaal.quote:[..]
dat zei Fles hoor
ik ben heul geen mannenverslindsterquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb medelijden met de mannen die jij dan verslind.![]()
Whihihihihi. Okee!quote:Ik vertrouw op Fles kennis over vrouwen en over jullie in het speciaal.
Hardstikke jawel! Je speelt eerst spelletjes met je prooi, je stuurt ze keurig de richting op die je ze wil hebben. En als ze dan eindelijk in een hoekje gedreven zijn klapt de val dicht en verslind je ze met huid en haar! Ik heb je wel door cougar!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben heul geen mannenverslindster![]()
Dat zie je verkeerd, ze lopen alleen maar in mijn val omdat ze dat zelf willen...als ze toehappen zijn ze van mij ja, maar dan moeten ze wel eerst happen he...en dat doen ze toch echt zelfquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hardstikke jawel! Je speelt eerst spelletjes met je prooi, je stuurt ze keurig de richting op die je ze wil hebben. En als ze dan eindelijk in een hoekje gedreven zijn klapt de val dicht en verslind je ze met huid en haar! Ik heb je wel door cougar!
Bonjour.quote:
Je hebt best door dat mannen simpele geesten zijn die makkelijk gemanipuleerd kunnen worden. Doch zal ik moedig stand houden tegen alle vrouwen die mijn geest willen bespelen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, ze lopen alleen maar in mijn val omdat ze dat zelf willen...als ze toehappen zijn ze van mij ja, maar dan moeten ze wel eerst happen he...en dat doen ze toch echt zelf
Mijn 2 zussen lenen? krijg je wel wat weerstand doorquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je hebt best door dat mannen simpele geesten zijn die makkelijk gemanipuleerd kunnen worden. Doch zal ik moedig stand houden tegen alle vrouwen die mijn geest willen bespelen.
Ik heb al genoeg training gehad dankzij Dyonne.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn 2 zussen lenen? krijg je wel wat weerstand door
Dat kan ook en volgens mij kan er bij jou ook 1tje wel wat vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg training gehad dankzij Dyonne.
Eendjequote:
Trevquote:
Oi poepiequote:
Ach ja, en daarbij komt dat ik enorm getrouwd ben ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je hebt best door dat mannen simpele geesten zijn die makkelijk gemanipuleerd kunnen worden. Doch zal ik moedig stand houden tegen alle vrouwen die mijn geest willen bespelen.
Yup en goed en een beetje moe, en daar?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eendje![]()
[..]
Trev![]()
[..]
Oi poepie
Hoe is 't hier?Rustig zeker?
Nu moet je niet het spelletje verpesten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, en daarbij komt dat ik enorm getrouwd ben ook
dat moet ik voor de vorm even zeggen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nu moet je niet het spelletje verpesten.Ik was net op dreef.
En ik wist al dat je getrouwd was.
Nou, best nog wel wat te doen hier hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef Enfermera het volgende:
Oi poepie
Hoe is 't hier?Rustig zeker?
Slaap Lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
Bedtijd. Truste lieve koffieleutjes en theemutsen
Het staat genoteerd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat moet ik voor de vorm even zeggen.
verder zal ik er natuurlijk nu alles aan doen om je te breken
Slaap ze.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
En dan vergeet je denk ik wel je grootste voordeel nogquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het staat genoteerd!
En nooit. Dankzij 2 jaar in de klas zitten met voornamelijk dames ken ik alle trucjes die in jullie boeken staan.
Dat ik een man ben?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan vergeet je denk ik wel je grootste voordeel nog
slaap lekker schattepatatjequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
Ja, gaat die mij helpen tegen ST?quote:
Dat weet ik niet maar je weet hoe die isquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, gaat die mij helpen tegen ST?
Nope bijna 18 maar krijgt op een of andere manier de meeste wel kleinquote:
Ja, ik ben ook moe.. ga zo ook lekker pittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup en goed en een beetje moe, en daar?
Jeuj!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, best nog wel wat te doen hier hoor
Ik zal je nog wel een keer voorstellen aan Dyonne.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar je weet hoe die is
Ja, dat denk jijquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het staat genoteerd.
En nooit. Dankzij 2 jaar in de klas zitten met voornamelijk dames ken ik alle trucjes die in jullie boeken staan.
Je bent nu al aan het manipuleren geslagen.quote:
Mijn ideequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook moe.. ga zo ook lekker pitten![]()
[..]
Jeuj!
Is goed, heb ook zelf ook goede tactiekenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal je nog wel een keer voorstellen aan Dyonne.
Hmhm. 18. Poepoe. Ik ben onder de indruk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:12 schreef Trevland het volgende:
Nope bijna 18 maar krijgt op een of andere manier de meeste wel klein
Kerel, ga jij nu serieus met mijn ex mindgames spelen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:14 schreef Trevland het volgende:
Is goed, heb ook zelf ook goede tactieken
Ik word door meneer taart manipulami genoemd..dat is niet voor niets hequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je bent nu al aan het manipuleren geslagen.
Jij niet maar andere dus welquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. 18. Poepoe. Ik ben onder de indruk.
Kan het proberenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, ga jij nu serieus met mijn ex mindgames spelen?
Ik merk het. Onschuldig voordoen, mij het gevoel geven dat ik in controle ben en dan opeens laten merken dat je mij gruwelijk bespeelt, zodat ik mij onzeker en zwak voel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik word door meneer taart manipulami genoemd..dat is niet voor niets he
ik denk echt dat dat WW heeeeeel erg gaat helpenquote:
Laten we dat maar niet doen he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |