Zal ik je een grap vertellen, mijn collega had precies hetzelfde (maar dan voor de ps3)quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik er al 1 had gekocht bij Bol.com. Toen ik thuis kwam vanaf de media markt lag er ook nog een exemplaar op mijn mat.![]()
Die maar aan mijn broertje gegeven.
Nee maar wel PS3.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er FOK!kers die op dit moment op de PS3 een party hebben?
Ik denk dat als deze game eerder was en mw2 nu net uitgekomen zou zijn je hetzelfde zou zeggen. Ik wel iig.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Na een dagje gespeeld te hebben: leuke game, maar niet beter dan MW2. Jammer.
Ze zouden elk jaar een dikke call of duty moeten neerzetten, ik vind dit een goede verbetering tegenover MW2, misschien een MW2.5 ofzo maar toch.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Het is gewoon veel te snel nadat MW2 uitkwam. Ik zie het niet meer dan een grote map pack met een aantal nieuwe guns.
Noem dan een paar van die dingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:12 schreef Trava het volgende:
[..]
Ze zouden elk jaar een dikke call of duty moeten neerzetten, ik vind dit een goede verbetering tegenover MW2, misschien een MW2.5 ofzo maar toch.
Zitten leuke nieuwe functies in en extra's waarmee je je nog langer mee bezig kan houden.
Daarbij zoals ik al zei is Cod2 gewoon de beste.
Klopt. De uitgebreide statistieken en customization zijn wel aardig, maar verder is het gewoon MW2 met een nieuw sausje erover. Het spawnsysteem is nog steeds ontiegelijk slecht, de killstreak rewards zijn nog steeds overpowered (met de Chopper Gunner en Gunship veeg je nog steeds het hele andere team van de kaart) en naar mijn gevoel zijn die wapens niet meer balanced dan in MW2. Meer dan de M16, AK-47, Famas en de AK-74U wordt er niet echt gebruikt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Het is gewoon veel te snel nadat MW2 uitkwam. Ik zie het niet meer dan een grote map pack met een aantal nieuwe guns.
M16 is niet echt meer de moeite waard. AUG is ook een zeer redelijk wapen, enfield met silencer kan ook prima meekomen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt. De uitgebreide statistieken en customization zijn wel aardig, maar verder is het gewoon MW2 met een nieuw sausje erover. Het spawnsysteem is nog steeds ontiegelijk slecht, de killstreak rewards zijn nog steeds overpowered (met de Chopper Gunner en Gunship veeg je nog steeds het hele andere team van de kaart) en naar mijn gevoel zijn die wapens niet meer balanced dan in MW2. Meer dan de M16, AK-47, Famas en de AK-74U wordt er niet echt gebruikt.
Wat user hierboven al zegt. Daarbij nog dat je je matches terug kan kijken, stukjes kan knippen en uploaden. Emblem bewerken. Wager matches, toch wat diverse dingen dan alleen maar TDM, S&D etc etc...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Noem dan een paar van die dingen.
Daarbij is de Galil echt het fijnste van alle wapens.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
M16 is niet echt meer de moeite waard. AUG is ook een zeer redelijk wapen, enfield met silencer kan ook prima meekomen.
Qua balans is het echt veel beter uitgevoerd dan MW2.
Alleen die spawns zijn kut, 9/10 keer ga ik dood door iemand die achter me spawnt en me gemakkelijk neer kan leggen.
Ik geef zelf de voorkeur aan de ak-47u.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:23 schreef Trava het volgende:
[..]
Daarbij is de Galil echt het fijnste van alle wapens.
Dat maakt het inderdaad beter dan MW2.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef Trava het volgende:
[..]
Wat user hierboven al zegt. Daarbij nog dat je je matches terug kan kijken, stukjes kan knippen en uploaden. Emblem bewerken. Wager matches, toch wat diverse dingen dan alleen maar TDM, S&D etc etc...
Wat vind jij zoveel beter aan MW2 dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:30 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad beter dan MW2.
Ik heb ze allemaal al geprobeerd. Tot nu toe deed ik het me de Galil (demper) het beste.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Mja, AUG en Galil zijn ook wel goed. We zullen zien hoe het is als iedereen over een tijdje alle wapens zo'n beetje unlocked heeft.
Die heb ik bijna, de Stoner 63 is ook wel een vaag wapen moet ik zeggen. Schiet wel goed btw.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef deepart het volgende:
De commando is echt het fijnste wapen in cod, wow!
Huh? Waar zie jij staan dat ik het beter vindt dan MW2?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef Trava het volgende:
[..]
Wat vind jij zoveel beter aan MW2 dan als ik vragen mag?
ak47 met red dotquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:36 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al geprobeerd. Tot nu toe deed ik het me de Galil (demper) het beste.
Ik vind het ook niet negatief dat de recoil wat hoger is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:21 schreef mr-green het volgende:
Ik snap jullie kritiek op de wapens etc niet helemaal.
Cod: BO speelt zich af rond 1970 en heeft dus ook wapens van die tijd. Logisch dat de recoil van de wapens ook veel slechter is dan bij MW2. MW2 speelde zich af in deze tijd en dan lijkt het mij ook logisch dat je betere wapens hebt
Tijdens de multiplayer heb ik soms een beetje het Counterstrike 1,6 gevoel(beetje zelfde wapens
)
Wat is dat voor wapen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:42 schreef Trava het volgende:
[..]
Die heb ik bijna, de Stoner 63 is ook wel een vaag wapen moet ik zeggen. Schiet wel goed btw.
Hier level 44, dit weekend prestigenquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:30 schreef gniffie het volgende:
16 uur gespeeld met level 46. De laatste levels gaan best hard met al die challenges die vanuit het neits unlocken![]()
De commando is trouwens echt een baas AR
Ik neem aan alles? Ik stik namelijk van de CPoints, dus echt zeldzaam zijn die ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Hier level 44, dit weekend prestigen![]()
Die challenges helpen wel echt mee, steeds 10k xp erbij.
Wat raak je kwijt door te prestigen?
Heb ook inmiddels 70kquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik neem aan alles? Ik stik namelijk van de CPoints, dus echt zeldzaam zijn die ook niet
Bij de Light Machine Guns onder Classified.quote:
Ja lekker accuraat en weinig recoil. Ook hip fire doet ie lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:40 schreef SoldMayor het volgende:
De commando is echt een bazenwapen.
Heb hem nog niet unlocked online maar wel al paar keer gehad met wager matches
Je raakt je emblem ook niet kwijt wanneer je prestiged.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:45 schreef Trava het volgende:
[..]
Bij de Light Machine Guns onder Classified.
Lvl 42 ondertussen.
Wil ook naar prestige, maar ik wil niet m'n emblem kwijtraken.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:55 schreef N-E-R-D het volgende:
Nu ook al een tijdje aan het spelen en ga me er best wel mee vermaken. In de sp mist ik wel wat meer sneak missies en vooral een sniper missie. In de mp vind ik de maps allemaal een beetje klein? Er is niet echt een lekkere map waar ik het idee heb daar ga ik eens sniperen. Ook had ik graag iets gezien zoals spec ops in MW2.
Vanavond heb ik me best wel vermaakt met sticks and stones. Hele tijd dik bovenaan staan en dan 5 sec voor het eind; Bankrupt!
Ik heb het juist net andersom.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Net weer ff Mw2 gedaan, irriteer me hier echt een stuk minder, en mw2 voelt gewoon beter aan..
Hoop dat ze BO nog wat updates geven, vind t zo niet te doen in iedergeval!
Hahah ja mijn eerste potje na prestige joinde ik jou sessie kwam ik op nuketown en die standaard MP5k class is het enige waar je uberhaupt iets mee kan. Ging dik af daarquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef KoningStoma het volgende:
In nuke town camp ik ja. Je moet wel compleet debiel zijn als je daar gaat rondrennen.
Als het ps3 is, hoe neem je gameplay op?quote:
Dat is een teken, dat je hier niet zoveel onzin moet posten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:04 schreef BobbanzPS het volgende:
Godver, bevriest het beeld opeens.
Heb ik al 3x gehad.
@ ps3 dan he!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is een teken, dat je hier niet zoveel onzin moet posten.
ik vind hq maar kutquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:29 schreef Roces18 het volgende:
Al weer een tijd multiplayer erop zitten, maar ik merk dat er steeds meer tubers komen. De kindjes hebben hun zakgeld weer gehad. Maar het is lang niet zo erg als in modern warfare 2. Ik speel voornamelijk HQ en meestal zie ik maar 1 of 2 tubernabs die semtex van mijn crossbow in hun gezicht kunnen krijgen. Ook zie ik soms enkele snipers maar vaak is het 1-shot en ik ben dood, maar je hebt er niet echt last van.
Het spawning systeem is ronduit belachelijk, als mijn team in het midden van de map is, spawnt de vijand aan beide kanten wtf lekker in een ambush ofzo.
In domination gaat ranken me ook wel goed afquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind hq maar kutdan is echt 1 en al campers
als je snel wilt ranken is hq wel handig
Wat een slechte vergelijking... Je kan ook zeggen dat Treyarch gebruik maakt van hetgeen wat IW heeft afgeleverd met MW2... Logisch dat het dan goed verkoopt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:33 schreef BobbanzPS het volgende:
De lancering van Call of Duty: Modern Warfare 2 vorig jaar was een ware blitzkrieg en was meteen de grootste entertainment lancering ooit! Wie had ooit kunnen denken dat de titel van grootste entertaiment lancering binnen een jaar zou worden overgenomen door concurrent Treyarch, die toch op mindere waarde dan Infinty Ward wordt (werd) geschat?!
Vorig jaar werd Call of Duty: Modern Warfare 2 de eerste dag 4,7 miljoen keer verkocht, wat 230 miljoen euro opleverde. Call of Duty: Black Ops ging de eerste dag 5,6 miljoen keer over de toonbank, en bracht maar liefst 260 miljoen euro op! Het begint er op te lijken dat Call of Duty: Modern Warfare 2 steeds meer titels begint te verliezen...
nee er is een recordbedrag uitgetrokken aan marketing.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:40 schreef BobbanzPS het volgende:
Black ops was ook veel meer in de media
quote:Verwachtingen
Hoewel de uitgever zijn verwachtingen voor het spel onder die van Modern Warfare 2 stelt, heeft het toch meer geld dan gestopt in de marketingcampagne van Call of Duty: Black Ops.
Bobby Kotick, CEO van Activision Blizzard, gaf aan dat zijn bedrijf nog nooit zoveel geld in een lancering van een van zijn titels had gestopt. Dit werd volgens hem ten onrechte opgevat als een claim dat het spel daarmee ook gelijk succesvoller zou worden dan, bijvoorbeeld, Modern Warfare 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef Roces18 het volgende:
Wat een KUT singleplayer zit nog steeds vast en probeer het nu weer en ik zit nu voor deze missie alleen al denk ik op 2 uur spelen lol. kut vietnamezen ik kijk wel ff op youtube hoe het moetHij zegt toch "Mason, we've got to improvise!", ik vond het toen gelijk duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
ik heb een kwartier vietnamezen staan afschieten met die gun die daar stondquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:34 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hij zegt toch "Mason, we've got to improvise!", ik vond het toen gelijk duidelijk___!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik een win ratio heb van slechts 0,52 (dus ik verlies 2x zoveel potjes als ik win), terwijl ik praktisch altijd een kill-death ratio heb van (regelmatig) ruim boven de 1? Waar ligt dat aan? Het kan statistisch gewoon niet zo zijn dat ik toevallig altijd slechte teammaten heb.
Wat een KUT singleplayer zit nog steeds vast en probeer het nu weer en ik zit nu voor deze missie alleen al denk ik op 2 uur spelen lol. kut vietnamezen ik kijk wel ff op youtube hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uh met theater mode gewoon..quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:01 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Als het ps3 is, hoe neem je gameplay op?
Als je wilt kan je een PM sturen.
En nu zouden ze er nog een mailmodule moeten opzetten zodat j'm direct kan mailen op uploaden naar weet ik waar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:16 schreef Poker4life het volgende:
[..]
uh met theater mode gewoon..
sorry, maar t ziet er echt afschuwelijk uitquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:28 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie me wel niet die 15 lagen gebruiken
Wat een KUT singleplayer zit nog steeds vast en probeer het nu weer en ik zit nu voor deze missie alleen al denk ik op 2 uur spelen lol. kut vietnamezen ik kijk wel ff op youtube hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
Yepquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Net zo'n gast met een hakenkruis in z'n playercard. Heerlijk hoe iedereen begon te flippen![]()
Je kunt dus players "reporten" op basis van boosten, offensive playercard enz. Maar zal je hier echt voor worden gebanned of wat?
Hoewel ik daar weinig vertrouwen in heb. Als je ziet dat SGBoss en Stoma zo vaak verweten worden dat ze modded controllers hebben (hebben ze ook daar niet vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
YepSystem tampering, offensive playercard/gameplay/language, onsportief gedrag enzo
Vaak genoeg gehad dat we met een paar man mw2 aan het doen waren, en dat er dan zo'n etterbak met een modded controller bij de enemies zit, hoppa, met zijn allen 'File complaint' doen, en dan gaat Microsoft het controleren
Dat rondje op Nuketown gistenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ik niet
Ik begin steeds meer te geloven dat er bij treyarch een soort knopje hebben om bij mensen "bullshit" te laten gebeuren. Toen ik net door een raam wilde klimmen zat ik ineens vast en kon ik alleen maar wachten tot iemand me kilde en daarna, toen ik een RCXD had, spawnde dat ding in de lucht en kon ik ook alleen maar wachten tot ik mezelf ermee kilde, want hij bewoog niet. Gelukkig was de ronde voorbij voordat dat gebeurde
Heb je toegevoegd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ik kom wel even online zometeen maar ik weet niet of ik je in mijn lijst heb
Rondje? 4 rondjes achter elkaar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat rondje op Nuketown gisten
Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan nuketown. Je schiet er 2/3 neer en dan spawnt er iemand in je rugquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Rondje? 4 rondjes achter elkaar.
nuketownquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Rondje? 4 rondjes achter elkaar.
Jij kan je videos uploaden. Wil je ook zo aardig zijn om uit te leggen hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |