volgens mij kan je dan claymores en die spike camera's enzo overnemen zonder dat de enemy dat weetquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap hacker pro niet echt, killstreaks van enemy's worden ineens friendly? Hoe gaat dat dan? Ik kan RCXD's overnemen ofzo? Ik snap t niet
meestal heb je daar wel een verklaring voor als je de killcam bekijkt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:56 schreef patrickpsv het volgende:
soms lijkt het wel alsof andere mensen 3x zoveel health hebben als jij
De bots nemen namen uit je friendslistquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef Proletariaat het volgende:
Wtfik ging net combat training doen om te kijken of dat het wel deed, joinen opeens allemaal mensen
Is dat alles? Dat is wel jammer dan..quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
volgens mij kan je dan claymores en die spike camera's enzo overnemen zonder dat de enemy dat weet
Nee het waren gewoon players, ook zonder de 3arc clantag... en ik kende ze nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De bots nemen namen uit je friendslist
yeah daar zat ik ook vast, maakte niet uit waar ik stond in het donker... hij wist me te vinden!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Wells.p het volgende:
hallo, weet iemand waarom ik niet verder kom waarbij je uit een container komt, een bijl pakt vervolgens moet je sneaken door het donker, maar ik volg reznov op ze hielen maar toch blijft hij zeggen dat ik gezien word en dan word ik dood geschoten en als ik blijf staat ook?
mission objective is: infiltrate the soviet lab and confront dr steiner
ik moest die vent die aan het praten was neerslaan
ik druk altijd met meteen op vierkantje, dus die killcam mis ik altijd, geen geduld voorquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:57 schreef Predacore het volgende:
[..]
meestal heb je daar wel een verklaring voor als je de killcam bekijkt.
blijkt dat je helemaal niet hebt geschoten bijvoorbeeld -_-
Het zijn allen bots.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Nee het waren gewoon players, ook zonder de 3arc clantag... en ik kende ze niet
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Ondanks de problemen met de verbinding bevalt de game me tot nu toe wel
goede vraagquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet iemand hoe je filmpjes vanaf je fileshare kan halen en ze bijvoorbeeld op internet kan zetten?
Dat wou ik maar eens even zeggen want ik wil natuurlijk wel mijn mooie triple en multi kills met de spass laten zienquote:
Jepz, en minder bij dominationquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:11 schreef mr-green het volgende:
Het valt mij op dat bij GroundWar meer campers en irritante spelers zitten dan bij TDM. Jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |