Ik had Nijverdal al veranderd in Zwolle.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen Almelo en Nijverdal niet, strikt genomen. Tussen Nijverdal en Nijverdal west wel. Maar dat is pas een jaar zo hoor. En guess what? Dat is de komende TWEE jaar ook nog zoJe kunt idd beter via Dv
En waaar dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en ST je hebt gelijk. Ze zei niks over Januari. Ze had het over het begin van het jaar.
Ik wil mijn mysterieuze imago nog uitbuiten voor zolang het kan!quote:
Gezondheidquote:
Als er dan maar sneeuw ligt om een gevecht te gaan houdenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en ST je hebt gelijk. Ze zei niks over Januari. Ze had het over het begin van het jaar.
quote:
je bent hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil mijn mysterieuze imago nog uitbuiten voor zolang het kan!
Begin van het jaar, mogelijk Utrecht. Maar meer weet ik ook niet. Ze had me een pm uitgestuurd waarin ze oa. vroeg of ik naar de Sint-meet kwam en toen ik zei dat ik helaas niet kon zei ze dit.quote:
En hoe is het daar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
En de anderen die me welkom hebben geheten
Tssk. Ik zei in de lente..begin van het jaar is niet, ik herhaal NIET de lentequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Begin van het jaar, mogelijk Utrecht. Maar meer weet ik ook niet. Ze had me een pm uitgestuurd waarin ze oa. vroeg of ik naar de Sint-meet kwam en toen ik zei dat ik helaas niet kon zei ze dit.
Hardstikke, misschien ben ik wel helemaal niet zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je bent hetjongere
neefje van Trev, hoe mysterieus is dat nou helemaal?
Beetje moe, ga denk ik ook zo slapen, eerst the Voice afkijken. Maar opzich gaat het wel goed de laatste dagen, Beter iig dan de laatste tijdquote:
In de pm stond begin van het jaar. Voor mij is dat januari, want als Februari begint heb je alweer 1/12de jaar gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tssk. Ik zei in de lente..begin van het jaar is niet, ik herhaal NIET de lente
Om precies te zijn: 2 jaar -2 dagen jonger als ikquote:
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beetje moe, ga denk ik ook zo slapen, eerst the Voice afkijken. Maar opzich gaat het wel goed de laatste dagen, Beter iig dan de laatste tijd
En met jou?
Pas maar opquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dit topic zit trouwens echt vol met cougars eh?
als ik dronken ben maakt dat niet uit hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hardstikke, misschien ben ik wel helemaal niet zo![]()
als dat ik in je gedachten ben.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dronken ben maakt dat niet uit hoor
ik wil dat je me waardeert om wie ik ben, niet omdat je dronken bent.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die beesten zin ook overhypedquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dit topic zit trouwens echt vol met cougars eh?
Ja hoor eens......quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar het was mijn ideetje en ik had als ideetje Utrecht in de lentequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In de pm stond begin van het jaar. Voor mij is dat januari, want als Februari begint heb je alweer 1/12de jaar gehad.
Don't shoot the messenger!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar het was mijn ideetje en ik had als ideetje Utrecht in de lente
wel een mannetje, graagquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens......Als het dan toch niet uit maakt?
![]()
net zei je nog wat andersquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ik wil dat je me waardeert om wie ik ben, niet omdat je dronken bent.
Ik besloot dat playing hard to get leuker zou zijn voor dit topic.quote:
Ah, ja, plus dat ik op die andere post weer ging zeggen: dus je komt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik besloot dat playing hard to get leuker zou zijn voor dit topic.
Daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ja, plus dat ik op die andere post weer ging zeggen: dus je komt?
Wat hoor ik nou, kom je ook de 27e?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht.
Ja, leuk he?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou, kom je ook de 27e?
Ik ben getraind op dat soort dingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht.
Ik heb die dag nog steeds stage.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou, kom je ook de 27e?
Half 1 's nachts? En dan mag ie wel een handdoek van mij als ie stinkt en moet douchenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, leuk he?
Wel zonder te douchen en om half 1, maar ach
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb die dag nog steeds stage.
Slaap lekker en heel veel plezier morgen!!quote:
Mannen een hoekje inpraten ja?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben getraind op dat soort dingen
Dat waren de persoonlijke wensen van de dames, dat als ik kwam dat ik dan als een echte man zou ruiken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Half 1 's nachts? En dan mag ie wel een handdoek van mij als ie stinkt en moet douchen
Slaap ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |