abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 november 2010 @ 04:07:07 #151
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_88663345
Net uurtje gun game gedaan, met een enorm irritante Amerikaan die bij elke kill 'gotcha' of 'cya' zei en bijna begon te janken als hij geknifed werd ("r u kiddin' me?!!? :'( ")

Vind de game echt steeds leuker worden, nu de levels er een beetje inzitten. Ook even mw2 gespeeld omdat ik iemand online zag die dat speelde, maar snel weer terug naar bo :) level 29 nu geloof ik.

Singleplayer is toch wel gewoon kut vind ik, zitten leuke stukjes bij maar vond mw/mw2 toch stuk leuker om te spelen. Veel te veel toekijken in plaats van lekker knallen. Plus dat er ook gewoon echt kut stukjes inzitten. Hoeveel mensen hebben nu al niet gevraagd hoe je van die berg af komt, of waarom je telkens doodgaat terwijl je in de schaduw staat te wachten zoals gezegd is? Maargoed, singleplayer is eenmalig (tenzij internet er ineens twee weken uit ligt hier).
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 05:53:12 #152
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_88663729
Het gaat me redelijk af, MW2 heb ik pas heel laat gekocht en daarom ben ik wss standaard meer fan van BO, hier kan iedereen de maps net zo goed als dat ik ze kan, niet, voor zo lang het duurt :P

Singeplayer is flink kort, ik denk dat ik hier sneller doorheen ben gegaan dan door die van MoH, een hoop gepraat in filmpjes en een verhaal waar je nooit echt in zit naar mijn mening, het was gewoon niet boeiend en lette vaker niet op dan wel. Een beetje meer sluipen had wmb ook niet verkeerd geweest, nee je bent elite, dus je kan prima met 3 man 50 tegenstanders om leggen :') Het filmpje op het einde na de aftiteling kon ik wel flink om lachen :D

Ik vermaak me, net zoals bij MoH, wel met de multiplayer, en dat is het belangrijkste.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 13 november 2010 @ 08:51:12 #154
286575 Roces18
Chef de party
pi_88664062
Gister voor het eerst singleplayer gedaan op veteran maar was is dat tering moeilijk zeg. Heb over bepaalde missies wel anderhalf uur gedaan want ik zat vast zoals in de tunnel en nu zit ik vast op een kutberg.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_88664537
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 08:46 schreef Poker4life het volgende:

jullie al wat clips dan?
Als het ps3 is, hoe neem je gameplay op?
Als je wilt kan je een PM sturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BobbanzPS op 13-11-2010 10:09:17 ]
pi_88664570
Godver, bevriest het beeld opeens.
Heb ik al 3x gehad.
pi_88664651
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:04 schreef BobbanzPS het volgende:
Godver, bevriest het beeld opeens.
Heb ik al 3x gehad.
Dat is een teken, dat je hier niet zoveel onzin moet posten.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_88664762
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:11 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dat is een teken, dat je hier niet zoveel onzin moet posten.
@ ps3 dan he!
  zaterdag 13 november 2010 @ 10:29:18 #159
286575 Roces18
Chef de party
pi_88664865
Al weer een tijd multiplayer erop zitten, maar ik merk dat er steeds meer tubers komen. De kindjes hebben hun zakgeld weer gehad. Maar het is lang niet zo erg als in modern warfare 2. Ik speel voornamelijk HQ en meestal zie ik maar 1 of 2 tubernabs die semtex van mijn crossbow in hun gezicht kunnen krijgen. Ook zie ik soms enkele snipers maar vaak is het 1-shot en ik ben dood, maar je hebt er niet echt last van.

Het spawning systeem is ronduit belachelijk, als mijn team in het midden van de map is, spawnt de vijand aan beide kanten wtf lekker in een ambush ofzo.
pi_88664890
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:29 schreef Roces18 het volgende:
Al weer een tijd multiplayer erop zitten, maar ik merk dat er steeds meer tubers komen. De kindjes hebben hun zakgeld weer gehad. Maar het is lang niet zo erg als in modern warfare 2. Ik speel voornamelijk HQ en meestal zie ik maar 1 of 2 tubernabs die semtex van mijn crossbow in hun gezicht kunnen krijgen. Ook zie ik soms enkele snipers maar vaak is het 1-shot en ik ben dood, maar je hebt er niet echt last van.

Het spawning systeem is ronduit belachelijk, als mijn team in het midden van de map is, spawnt de vijand aan beide kanten wtf lekker in een ambush ofzo.
ik vind hq maar kut :P dan is echt 1 en al campers :o als je snel wilt ranken is hq wel handig :P
  zaterdag 13 november 2010 @ 10:32:32 #161
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_88664925
Het spawn systeem is volgens mij juist helemaal ingericht op PAYBACK! Als ik dood ben spawn ik meestal vlakbij de persoon die mij doodde. En andersom ook.

Nadeel is wel dat je dan soms in een erg vijandelijk gebied spawnt. Maar meestal zijn de spwans gewoon goed... :)
pi_88664932
De lancering van Call of Duty: Modern Warfare 2 vorig jaar was een ware blitzkrieg en was meteen de grootste entertainment lancering ooit! Wie had ooit kunnen denken dat de titel van grootste entertaiment lancering binnen een jaar zou worden overgenomen door concurrent Treyarch, die toch op mindere waarde dan Infinty Ward wordt (werd) geschat?!

Vorig jaar werd Call of Duty: Modern Warfare 2 de eerste dag 4,7 miljoen keer verkocht, wat 230 miljoen euro opleverde. Call of Duty: Black Ops ging de eerste dag 5,6 miljoen keer over de toonbank, en bracht maar liefst 260 miljoen euro op! Het begint er op te lijken dat Call of Duty: Modern Warfare 2 steeds meer titels begint te verliezen...
pi_88664971
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:30 schreef mash_ het volgende:

[..]

ik vind hq maar kut :P dan is echt 1 en al campers :o als je snel wilt ranken is hq wel handig :P
In domination gaat ranken me ook wel goed af ;)
Per potje iets meer dan 10.000 xp, had gister in nuketown 32.361 xp :D
  zaterdag 13 november 2010 @ 10:36:15 #164
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_88664977
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:33 schreef BobbanzPS het volgende:
De lancering van Call of Duty: Modern Warfare 2 vorig jaar was een ware blitzkrieg en was meteen de grootste entertainment lancering ooit! Wie had ooit kunnen denken dat de titel van grootste entertaiment lancering binnen een jaar zou worden overgenomen door concurrent Treyarch, die toch op mindere waarde dan Infinty Ward wordt (werd) geschat?!

Vorig jaar werd Call of Duty: Modern Warfare 2 de eerste dag 4,7 miljoen keer verkocht, wat 230 miljoen euro opleverde. Call of Duty: Black Ops ging de eerste dag 5,6 miljoen keer over de toonbank, en bracht maar liefst 260 miljoen euro op! Het begint er op te lijken dat Call of Duty: Modern Warfare 2 steeds meer titels begint te verliezen...
Wat een slechte vergelijking... Je kan ook zeggen dat Treyarch gebruik maakt van hetgeen wat IW heeft afgeleverd met MW2... Logisch dat het dan goed verkoopt.
pi_88665039
Black ops was ook veel meer in de media ;)
pi_88665244
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:40 schreef BobbanzPS het volgende:
Black ops was ook veel meer in de media ;)
nee er is een recordbedrag uitgetrokken aan marketing.

quote:
Verwachtingen

Hoewel de uitgever zijn verwachtingen voor het spel onder die van Modern Warfare 2 stelt, heeft het toch meer geld dan gestopt in de marketingcampagne van Call of Duty: Black Ops.

Bobby Kotick, CEO van Activision Blizzard, gaf aan dat zijn bedrijf nog nooit zoveel geld in een lancering van een van zijn titels had gestopt. Dit werd volgens hem ten onrechte opgevat als een claim dat het spel daarmee ook gelijk succesvoller zou worden dan, bijvoorbeeld, Modern Warfare 2.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:17:52 #167
286575 Roces18
Chef de party
pi_88665628
Wat een KUT singleplayer zit nog steeds vast en probeer het nu weer en ik zit nu voor deze missie alleen al denk ik op 2 uur spelen lol. kut vietnamezen ik kijk wel ff op youtube hoe het moet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88665970
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef Roces18 het volgende:
Wat een KUT singleplayer zit nog steeds vast en probeer het nu weer en ik zit nu voor deze missie alleen al denk ik op 2 uur spelen lol. kut vietnamezen ik kijk wel ff op youtube hoe het moet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt toch "Mason, we've got to improvise!", ik vond het toen gelijk duidelijk :') ___!
pi_88666016
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:34 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Hij zegt toch "Mason, we've got to improvise!", ik vond het toen gelijk duidelijk :') ___!
ik heb een kwartier vietnamezen staan afschieten met die gun die daar stond :')
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:38:44 #170
286575 Roces18
Chef de party
pi_88666046
Ik probeerde elke keer naar dat middenpunt te komen die checkpoint, door in hun loopgraaf te springen. Maar nu zit ik lekker vast in dat kutbos. en ik zie alleen easy mode tutorials waar ik dus niks aan heb, omdat ze rondlopen als rambo.
pi_88666064
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik een win ratio heb van slechts 0,52 (dus ik verlies 2x zoveel potjes als ik win), terwijl ik praktisch altijd een kill-death ratio heb van (regelmatig) ruim boven de 1? Waar ligt dat aan? Het kan statistisch gewoon niet zo zijn dat ik toevallig altijd slechte teammaten heb.
pi_88666065
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef Roces18 het volgende:
SPOILER
:')
pi_88666093
Haha ja daar heb ik ook even zitten kloten. Maar toen liep ik toevallig langs zo'n vat en zag ik dat je die naar beneden moest trappen...
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:49:49 #174
286575 Roces18
Chef de party
pi_88666302
Maar ik ben gelukkig eindelijk uit die hel en ik kan weer verder met de singleplayer :D
pi_88666843
Vandaag weer ff spelen, anders schiet dat niet op bij mij aangezien ik pas level 10 ben :') en het regent toch de hele dag vandaag :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')