Ik had Nijverdal al veranderd in Zwolle.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen Almelo en Nijverdal niet, strikt genomen. Tussen Nijverdal en Nijverdal west wel. Maar dat is pas een jaar zo hoor. En guess what? Dat is de komende TWEE jaar ook nog zoJe kunt idd beter via Dv
En waaar dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en ST je hebt gelijk. Ze zei niks over Januari. Ze had het over het begin van het jaar.
Ik wil mijn mysterieuze imago nog uitbuiten voor zolang het kan!quote:
Gezondheidquote:
Als er dan maar sneeuw ligt om een gevecht te gaan houdenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en ST je hebt gelijk. Ze zei niks over Januari. Ze had het over het begin van het jaar.
quote:
je bent hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil mijn mysterieuze imago nog uitbuiten voor zolang het kan!
Begin van het jaar, mogelijk Utrecht. Maar meer weet ik ook niet. Ze had me een pm uitgestuurd waarin ze oa. vroeg of ik naar de Sint-meet kwam en toen ik zei dat ik helaas niet kon zei ze dit.quote:
En hoe is het daar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
En de anderen die me welkom hebben geheten
Tssk. Ik zei in de lente..begin van het jaar is niet, ik herhaal NIET de lentequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Begin van het jaar, mogelijk Utrecht. Maar meer weet ik ook niet. Ze had me een pm uitgestuurd waarin ze oa. vroeg of ik naar de Sint-meet kwam en toen ik zei dat ik helaas niet kon zei ze dit.
Hardstikke, misschien ben ik wel helemaal niet zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je bent hetjongere
neefje van Trev, hoe mysterieus is dat nou helemaal?
Beetje moe, ga denk ik ook zo slapen, eerst the Voice afkijken. Maar opzich gaat het wel goed de laatste dagen, Beter iig dan de laatste tijdquote:
In de pm stond begin van het jaar. Voor mij is dat januari, want als Februari begint heb je alweer 1/12de jaar gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tssk. Ik zei in de lente..begin van het jaar is niet, ik herhaal NIET de lente
Om precies te zijn: 2 jaar -2 dagen jonger als ikquote:
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beetje moe, ga denk ik ook zo slapen, eerst the Voice afkijken. Maar opzich gaat het wel goed de laatste dagen, Beter iig dan de laatste tijd
En met jou?
Pas maar opquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dit topic zit trouwens echt vol met cougars eh?
als ik dronken ben maakt dat niet uit hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hardstikke, misschien ben ik wel helemaal niet zo![]()
als dat ik in je gedachten ben.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dronken ben maakt dat niet uit hoor
ik wil dat je me waardeert om wie ik ben, niet omdat je dronken bent.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die beesten zin ook overhypedquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dit topic zit trouwens echt vol met cougars eh?
Ja hoor eens......quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |