ja, maar het was mijn ideetje en ik had als ideetje Utrecht in de lentequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In de pm stond begin van het jaar. Voor mij is dat januari, want als Februari begint heb je alweer 1/12de jaar gehad.
Don't shoot the messenger!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar het was mijn ideetje en ik had als ideetje Utrecht in de lente
wel een mannetje, graagquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens......Als het dan toch niet uit maakt?
![]()
net zei je nog wat andersquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ik wil dat je me waardeert om wie ik ben, niet omdat je dronken bent.
Ik besloot dat playing hard to get leuker zou zijn voor dit topic.quote:
Ah, ja, plus dat ik op die andere post weer ging zeggen: dus je komt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik besloot dat playing hard to get leuker zou zijn voor dit topic.
Daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ja, plus dat ik op die andere post weer ging zeggen: dus je komt?
Wat hoor ik nou, kom je ook de 27e?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht.
Ja, leuk he?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou, kom je ook de 27e?
Ik ben getraind op dat soort dingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht.
Ik heb die dag nog steeds stage.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou, kom je ook de 27e?
Half 1 's nachts? En dan mag ie wel een handdoek van mij als ie stinkt en moet douchenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, leuk he?
Wel zonder te douchen en om half 1, maar ach
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb die dag nog steeds stage.
Slaap lekker en heel veel plezier morgen!!quote:
Mannen een hoekje inpraten ja?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben getraind op dat soort dingen
Dat waren de persoonlijke wensen van de dames, dat als ik kwam dat ik dan als een echte man zou ruiken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Half 1 's nachts? En dan mag ie wel een handdoek van mij als ie stinkt en moet douchen
Slaap ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |