SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
spam spam spam was dat.
Gekke is net dus dat ene potje godmode en nu lijkt het wel of ik het elke keer heb, gaat best goed hiero.Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.![]()
WTF mijn COD begint nu echt raar te doen.. SP deed het al niet en nu krijg ik the disc is unreadable.. sommige textures loaden gewoon niet en ik hoor alleen maar zeg maar de game sounds, niet muziekjes of "enemy spy plane incoming" bv.Morgen toch maar eens terug naar de game mania
![]()
Heb echt spijt dat ik deze gekocht heb, online maps zijn slecht, het speelt voor geen meter en tot slot het ziet er niet uit!![]()
Tering waarom spelen zoveel kleine kindjes niet en moeten echt alles met ons delen?
-ninja edit- kut hij is terugCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Speel iemand op de xbox die ikkanjoinenals ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Tentje opgezet?quote:
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
In een zo'n map zit een soort loopband. Dacht he leuk, toen werd ik vermorzelt.
All good things are wild and free.![]()
In radiation zit die loopband idd, maar op het einde moet je springenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
In een zo'n map zit een soort loopband. Dacht he leuk, toen werd ik vermorzelt.![]()
![]()
Kap met je gedragen als een debiel. Je hoeft niet na elk potje je score te vertellen en niet bij elk level dat je omhoog gaat het met ons te delen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:54 schreef BobbanzPS het volgende:
42-3 in Havana (Jippie)
3x Care Package
1x Attack Heli
4 Spy plane![]()
Ja daar kwam ik later ook pas achter.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
In radiation zit die loopband idd, maar op het einde moet je springenAll good things are wild and free.![]()
Je hoeft het niet te lezen heurrrquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kap met je gedragen als een debiel. Je hoeft niet na elk potje je score te vertellen en niet bij elk level dat je omhoog gaat het met ons te delen.![]()
Had ik de 1e x ook ;pquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik later ook pas achter.![]()
qftquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kap met je gedragen als een debiel. Je hoeft niet na elk potje je score te vertellen en niet bij elk level dat je omhoog gaat het met ons te delen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
In een zo'n map zit een soort loopband. Dacht he leuk, toen werd ik vermorzelt.
Weg killstreak van 6 !!![]()
Oftewel, hou ff je bek 5 minutenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
In een zo'n map zit een soort loopband. Dacht he leuk, toen werd ik vermorzelt.Ik rende daar over heen, zegt mn maat via de headset dat je op het einde moet springen.
Ik viel al naar beneden toen hij het zei![]()
![]()
vreselijk op het momentquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef Trava het volgende:
Op de ps mensen ook last van moeilijk game matchen?
in 10 min tijd nog steeds geen match![]()
![]()
Ach ja, wel weer xp er bij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde
Weg killstreak van 6 !!All good things are wild and free.![]()
Wie kan mij trouwens vertellen waar je je title enzo instelt? Of gaat dat nu automatisch, ik kan het niet vinden.
All good things are wild and free.![]()
Playercard en dan helemaal onderaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:17 schreef tliciouz het volgende:
Wie kan mij trouwens vertellen waar je je title enzo instelt? Of gaat dat nu automatisch, ik kan het niet vinden.![]()
Balenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
vreselijk op het moment
in 10 min tijd nog steeds geen match![]()
Jij ebt och geen Local Only search?
Dan versloomd de zoek snelheid![]()
Bij mij ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:21 schreef MarkM het volgende:
Al dat gezeur over PSN. Nergens last van hier.![]()
Grapjasquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:21 schreef MarkM het volgende:
Al dat gezeur over PSN. Nergens last van hier.we hadden gister anders genoeg problemen met de rooms
![]()
![]()
bijna tijd om bo aan te gooien.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
geen idee, straks even kijken, maar ik ben nu maar even singleplayer aan het doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:21 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Balen
Jij ebt och geen Local Only search?
Dan versloomd de zoek snelheid
ik had een stuk of 5x achter elkaar connection lost, dus dat schiet niet op. Waar kan dat aan liggen dan? want niet iedereen heeft er last van![]()
Dat kwam allemaal door jou!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Grapjaswe hadden gister anders genoeg problemen met de rooms
![]()
Je internet verbinding?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:23 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
geen idee, straks even kijken, maar ik ben nu maar even singleplayer aan het doen.
ik had een stuk of 5x achter elkaar connection lost, dus dat schiet niet op. Waar kan dat aan liggen dan? want niet iedereen heeft er last van![]()
Lukt het andere ook niet om met z'n 4en tegelijk op de PS3 dat zombie spel te spelen?
Vanmiddag kwam ik hooguit met z'n 2en tegelijk in een party![]()
![]()
nee, mijn internet verbinding is prima, aanmelden op psn is ook goed te doen, hij kon alleen geen connectie maken met een matchquote:![]()
![]()
connectie op xbox suckt, ook in belgie, het ligt zeker aan MS want het probleem zit hem vooral in de parties die gemaakt worden. Ik wordt ook meerdere malen uit het xbox netwerk gehaald en moet dan herstarten om terug online te kunnen. Dit wordt zeker wel binnenkort opgelost. Is meestal zo na een release van een veel verkochte game![]()
Hallo mensen weten jullie hoe lan party werlt. Ik zie dat je dan tegen alle mensen kan spelem met alle wapens.Forumfreak![]()
Dan heb je op hetzelfde netwerk (in huis) nog een tv + ps3 met cod:bo blu-ray nodig...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef nijode999 het volgende:
Hallo mensen weten jullie hoe lan party werlt. Ik zie dat je dan tegen alle mensen kan spelem met alle wapens.![]()
Heeft iemand ervaring gehad met krassen op discs verwijderen bij game mania voor 5 euro? mijn BO geeft om de zoveel tijd disc read error.![]()
![]()
Dankan je net zo goed ook split screen doen. Maar ik heb misschien een tip voor de mensen die sneller lvl up willen.weet niet zeker of het wertk oke.
Benodigheden:
2 controllers of vrienden in je party
Stappen:
1. Begin een private match
2. Verander de game modes naar 1000 xp per kill (staat ergens bij de instellingen)
3. Maak je neppe 2 player dood en verdien xp en gebruik je contracten
Violaaaah/ Handig als je killstreaks wil uitproberen.
Ik weet niet zeker meer of dat werkt.Forumfreak![]()
@Proletariaat
Zeker als je black ops wilt verwijderen. Maar ik heb nog nooit disc reas error gehad. Zelf niet met mijn eerste game.Forumfreak![]()
hm? wat bedoel je met black ops verwijderenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef nijode999 het volgende:
@Proletariaat
Zeker als je black ops wilt verwijderen. Maar ik heb nog nooit disc reas error gehad. Zelf niet met mijn eerste game... Denk dat ik er morgen gewoon heenfiets en mijn probleem uitleg.. heb de xbox niet verplaatst en BO heeft alleen maar in de xbox gezeten
![]()
![]()
Je kan ook gewoon BO op je harde schijf installeren, heb je er helemaal geen last meer van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef Proletariaat het volgende:
Heeft iemand ervaring gehad met krassen op discs verwijderen bij game mania voor 5 euro? mijn BO geeft om de zoveel tijd disc read error.![]()
Dat heb ik gedaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook gewoon BO op je harde schijf installeren, heb je er helemaal geen last meer van.ook al opnieuw geinstalleerd.. blijft toch die error geven
![]()
![]()
Op installeren drukken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef nijode999 het volgende:
@N0ir
Ook een goed idee. Hoe je dat ook doet?![]()
Nee alleen Black ops :\ zitten eigenlijk vrijwel geen krassen op, alleen een paar hele kleine maar andere spellen waar veel meer krassen op zitten doen het wel gewoonquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef nijode999 het volgende:
@Proletariaat
Dat is raar. Doen je andere spellen het ook.zelfs als ie niet op harddisk staat.
![]()
Naar Suus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
ben je onderweg naar huis of naar suus?![]()
Mijn playercard aangepast
Beetje stom dat ik 6 layers gekocht heb, want 3 is meer dan genoeg door het tekort aan ruimte
Voel je trouwens vrij om me uit te nodigen op PSN![]()
![]()
Ik kocht ook meteen 1 t/m 4.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn playercard aangepast
[ afbeelding ]
Beetje stom dat ik 6 layers gekocht heb, want 3 is meer dan genoeg door het tekort aan ruimte
Voel je trouwens vrij om me uit te nodigen op PSN![]()
![]()
Watquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:24 schreef Ytroa het volgende:
Je bent de stoner 69 vergeteb het is lmg.?!
![]()
Werkt dit niet:
Benodigheden:
2 controllers
Stappen:
1. Begin een private match
2. Verander de game modes naar 1000 xp per kill (staat ergens bij de instellingen)
3. Maak je neppe 2 player dood en verdien xp en gebruik je contracten
Je krijgt ook changeless kompleet want bij split screen kan je alle wapensForumfreak![]()
En heeft al iemand de secret in het main menu geprobeert???
Neee....... in main menu druk een paar keer op (PS3 gebruikers) L2......R2<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Post dan eens een foto van hoe jouw playercard er uit ziet dan
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Ik zit vast. In tweede of derde level oid komen er allemaal vietnamezen op je af. Ik moet zo'n man followen maar terwijl ik dat deed komt er opeens een truck over de weg en kan ik 'm niet meer volgen. Kan nu niet meer bij hem komen. WAT NU?![]()
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb die singleplayer nog geen seconde gespeeld
Alleen maar nog online![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik zit vast. In tweede of derde level oid komen er allemaal vietnamezen op je af. Ik moet zo'n man followen maar terwijl ik dat deed komt er opeens een truck over de weg en kan ik 'm niet meer volgen. Kan nu niet meer bij hem komen. WAT NU?
xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:
hopelijk is het nu duidelijk
xboxlive: dnova79
Hij moet gaan poepen om de Vietnamezen te verslaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hopelijk is het nu duidelijk![]()
Nee, geen idee wat je hiermee bedoeld. Kan niemand gewoon antwoord geven?quote:
En wat is 'error 780205'. Kreeg die zojuist en toen sloot 'ie het hele spel af.. Nu zit ik weer aan het begin van het level![]()
![]()
Nu komt tenminste die truck niet in de weg te staanquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat je hiermee bedoeld. Kan niemand gewoon antwoord geven?
En wat is 'error 780205'. Kreeg die zojuist en toen sloot 'ie het hele spel af.. Nu zit ik weer aan het begin van het level![]()
![]()
Begin nu wel de game wat meer te waarderen, maar ik moet echt te vaak achterom kijken omdat er ontzettend vaak iemand achter mij spawnt.![]()
Je had hem toch weg gedaan ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
Begin nu wel de game wat meer te waarderen, maar ik moet echt te vaak achterom kijken omdat er ontzettend vaak iemand achter mij spawnt.xboxlive: dnova79
Jawel. Weer hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nu komt tenminste die truck niet in de weg te staan
AH heb het nu gevonden op yahoo hoe het moest. 2x op het rode knopje dan kan je eronder!![]()
Kan je even wat duidelijker aangeven over welke missie je het hebt en op welk punt de truck plots de weg blokkeert?quote:
Edit: Oke chill
[ Bericht 2% gewijzigd door n0ir op 12-11-2010 21:43:35 ]![]()
Aha ik doe snap, maar iek niet snap waarom 2?quote:xboxlive: dnova79
Ik was vergeten dat ik er al 1 had gekocht bij Bol.com. Toen ik thuis kwam vanaf de media markt lag er ook nog een exemplaar op mijn mat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Aha ik doe snap, maar iek niet snap waarom 2?![]()
Die maar aan mijn broertje gegeven.![]()
![]()
Zal ik je een grap vertellen, mijn collega had precies hetzelfde (maar dan voor de ps3)quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik er al 1 had gekocht bij Bol.com. Toen ik thuis kwam vanaf de media markt lag er ook nog een exemplaar op mijn mat.![]()
Die maar aan mijn broertje gegeven.xboxlive: dnova79
Nee maar wel PS3.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er FOK!kers die op dit moment op de PS3 een party hebben?
Ben maar ff begonnen met de singleplayer.
So far vind ik die van MW2 leuker en intenser.
Dit gaat ook wel snel, maar is onoverzichtelijk.
Het lijkt net een achtbaanrit...![]()
Ben nu lvl 45, maar ben hem nu al weer zat.. mw2.1Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Hee ik kan nu bijna naar prestige 1, maar wat verandert er? Hou je je playercard dingetje wel bijvoorbeeld? en je geld enzo wat verandert er allemaal.Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Ik denk dat als deze game eerder was en mw2 nu net uitgekomen zou zijn je hetzelfde zou zeggen. Ik wel iig.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Na een dagje gespeeld te hebben: leuke game, maar niet beter dan MW2. Jammer.![]()
Het is gewoon veel te snel nadat MW2 uitkwam. Ik zie het niet meer dan een grote map pack met een aantal nieuwe guns.![]()
Ze zouden elk jaar een dikke call of duty moeten neerzetten, ik vind dit een goede verbetering tegenover MW2, misschien een MW2.5 ofzo maar toch.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Het is gewoon veel te snel nadat MW2 uitkwam. Ik zie het niet meer dan een grote map pack met een aantal nieuwe guns.
Zitten leuke nieuwe functies in en extra's waarmee je je nog langer mee bezig kan houden.
Daarbij zoals ik al zei is Cod2 gewoon de beste.Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Noem dan een paar van die dingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:12 schreef Trava het volgende:
[..]
Ze zouden elk jaar een dikke call of duty moeten neerzetten, ik vind dit een goede verbetering tegenover MW2, misschien een MW2.5 ofzo maar toch.
Zitten leuke nieuwe functies in en extra's waarmee je je nog langer mee bezig kan houden.
Daarbij zoals ik al zei is Cod2 gewoon de beste.![]()
Klopt. De uitgebreide statistieken en customization zijn wel aardig, maar verder is het gewoon MW2 met een nieuw sausje erover. Het spawnsysteem is nog steeds ontiegelijk slecht, de killstreak rewards zijn nog steeds overpowered (met de Chopper Gunner en Gunship veeg je nog steeds het hele andere team van de kaart) en naar mijn gevoel zijn die wapens niet meer balanced dan in MW2. Meer dan de M16, AK-47, Famas en de AK-74U wordt er niet echt gebruikt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Het is gewoon veel te snel nadat MW2 uitkwam. Ik zie het niet meer dan een grote map pack met een aantal nieuwe guns.
Niet dat ik het niet meer ga spelen, maar ik had er toch iets meer van verwacht![]()
![]()
M16 is niet echt meer de moeite waard. AUG is ook een zeer redelijk wapen, enfield met silencer kan ook prima meekomen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt. De uitgebreide statistieken en customization zijn wel aardig, maar verder is het gewoon MW2 met een nieuw sausje erover. Het spawnsysteem is nog steeds ontiegelijk slecht, de killstreak rewards zijn nog steeds overpowered (met de Chopper Gunner en Gunship veeg je nog steeds het hele andere team van de kaart) en naar mijn gevoel zijn die wapens niet meer balanced dan in MW2. Meer dan de M16, AK-47, Famas en de AK-74U wordt er niet echt gebruikt.
Qua balans is het echt veel beter uitgevoerd dan MW2.
Alleen die spawns zijn kut, 9/10 keer ga ik dood door iemand die achter me spawnt en me gemakkelijk neer kan leggen.Geen referral hier.![]()
Wat user hierboven al zegt. Daarbij nog dat je je matches terug kan kijken, stukjes kan knippen en uploaden. Emblem bewerken. Wager matches, toch wat diverse dingen dan alleen maar TDM, S&D etc etc...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Noem dan een paar van die dingen.
En het belangerijkste weer speelplezier. En wat ik nog heb gemerkt is dat ik echt veeeel minder gefrusteerd ben dan met MW2..Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Daarbij is de Galil echt het fijnste van alle wapens.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
M16 is niet echt meer de moeite waard. AUG is ook een zeer redelijk wapen, enfield met silencer kan ook prima meekomen.
Qua balans is het echt veel beter uitgevoerd dan MW2.
Alleen die spawns zijn kut, 9/10 keer ga ik dood door iemand die achter me spawnt en me gemakkelijk neer kan leggen.Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Ik geef zelf de voorkeur aan de ak-47u.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:23 schreef Trava het volgende:
[..]
Daarbij is de Galil echt het fijnste van alle wapens.Geen referral hier.![]()
Mja, AUG en Galil zijn ook wel goed. We zullen zien hoe het is als iedereen over een tijdje alle wapens zo'n beetje unlocked heeft.![]()
In MW2 was de ACR gewoon het ultieme wapen, zo weinig recoil heb ik in BO nog niet meegemaakt.Geen referral hier.![]()
Dat maakt het inderdaad beter dan MW2.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef Trava het volgende:
[..]
Wat user hierboven al zegt. Daarbij nog dat je je matches terug kan kijken, stukjes kan knippen en uploaden. Emblem bewerken. Wager matches, toch wat diverse dingen dan alleen maar TDM, S&D etc etc...![]()
![]()
Wat vind jij zoveel beter aan MW2 dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:30 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad beter dan MW2.Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Ik heb ze allemaal al geprobeerd. Tot nu toe deed ik het me de Galil (demper) het beste.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Mja, AUG en Galil zijn ook wel goed. We zullen zien hoe het is als iedereen over een tijdje alle wapens zo'n beetje unlocked heeft.Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
De commando is echt het fijnste wapen in cod, wow!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Die heb ik bijna, de Stoner 63 is ook wel een vaag wapen moet ik zeggen. Schiet wel goed btw.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef deepart het volgende:
De commando is echt het fijnste wapen in cod, wow!Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Huh? Waar zie jij staan dat ik het beter vindt dan MW2?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef Trava het volgende:
[..]
Wat vind jij zoveel beter aan MW2 dan als ik vragen mag?![]()
ak47 met red dotquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:36 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al geprobeerd. Tot nu toe deed ik het me de Galil (demper) het beste.dus niet de aku versie
![]()
Ik snap jullie kritiek op de wapens etc niet helemaal.
Cod: BO speelt zich af rond 1970 en heeft dus ook wapens van die tijd. Logisch dat de recoil van de wapens ook veel slechter is dan bij MW2. MW2 speelde zich af in deze tijd en dan lijkt het mij ook logisch dat je betere wapens hebt
Tijdens de multiplayer heb ik soms een beetje het Counterstrike 1,6 gevoel(beetje zelfde wapens
)
![]()
Ik vind het ook niet negatief dat de recoil wat hoger is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:21 schreef mr-green het volgende:
Ik snap jullie kritiek op de wapens etc niet helemaal.
Cod: BO speelt zich af rond 1970 en heeft dus ook wapens van die tijd. Logisch dat de recoil van de wapens ook veel slechter is dan bij MW2. MW2 speelde zich af in deze tijd en dan lijkt het mij ook logisch dat je betere wapens hebt
Tijdens de multiplayer heb ik soms een beetje het Counterstrike 1,6 gevoel(beetje zelfde wapens
)
Moet alleen wel mijn speelstijl nog wat aanpassen.
Welke lvl's zijn jullie ondertussen?Geen referral hier.![]()
Wat is dat voor wapen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:42 schreef Trava het volgende:
[..]
Die heb ik bijna, de Stoner 63 is ook wel een vaag wapen moet ik zeggen. Schiet wel goed btw.
16 uur gespeeld met level 46. De laatste levels gaan best hard met al die challenges die vanuit het neits unlocken![]()
De commando is trouwens echt een baas AR
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Hier level 44, dit weekend prestigenquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:30 schreef gniffie het volgende:
16 uur gespeeld met level 46. De laatste levels gaan best hard met al die challenges die vanuit het neits unlocken![]()
De commando is trouwens echt een baas AR![]()
Die challenges helpen wel echt mee, steeds 10k xp erbij.
Wat raak je kwijt door te prestigen?Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik neem aan alles? Ik stik namelijk van de CPoints, dus echt zeldzaam zijn die ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Hier level 44, dit weekend prestigen![]()
Die challenges helpen wel echt mee, steeds 10k xp erbij.
Wat raak je kwijt door te prestigen?
Heb ook inmiddels 70kquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik neem aan alles? Ik stik namelijk van de CPoints, dus echt zeldzaam zijn die ook nietVeel wager matches gedaan en al een stuk of 50 contracts
De commando is echt een bazenwapen.
Heb hem nog niet unlocked online maar wel al paar keer gehad met wager matches![]()
![]()
Bij de Light Machine Guns onder Classified.quote:
Lvl 42 ondertussen.
Wil ook naar prestige, maar ik wil niet m'n emblem kwijtraken.Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Ja lekker accuraat en weinig recoil. Ook hip fire doet ie lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:40 schreef SoldMayor het volgende:
De commando is echt een bazenwapen.
Heb hem nog niet unlocked online maar wel al paar keer gehad met wager matchesOp zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je raakt je emblem ook niet kwijt wanneer je prestiged.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:45 schreef Trava het volgende:
[..]
Bij de Light Machine Guns onder Classified.
Lvl 42 ondertussen.
Wil ook naar prestige, maar ik wil niet m'n emblem kwijtraken.![]()
En als je prestiged he, krijgen we dan ook iets zodat je kun zien welke prestige lvl?Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Had toenet ook een bug dat ik mijn eerste valkyrie afschoot en die miste, en daarna verdween mijn tweede valkyrie rocket maar had ik mijn Claymore (denk ik) weer terug
Nu ook al een tijdje aan het spelen en ga me er best wel mee vermaken. In de sp mist ik wel wat meer sneak missies en vooral een sniper missie. In de mp vind ik de maps allemaal een beetje klein? Er is niet echt een lekkere map waar ik het idee heb daar ga ik eens sniperen. Ook had ik graag iets gezien zoals spec ops in MW2.
Vanavond heb ik me best wel vermaakt met sticks and stones. Hele tijd dik bovenaan staan en dan 5 sec voor het eind; Bankrupt!
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:55 schreef N-E-R-D het volgende:
Nu ook al een tijdje aan het spelen en ga me er best wel mee vermaken. In de sp mist ik wel wat meer sneak missies en vooral een sniper missie. In de mp vind ik de maps allemaal een beetje klein? Er is niet echt een lekkere map waar ik het idee heb daar ga ik eens sniperen. Ook had ik graag iets gezien zoals spec ops in MW2.
Vanavond heb ik me best wel vermaakt met sticks and stones. Hele tijd dik bovenaan staan en dan 5 sec voor het eind; Bankrupt!
"Ahhhhh gaat lekker dit rondje!"
"BANKRUPT!"![]()
hahaOp zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Net weer ff Mw2 gedaan, irriteer me hier echt een stuk minder, en mw2 voelt gewoon beter aan..
Hoop dat ze BO nog wat updates geven, vind t zo niet te doen in iedergeval!Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik heb het juist net andersom.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Net weer ff Mw2 gedaan, irriteer me hier echt een stuk minder, en mw2 voelt gewoon beter aan..
Hoop dat ze BO nog wat updates geven, vind t zo niet te doen in iedergeval!
Hahah ja mijn eerste potje na prestige joinde ik jou sessie kwam ik op nuketown en die standaard MP5k class is het enige waar je uberhaupt iets mee kan. Ging dik af daarquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef KoningStoma het volgende:
In nuke town camp ik ja. Je moet wel compleet debiel zijn als je daar gaat rondrennen.![]()
![]()
Net uurtje gun game gedaan, met een enorm irritante Amerikaan die bij elke kill 'gotcha' of 'cya' zei en bijna begon te janken als hij geknifed werd ("r u kiddin' me?!!?")
Vind de game echt steeds leuker worden, nu de levels er een beetje inzitten. Ook even mw2 gespeeld omdat ik iemand online zag die dat speelde, maar snel weer terug naar bolevel 29 nu geloof ik.
Singleplayer is toch wel gewoon kut vind ik, zitten leuke stukjes bij maar vond mw/mw2 toch stuk leuker om te spelen. Veel te veel toekijken in plaats van lekker knallen. Plus dat er ook gewoon echt kut stukjes inzitten. Hoeveel mensen hebben nu al niet gevraagd hoe je van die berg af komt, of waarom je telkens doodgaat terwijl je in de schaduw staat te wachten zoals gezegd is? Maargoed, singleplayer is eenmalig (tenzij internet er ineens twee weken uit ligt hier).Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Het gaat me redelijk af, MW2 heb ik pas heel laat gekocht en daarom ben ik wss standaard meer fan van BO, hier kan iedereen de maps net zo goed als dat ik ze kan, niet, voor zo lang het duurt
Singeplayer is flink kort, ik denk dat ik hier sneller doorheen ben gegaan dan door die van MoH, een hoop gepraat in filmpjes en een verhaal waar je nooit echt in zit naar mijn mening, het was gewoon niet boeiend en lette vaker niet op dan wel. Een beetje meer sluipen had wmb ook niet verkeerd geweest, nee je bent elite, dus je kan prima met 3 man 50 tegenstanders om leggenHet filmpje op het einde na de aftiteling kon ik wel flink om lachen
Ik vermaak me, net zoals bij MoH, wel met de multiplayer, en dat is het belangrijkste.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Gister voor het eerst singleplayer gedaan op veteran maar was is dat tering moeilijk zeg. Heb over bepaalde missies wel anderhalf uur gedaan want ik zat vast zoals in de tunnel en nu zit ik vast op een kutberg.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Als het ps3 is, hoe neem je gameplay op?quote:
Als je wilt kan je een PM sturen.
[ Bericht 1% gewijzigd door BobbanzPS op 13-11-2010 10:09:17 ]![]()
Dat is een teken, dat je hier niet zoveel onzin moet posten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:04 schreef BobbanzPS het volgende:
Godver, bevriest het beeld opeens.
Heb ik al 3x gehad.xboxlive: dnova79
@ ps3 dan he!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is een teken, dat je hier niet zoveel onzin moet posten.![]()
Al weer een tijd multiplayer erop zitten, maar ik merk dat er steeds meer tubers komen. De kindjes hebben hun zakgeld weer gehad. Maar het is lang niet zo erg als in modern warfare 2. Ik speel voornamelijk HQ en meestal zie ik maar 1 of 2 tubernabs die semtex van mijn crossbow in hun gezicht kunnen krijgen. Ook zie ik soms enkele snipers maar vaak is het 1-shot en ik ben dood, maar je hebt er niet echt last van.
Het spawning systeem is ronduit belachelijk, als mijn team in het midden van de map is, spawnt de vijand aan beide kanten wtf lekker in een ambush ofzo.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
ik vind hq maar kutquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:29 schreef Roces18 het volgende:
Al weer een tijd multiplayer erop zitten, maar ik merk dat er steeds meer tubers komen. De kindjes hebben hun zakgeld weer gehad. Maar het is lang niet zo erg als in modern warfare 2. Ik speel voornamelijk HQ en meestal zie ik maar 1 of 2 tubernabs die semtex van mijn crossbow in hun gezicht kunnen krijgen. Ook zie ik soms enkele snipers maar vaak is het 1-shot en ik ben dood, maar je hebt er niet echt last van.
Het spawning systeem is ronduit belachelijk, als mijn team in het midden van de map is, spawnt de vijand aan beide kanten wtf lekker in een ambush ofzo.dan is echt 1 en al campers
als je snel wilt ranken is hq wel handig
![]()
![]()
Het spawn systeem is volgens mij juist helemaal ingericht op PAYBACK! Als ik dood ben spawn ik meestal vlakbij de persoon die mij doodde. En andersom ook.
Nadeel is wel dat je dan soms in een erg vijandelijk gebied spawnt. Maar meestal zijn de spwans gewoon goed...![]()
![]()
De lancering van Call of Duty: Modern Warfare 2 vorig jaar was een ware blitzkrieg en was meteen de grootste entertainment lancering ooit! Wie had ooit kunnen denken dat de titel van grootste entertaiment lancering binnen een jaar zou worden overgenomen door concurrent Treyarch, die toch op mindere waarde dan Infinty Ward wordt (werd) geschat?!
Vorig jaar werd Call of Duty: Modern Warfare 2 de eerste dag 4,7 miljoen keer verkocht, wat 230 miljoen euro opleverde. Call of Duty: Black Ops ging de eerste dag 5,6 miljoen keer over de toonbank, en bracht maar liefst 260 miljoen euro op! Het begint er op te lijken dat Call of Duty: Modern Warfare 2 steeds meer titels begint te verliezen...![]()
In domination gaat ranken me ook wel goed afquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind hq maar kutdan is echt 1 en al campers
als je snel wilt ranken is hq wel handig
Per potje iets meer dan 10.000 xp, had gister in nuketown 32.361 xp![]()
![]()
Wat een slechte vergelijking... Je kan ook zeggen dat Treyarch gebruik maakt van hetgeen wat IW heeft afgeleverd met MW2... Logisch dat het dan goed verkoopt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:33 schreef BobbanzPS het volgende:
De lancering van Call of Duty: Modern Warfare 2 vorig jaar was een ware blitzkrieg en was meteen de grootste entertainment lancering ooit! Wie had ooit kunnen denken dat de titel van grootste entertaiment lancering binnen een jaar zou worden overgenomen door concurrent Treyarch, die toch op mindere waarde dan Infinty Ward wordt (werd) geschat?!
Vorig jaar werd Call of Duty: Modern Warfare 2 de eerste dag 4,7 miljoen keer verkocht, wat 230 miljoen euro opleverde. Call of Duty: Black Ops ging de eerste dag 5,6 miljoen keer over de toonbank, en bracht maar liefst 260 miljoen euro op! Het begint er op te lijken dat Call of Duty: Modern Warfare 2 steeds meer titels begint te verliezen...![]()
nee er is een recordbedrag uitgetrokken aan marketing.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:40 schreef BobbanzPS het volgende:
Black ops was ook veel meer in de mediaquote:Verwachtingen
Hoewel de uitgever zijn verwachtingen voor het spel onder die van Modern Warfare 2 stelt, heeft het toch meer geld dan gestopt in de marketingcampagne van Call of Duty: Black Ops.
Bobby Kotick, CEO van Activision Blizzard, gaf aan dat zijn bedrijf nog nooit zoveel geld in een lancering van een van zijn titels had gestopt. Dit werd volgens hem ten onrechte opgevat als een claim dat het spel daarmee ook gelijk succesvoller zou worden dan, bijvoorbeeld, Modern Warfare 2.![]()
Wat een KUT singleplayer zit nog steeds vast en probeer het nu weer en ik zit nu voor deze missie alleen al denk ik op 2 uur spelen lol. kut vietnamezen ik kijk wel ff op youtube hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef Roces18 het volgende:
Wat een KUT singleplayer zit nog steeds vast en probeer het nu weer en ik zit nu voor deze missie alleen al denk ik op 2 uur spelen lol. kut vietnamezen ik kijk wel ff op youtube hoe het moetHij zegt toch "Mason, we've got to improvise!", ik vond het toen gelijk duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
![]()
ik heb een kwartier vietnamezen staan afschieten met die gun die daar stondquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:34 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hij zegt toch "Mason, we've got to improvise!", ik vond het toen gelijk duidelijk___!
![]()
![]()
Ik probeerde elke keer naar dat middenpunt te komen die checkpoint, door in hun loopgraaf te springen. Maar nu zit ik lekker vast in dat kutbos. en ik zie alleen easy mode tutorials waar ik dus niks aan heb, omdat ze rondlopen als rambo.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik een win ratio heb van slechts 0,52 (dus ik verlies 2x zoveel potjes als ik win), terwijl ik praktisch altijd een kill-death ratio heb van (regelmatig) ruim boven de 1? Waar ligt dat aan? Het kan statistisch gewoon niet zo zijn dat ik toevallig altijd slechte teammaten heb.![]()
Wat een KUT singleplayer zit nog steeds vast en probeer het nu weer en ik zit nu voor deze missie alleen al denk ik op 2 uur spelen lol. kut vietnamezen ik kijk wel ff op youtube hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha ja daar heb ik ook even zitten kloten. Maar toen liep ik toevallig langs zo'n vat en zag ik dat je die naar beneden moest trappen...![]()
Maar ik ben gelukkig eindelijk uit die hel en ik kan weer verder met de singleplayer
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Vandaag weer ff spelen, anders schiet dat niet op bij mij aangezien ik pas level 10 benen het regent toch de hele dag vandaag
![]()
![]()
uh met theater mode gewoon..quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:01 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Als het ps3 is, hoe neem je gameplay op?
Als je wilt kan je een PM sturen.![]()
Ik kom nu al sinds gisteravond niet meer in de multiplayer op de ps3. internetverbinding is goed, maar call of duty server is not available, terwijl andere het wel kunnen spelen, weet iemand waar het aan kan liggen?
en dan zit ik eindelijk na 5 min matchmaking in een game en die faalt de connectie vlak voordat het eindigt omdat de host weer eens weggaatniet te doen zo
![]()
[ Bericht 42% gewijzigd door patrickpsv op 13-11-2010 12:36:48 ]![]()
En nu zouden ze er nog een mailmodule moeten opzetten zodat j'm direct kan mailen op uploaden naar weet ik waar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:16 schreef Poker4life het volgende:
[..]
uh met theater mode gewoon..![]()
sorry, maar t ziet er echt afschuwelijk uitquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:28 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie me wel niet die 15 lagen gebruiken
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Net zo'n gast met een hakenkruis in z'n playercard. Heerlijk hoe iedereen begon te flippen![]()
Je kunt dus players "reporten" op basis van boosten, offensive playercard enz. Maar zal je hier echt voor worden gebanned of wat?![]()
Wat een KUT singleplayer zit nog steeds vast en probeer het nu weer en ik zit nu voor deze missie alleen al denk ik op 2 uur spelen lol. kut vietnamezen ik kijk wel ff op youtube hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991![]()
Yepquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Net zo'n gast met een hakenkruis in z'n playercard. Heerlijk hoe iedereen begon te flippen![]()
Je kunt dus players "reporten" op basis van boosten, offensive playercard enz. Maar zal je hier echt voor worden gebanned of wat?System tampering, offensive playercard/gameplay/language, onsportief gedrag enzo
Vaak genoeg gehad dat we met een paar man mw2 aan het doen waren, en dat er dan zo'n etterbak met een modded controller bij de enemies zit, hoppa, met zijn allen 'File complaint' doen, en dan gaat Microsoft het controleren![]()
![]()
Hoewel ik daar weinig vertrouwen in heb. Als je ziet dat SGBoss en Stoma zo vaak verweten worden dat ze modded controllers hebben (hebben ze ook daar niet vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
YepSystem tampering, offensive playercard/gameplay/language, onsportief gedrag enzo
Vaak genoeg gehad dat we met een paar man mw2 aan het doen waren, en dat er dan zo'n etterbak met een modded controller bij de enemies zit, hoppa, met zijn allen 'File complaint' doen, en dan gaat Microsoft het controleren) krijgen ze volgens mij ook vaak een complaint. Ze zijn echter nog nooit geband (toch?)
![]()
In het begin vond ik het echt geweldig.. Nu is de nieuwheid er wel weer vanaf en die spawns beginnen mij ook dodelijk te ergeren...
![]()
Ik niet
Ik begin steeds meer te geloven dat er bij treyarch een soort knopje hebben om bij mensen "bullshit" te laten gebeuren. Toen ik net door een raam wilde klimmen zat ik ineens vast en kon ik alleen maar wachten tot iemand me kilde en daarna, toen ik een RCXD had, spawnde dat ding in de lucht en kon ik ook alleen maar wachten tot ik mezelf ermee kilde, want hij bewoog niet. Gelukkig was de ronde voorbij voordat dat gebeurde![]()
![]()
Dat rondje op Nuketown gistenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ik niet
Ik begin steeds meer te geloven dat er bij treyarch een soort knopje hebben om bij mensen "bullshit" te laten gebeuren. Toen ik net door een raam wilde klimmen zat ik ineens vast en kon ik alleen maar wachten tot iemand me kilde en daarna, toen ik een RCXD had, spawnde dat ding in de lucht en kon ik ook alleen maar wachten tot ik mezelf ermee kilde, want hij bewoog niet. Gelukkig was de ronde voorbij voordat dat gebeurde![]()
![]()
Heb je toegevoegd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ik kom wel even online zometeen maar ik weet niet of ik je in mijn lijst heb![]()
Rondje? 4 rondjes achter elkaar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat rondje op Nuketown gisten![]()
![]()
Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan nuketown. Je schiet er 2/3 neer en dan spawnt er iemand in je rugquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Rondje? 4 rondjes achter elkaar.![]()
![]()
nuketownquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Rondje? 4 rondjes achter elkaar.
![]()
Daar wordt je gewoon op, naast en bijna in de enemy gespawnd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kun je je videos en screenshots bekijken op www.callofduty.com
Als ik mijn account wil linken moet ik mn gamertag invoeren en een VIP code. Maar er staan alleen instructies voor CoD:WaW dus ik kan die code niet vinden.![]()
Jij kan je videos uploaden. Wil je ook zo aardig zijn om uit te leggen hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: