De ak47 en augquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Wel jammer dat er op die FAMAS zoveel recoil zit, niet echt geschikt voor long range schoten. Kleine levels speel ik nu met de AK47u, middelgroot met FAMAS en de grote jongens met M16 (lvl 19).
Erg irritant dat die spyplanes sneller vliegen dan in MW2 en ze soms ook lastig te vinden zijn, maakt het halen van de Ghost Pro perk een stuk lastiger
ik vind van alle CoD's alleen de singleplayer gedaan, dit is de 1e waarvan ik ook multiplayer doe en dat bevalt prima jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste CoD. En ik moet zeggen, bevalt prima.
AUG was bij MW2 ook een favorietjequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh nou als je hem hebt. meteen die kiezentot je de ak hebt. dan de ak
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanmorgen trouwens een BO-verslavingsmomentje. Ik keen uit het raam en zag toevallig een vliegtuig voorbij gaan. Mijn 1e gedachte was dat ik mijn launcher moest pakken
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanmorgen trouwens een BO-verslavingsmomentje. Ik keen uit het raam en zag toevallig een vliegtuig voorbij gaan. Mijn 1e gedachte was dat ik mijn launcher moest pakken
Dat had ik van de week ook; ik zit MW2 te spelen en zie opeens in mijn ooghoek buiten op straat een persoon lopen. Mijn eerste reflex was om de linkertrigger in te drukken en naar die kant te draaienquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Best wel vet, beter dan world at war en ik denk net zo goed als modern warfare 2. Het verhaal zelf is een grote mindfuckquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:47 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen aan de campaign, hoe was het?
Mooi, daar hou ik wel vanquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:42 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Best wel vet, beter dan world at war en ik denk net zo goed als modern warfare 2. Het verhaal zelf is een grote mindfuck
Gaat te verquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook; ik zit MW2 te spelen en zie opeens in mijn ooghoek buiten op straat een persoon lopen. Mijn eerste reflex was om de linkertrigger in te drukken en naar die kant te draaien![]()
ik gebruik het standaard, als je hem goed mikt. bounce via een muur een hoekje om bijvoorbeeld dan werkt het beter dan flash of stun imoquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
Iemand trouwens dat Nova Gas al eens gebruikt? Lijkt me fun bij S&D als je die bij de bom gooit
Loop je dan standaard met Tactical Mask als perk 3?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef Predacore het volgende:
[..]
ik gebruik het standaard, als je hem goed mikt. bounce via een muur een hoekje om bijvoorbeeld dan werkt het beter dan flash of stun imo
nee, hacker (bijna pro). maar ik hoef hem toch niet te knifen... je kan best van afstand een goed schot krijgen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Loop je dan standaard met Tactical Mask als perk 3?
pas wel op dat je er zelf niet doorheen loopt idd, maar dat is met stun en flash min of meer hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef Predacore het volgende:
[..]
nee, hacker (bijna pro). maar ik hoef hem toch niet te knifen... je kan best van afstand een goed schot krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |