Dat haal ik nog niet voorlopigquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Trava het volgende:
Net lekker potje in Villa.
35 kills - 4 deaths
3x spy, 2x sentry, 1x chopper gunner.
20k xp
Het ligt er net aan hoe je speelt en met wat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Dat haal ik nog niet voorlopig
Beetje late reactie, excuses. Psn: alionfireequote:
Me 2, maar dan met de AK74Uquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:44 schreef Trava het volgende:
[..]
Het ligt er net aan hoe je speelt en met wat.
Ik heb zelf de Galil alleen met de demper.
Perks: Ghost, Ninja en Hardened
Dan gewoon in tegengestelde richting als m'n team lopen, zoieso in me eentje en dan gecontroleerd rushen.
Dan kan die alleen maar killen zonder te stervenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef The_12oach het volgende:
Glitch iemand? Dit overkwam mij net. Ik weet niet hoe ik het moet hebben geactiveerd of hoe dan ook maar goed is het niet. Dus hup reporten maar aan Treyarch
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hardline pro is overigens echt overpowerd zaten laatst in een party van 5 en we speelde allemaal carepackeges een iemand kon gewoon de hele tijd de uav's etc inruilen voor iets anders
Ik vind het prima ik heb zelf hardline pro alleen zou je ze niet voor je hele team moeten kunnen veranderen. Dat maakt het over poweredquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
hardliner overpowerd. lol
Als je er echt zo last van hebt moet je zorgen dat je ghost pro hebt,
nou ik vind er echt totaal niks over powerd aan. sowieso moet je eerst killstreak van 5 hebben. wat veel mensen niet zo makkelijk lukt. ten tweede als je ghost pro hebt. boeie al die killstreaks in de lucht niks. en 3e is dat ze hun 2e perk hardliner hebben en due geen anderen goede als slight of hand ofzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het prima ik heb zelf hardline pro alleen zou je ze niet voor je hele team moeten kunnen veranderen. Dat maakt het over powered
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou ik vind er echt totaal niks over powerd aan. sowieso moet je eerst killstreak van 5 hebben. wat veel mensen niet zo makkelijk lukt. ten tweede als je ghost pro hebt. boeie al die killstreaks in de lucht niks. en 3e is dat ze hun 2e perk hardliner hebben en due geen anderen goede als slight of hand ofzo
Met hardline is een carepackage een 4 killstreak en het zit in je eerste perk slot dus je kan gerust Hardline, Sleight of Hand en Ninja/Marathon spelen. Bovendien hoeveel mensen heb jij gezien met Ghost Pro? Ik een stuk of 10 denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou ik vind er echt totaal niks over powerd aan. sowieso moet je eerst killstreak van 5 hebben. wat veel mensen niet zo makkelijk lukt. ten tweede als je ghost pro hebt. boeie al die killstreaks in de lucht niks. en 3e is dat ze hun 2e perk hardliner hebben en due geen anderen goede als slight of hand ofzo
Ik heb ghost proquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
Met hardline is een carepackage een 4 killstreak en het zit in je eerste perk slot dus je kan gerust Hardline, Sleight of Hand en Ninja/Marathon spelen. Bovendien hoeveel mensen heb jij gezien met Ghost Pro? Ik een stuk of 10 denk ik
Alleen heb je in een team based game niet zoveel aan 1 iemand met ghost pro als de rest gewoon de hele tijd blijft spawnen is het nog steeds prijsschieten met een chopperquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb ghost proen die mensen die het niet hebben moeten dan maar zorgen dat ze hem hebben
1 iemand met ghost pro en die anti air laucher doet wonderenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen heb je in een team based game niet zoveel aan 1 iemand met ghost pro als de rest gewoon de hele tijd blijft spawnen is het nog steeds prijsschieten met een chopper
ps3?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:24 schreef BobbanzPS het volgende:
Weer ff Nuketown Domination wat mindere score 32-11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |