Het is niet zo lastigquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gespeeld, maar sure
Op de PS3 iig VEEL slechter. Om te huilen zelfs. ik moest zelfs mijn settings checken om te kijken of mijn PS3 wel op 1080 stond.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn de graphics nu slechter als MW2 of vergelijkbaar?
Helemaal met je eens, lijkt qua graphics eerder op een ps2 spel dan een ps3 spel. Hier hadden ze toch echt wel wat beter hun best op mogen doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Op de PS3 iig VEEL slechter. Om te huilen zelfs. ik moest zelfs mijn settings checken om te kijken of mijn PS3 wel op 1080 stond.
Fucking pixelbrij is het...... Heb m omgeruild voor de PC versie. MW2 is echt 10x mooier.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Op de PS3 iig VEEL slechter. Om te huilen zelfs. ik moest zelfs mijn settings checken om te kijken of mijn PS3 wel op 1080 stond.
Fucking pixelbrij is het...... Heb m omgeruild voor de PC versie. MW2 is echt 10x mooier.
Vind de graphics beetje op die van WaW lijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:20 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, lijkt qua graphics eerder op een ps2 spel dan een ps3 spel. Hier hadden ze toch echt wel wat beter hun best op mogen doen.
WaW is mooier. Serieus. Het lijkt wel of er een laag vaseline over de graphics heen zit bij BO.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:29 schreef Forskneck het volgende:
[..]
[..]
Vind de graphics beetje op die van WaW lijken![]()
Alhoewel de schokgolven van de granaten en de sneeuw die door de wind weggeblazen wordt nog best mooi is.
Verder gaat het toch om de gameplay lijkt me?
ik vind de graphics helemaal niet slecht.. gewoon hetzelfde als MW2.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:33 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
WaW is mooier. Serieus. Het lijkt wel of er een laag vaseline over de graphics heen zit bij BO.
Ik ben sinds gisteren overgestapt op de galil. Ineens speel ik stukken beterquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tering wat een slecht potje was dat
Wat is het beste aussault rifle om te nemen, wat gaat het langst voorruit ?
Ik ben nu level 12 geloof ik
mwa bijna....maar je mag toch wel betere verwachten bij een opvolger of niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ik vind de graphics helemaal niet slecht.. gewoon hetzelfde als MW2.
Ik vind de Famas het best, maar geloof dat hier iedereen die niet zo goed vind.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tering wat een slecht potje was dat
Wat is het beste aussault rifle om te nemen, wat gaat het langst voorruit ?
Ik ben nu level 12 geloof ik
famas is (vind ik) het beste wapen tot nu toe (level 23).quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:39 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik vind de Famas het best, maar geloof dat hier iedereen die niet zo goed vind.
Gebeurde er niet gewoon hetzelfde als wat er in m'n filmpje van net gebeurde?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:44 schreef gniffie het volgende:
Dat je niet kan schuilen achter meters dikke muren, ontgaat me echt. Na een prachtige prone dive over een heuvel heen, werd ik nog door 4 meter zand heen afgeschoten
Echt he, vooral ook nog dualmag erbij dat is ook nog relaxt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
famas is (vind ik) het beste wapen tot nu toe (level 23).
famas/red dot/goede verbinding = massaal moorden.
ak74u vind ik ook wel relaxt. galil is kut. te veel recoil.
Komt dat niet door 1 van die perks? die je standaard hebt aan het begin?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:44 schreef gniffie het volgende:
Dat je niet kan schuilen achter meters dikke muren, ontgaat me echt. Na een prachtige prone dive over een heuvel heen, werd ik nog door 4 meter zand heen afgeschoten
Ga dan maar snel Battlefield spelen want dan val je van je stoel hoe mooi dat eruit ziet in vergelijking met dit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ik vind de graphics helemaal niet slecht.. gewoon hetzelfde als MW2.
of je geeft gewoon toe dat de ps3 zuigt en je koopt een xbox want ik zie ook geen kut graphics. en ik zit te gamen op een 48" fullhd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:49 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ga dan maar snel Battlefield spelen want dan val je van je stoel hoe mooi dat eruit ziet in vergelijking met dit.
Er zit echt geen ''groot'' verschil tussen de ps3 en Xbox...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
of je geeft gewoon toe dat de ps3 zuigt en je koopt een xbox want ik zie ook geen kut graphics. en ik zit te gamen op een 48" fullhd.
Dat vroeg ik mij ook al af...quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is het verschil tussen een red dot sight en een reflex-sight ?!
Kerel ik heb thuis zowel een xbox als een ps3 en moet zeggen dat die ps3 echt wel baas is hoor vergeleken met die xbox. Dus ga mij nou maar niet vertellen welke graphics er beter uiyzien vriend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
of je geeft gewoon toe dat de ps3 zuigt en je koopt een xbox want ik zie ook geen kut graphics. en ik zit te gamen op een 48" fullhd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |