ik moet nog beginnen aan de campaign, hoe was het?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:38 schreef pugehenis het volgende:
woohoo campaign uitgespeeld op veteran, nu is mijn digitale penis enorm groot
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft er iemand zin om NU Dead Ops te spelen met mij en Baghdaddy ?!
Het kan met z'n 4en !
We hebben beide headset's !
Xbox?quote:
quote:
ik heb je http://www.blackopsmovies(...)ge/237-1-shot-1-kill daar geplaatstquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
!
Hoe heb je trouwens een filmpje gemaakt die langer dan 30 seconde duurt? Of beter: hoe sla jij de filmpjes op op je computer om ze verder te bewerken?
Owja, nogmaar eens mijn geniale 1shot1kill door de muur met AK74u
Reflex is zeg maar de Holographic van MW2 (vertelde Sold me gisteren). Die vond ik altijd zuigen dus ik blijf bij de red dot.quote:
staat er zeker: waiting for other playersquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:47 schreef deepart het volgende:
2de freeze voor vandaag, hopelijk niet schadelijk voor mijn ps3
Nee, het beeld bevriest gewoon ineens tijdens het spelen van een potje. Je kan dan niks meer, zelfs de home knop op de controller reageert niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
staat er zeker: waiting for other players
?
Maar waarom zit dan iedereen te zeiken dat het PS2 graphics zijn enzo? ik vind het er gewoon strak uitzien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:19 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Kerel ik heb thuis zowel een xbox als een ps3 en moet zeggen dat die ps3 echt wel baas is hoor vergeleken met die xbox. Dus ga mij nou maar niet vertellen welke graphics er beter uiyzien vriend.
Dit is ook mijn eerste CoD. En ik moet zeggen, bevalt prima.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:15 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ik weet, eerste multiplayer game sinds 5 jaar ofzo, ik heb ook niet zo'n lange speelsessies
met de famas op langere afstanden moet je 'tappen' (zelf een burst creeeren). en close combat gewoon maximaal sprayen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Wel jammer dat er op die FAMAS zoveel recoil zit, niet echt geschikt voor long range schoten. Kleine levels speel ik nu met de AK47u, middelgroot met FAMAS en de grote jongens met M16 (lvl 19).
Erg irritant dat die spyplanes sneller vliegen dan in MW2 en ze soms ook lastig te vinden zijn, maakt het halen van de Ghost Pro perk een stuk lastiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |