quote:
Soms zijn ze wat slechter vind ik, maar de maps zijn veel dynamischer. Veel dingen bewegen enzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn de graphics nu slechter als MW2 of vergelijkbaar?
Heb ik ook ja, heel vaak speel ik 6-5 ofzo gewoon omdat ik steeds de verkeerde kant op loop en geen enemies tegen komquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik wissel redelijke potjes met uberslechte potjes af. Moet de maps nog wel echt leren kennen, loop nu nog geregeld als een kip zonder kop rond.
Met een capture card.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
!
Hoe heb je trouwens een filmpje gemaakt die langer dan 30 seconde duurt? Of beter: hoe sla jij de filmpjes op op je computer om ze verder te bewerken?
Owja, nogmaar eens mijn geniale 1shot1kill door de muur met AK74u
Gisteren had ik op een gegeven moment 2-12quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ik ook ja, heel vaak speel ik 6-5 ofzo gewoon omdat ik steeds de verkeerde kant op loop en geen enemies tegen kom
Inderdaad, wat een schandequote:Op vrijdag 12 november 2010 01:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pierre jonge beetje stiekem session joinen eerder op de avond
En waar moet ik die ergens gaan zoeken?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
en er is natuurlijk nog dead ops arcade, ook een soort zombie mode.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:25 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
En waar moet ik die ergens gaan zoeken?
Ik voelde ernstig de behoefte om jou te komen helpenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pierre jonge beetje stiekem session joinen eerder op de avond
herkenbaarquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik voelde ernstig de behoefte om jou te komen helpen![]()
Die match making met 4 of meer spelers in een party is echt te gaar. Of je party wordt disband of er zit er een niet in de gamequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef _GdR_ het volgende:
gister met zn 6en een half uur gekut om in een game te komen. Waardeloos. iedereen zn poorten stonden open enzo. maar goed. toen zaten we in een game. en daar zijn we niet meer uitgeweest ook. Heel de avond HQ. En wij waren de host. Geweldig. 2/3 kogels nodig om iemand te killen.
gister een potje gehaald waar ik 38.000 XP in kreeg. wapen volgeschoten/marathon/contracts alles ging perfect.
Als die match making een beetje gaat werken ben ik tevreden
Kans is groot ja. Wij hebben ons voor genomen dat we niet meer gaan gamen zodra we 3 streepjes verbinding hebben. het is gewoon te triest.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Die match making met 4 of meer spelers in een party is echt te gaar. Of je party wordt disband of er zit er een niet in de game![]()
Werd er gister schijt ziek van.![]()
Wij hadden gister hetzelfde als jij, denk ik
Heel de avond Jungle gedaan
Ik heb het nog niet gespeeld, maar surequote:Op vrijdag 12 november 2010 11:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik add je
Zin om samen Dead ops te spelen ?
Het is niet zo lastigquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gespeeld, maar sure
Op de PS3 iig VEEL slechter. Om te huilen zelfs. ik moest zelfs mijn settings checken om te kijken of mijn PS3 wel op 1080 stond.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn de graphics nu slechter als MW2 of vergelijkbaar?
Helemaal met je eens, lijkt qua graphics eerder op een ps2 spel dan een ps3 spel. Hier hadden ze toch echt wel wat beter hun best op mogen doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Op de PS3 iig VEEL slechter. Om te huilen zelfs. ik moest zelfs mijn settings checken om te kijken of mijn PS3 wel op 1080 stond.
Fucking pixelbrij is het...... Heb m omgeruild voor de PC versie. MW2 is echt 10x mooier.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Op de PS3 iig VEEL slechter. Om te huilen zelfs. ik moest zelfs mijn settings checken om te kijken of mijn PS3 wel op 1080 stond.
Fucking pixelbrij is het...... Heb m omgeruild voor de PC versie. MW2 is echt 10x mooier.
Vind de graphics beetje op die van WaW lijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:20 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, lijkt qua graphics eerder op een ps2 spel dan een ps3 spel. Hier hadden ze toch echt wel wat beter hun best op mogen doen.
WaW is mooier. Serieus. Het lijkt wel of er een laag vaseline over de graphics heen zit bij BO.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:29 schreef Forskneck het volgende:
[..]
[..]
Vind de graphics beetje op die van WaW lijken![]()
Alhoewel de schokgolven van de granaten en de sneeuw die door de wind weggeblazen wordt nog best mooi is.
Verder gaat het toch om de gameplay lijkt me?
ik vind de graphics helemaal niet slecht.. gewoon hetzelfde als MW2.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:33 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
WaW is mooier. Serieus. Het lijkt wel of er een laag vaseline over de graphics heen zit bij BO.
Ik ben sinds gisteren overgestapt op de galil. Ineens speel ik stukken beterquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tering wat een slecht potje was dat
Wat is het beste aussault rifle om te nemen, wat gaat het langst voorruit ?
Ik ben nu level 12 geloof ik
mwa bijna....maar je mag toch wel betere verwachten bij een opvolger of niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ik vind de graphics helemaal niet slecht.. gewoon hetzelfde als MW2.
Ik vind de Famas het best, maar geloof dat hier iedereen die niet zo goed vind.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tering wat een slecht potje was dat
Wat is het beste aussault rifle om te nemen, wat gaat het langst voorruit ?
Ik ben nu level 12 geloof ik
famas is (vind ik) het beste wapen tot nu toe (level 23).quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:39 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik vind de Famas het best, maar geloof dat hier iedereen die niet zo goed vind.
Gebeurde er niet gewoon hetzelfde als wat er in m'n filmpje van net gebeurde?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:44 schreef gniffie het volgende:
Dat je niet kan schuilen achter meters dikke muren, ontgaat me echt. Na een prachtige prone dive over een heuvel heen, werd ik nog door 4 meter zand heen afgeschoten
Echt he, vooral ook nog dualmag erbij dat is ook nog relaxt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
famas is (vind ik) het beste wapen tot nu toe (level 23).
famas/red dot/goede verbinding = massaal moorden.
ak74u vind ik ook wel relaxt. galil is kut. te veel recoil.
Komt dat niet door 1 van die perks? die je standaard hebt aan het begin?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:44 schreef gniffie het volgende:
Dat je niet kan schuilen achter meters dikke muren, ontgaat me echt. Na een prachtige prone dive over een heuvel heen, werd ik nog door 4 meter zand heen afgeschoten
Ga dan maar snel Battlefield spelen want dan val je van je stoel hoe mooi dat eruit ziet in vergelijking met dit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ik vind de graphics helemaal niet slecht.. gewoon hetzelfde als MW2.
of je geeft gewoon toe dat de ps3 zuigt en je koopt een xbox want ik zie ook geen kut graphics. en ik zit te gamen op een 48" fullhd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:49 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ga dan maar snel Battlefield spelen want dan val je van je stoel hoe mooi dat eruit ziet in vergelijking met dit.
Er zit echt geen ''groot'' verschil tussen de ps3 en Xbox...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
of je geeft gewoon toe dat de ps3 zuigt en je koopt een xbox want ik zie ook geen kut graphics. en ik zit te gamen op een 48" fullhd.
Dat vroeg ik mij ook al af...quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is het verschil tussen een red dot sight en een reflex-sight ?!
Kerel ik heb thuis zowel een xbox als een ps3 en moet zeggen dat die ps3 echt wel baas is hoor vergeleken met die xbox. Dus ga mij nou maar niet vertellen welke graphics er beter uiyzien vriend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
of je geeft gewoon toe dat de ps3 zuigt en je koopt een xbox want ik zie ook geen kut graphics. en ik zit te gamen op een 48" fullhd.
ik moet nog beginnen aan de campaign, hoe was het?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:38 schreef pugehenis het volgende:
woohoo campaign uitgespeeld op veteran, nu is mijn digitale penis enorm groot
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft er iemand zin om NU Dead Ops te spelen met mij en Baghdaddy ?!
Het kan met z'n 4en !
We hebben beide headset's !
Xbox?quote:
quote:
ik heb je http://www.blackopsmovies(...)ge/237-1-shot-1-kill daar geplaatstquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
!
Hoe heb je trouwens een filmpje gemaakt die langer dan 30 seconde duurt? Of beter: hoe sla jij de filmpjes op op je computer om ze verder te bewerken?
Owja, nogmaar eens mijn geniale 1shot1kill door de muur met AK74u
Reflex is zeg maar de Holographic van MW2 (vertelde Sold me gisteren). Die vond ik altijd zuigen dus ik blijf bij de red dot.quote:
staat er zeker: waiting for other playersquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:47 schreef deepart het volgende:
2de freeze voor vandaag, hopelijk niet schadelijk voor mijn ps3
Nee, het beeld bevriest gewoon ineens tijdens het spelen van een potje. Je kan dan niks meer, zelfs de home knop op de controller reageert niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
staat er zeker: waiting for other players
?
Maar waarom zit dan iedereen te zeiken dat het PS2 graphics zijn enzo? ik vind het er gewoon strak uitzien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:19 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Kerel ik heb thuis zowel een xbox als een ps3 en moet zeggen dat die ps3 echt wel baas is hoor vergeleken met die xbox. Dus ga mij nou maar niet vertellen welke graphics er beter uiyzien vriend.
Dit is ook mijn eerste CoD. En ik moet zeggen, bevalt prima.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:15 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ik weet, eerste multiplayer game sinds 5 jaar ofzo, ik heb ook niet zo'n lange speelsessies
met de famas op langere afstanden moet je 'tappen' (zelf een burst creeeren). en close combat gewoon maximaal sprayen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Wel jammer dat er op die FAMAS zoveel recoil zit, niet echt geschikt voor long range schoten. Kleine levels speel ik nu met de AK47u, middelgroot met FAMAS en de grote jongens met M16 (lvl 19).
Erg irritant dat die spyplanes sneller vliegen dan in MW2 en ze soms ook lastig te vinden zijn, maakt het halen van de Ghost Pro perk een stuk lastiger
De ak47 en augquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Wel jammer dat er op die FAMAS zoveel recoil zit, niet echt geschikt voor long range schoten. Kleine levels speel ik nu met de AK47u, middelgroot met FAMAS en de grote jongens met M16 (lvl 19).
Erg irritant dat die spyplanes sneller vliegen dan in MW2 en ze soms ook lastig te vinden zijn, maakt het halen van de Ghost Pro perk een stuk lastiger
ik vind van alle CoD's alleen de singleplayer gedaan, dit is de 1e waarvan ik ook multiplayer doe en dat bevalt prima jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste CoD. En ik moet zeggen, bevalt prima.
AUG was bij MW2 ook een favorietjequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh nou als je hem hebt. meteen die kiezentot je de ak hebt. dan de ak
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanmorgen trouwens een BO-verslavingsmomentje. Ik keen uit het raam en zag toevallig een vliegtuig voorbij gaan. Mijn 1e gedachte was dat ik mijn launcher moest pakken
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanmorgen trouwens een BO-verslavingsmomentje. Ik keen uit het raam en zag toevallig een vliegtuig voorbij gaan. Mijn 1e gedachte was dat ik mijn launcher moest pakken
Dat had ik van de week ook; ik zit MW2 te spelen en zie opeens in mijn ooghoek buiten op straat een persoon lopen. Mijn eerste reflex was om de linkertrigger in te drukken en naar die kant te draaienquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Best wel vet, beter dan world at war en ik denk net zo goed als modern warfare 2. Het verhaal zelf is een grote mindfuckquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:47 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen aan de campaign, hoe was het?
Mooi, daar hou ik wel vanquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:42 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Best wel vet, beter dan world at war en ik denk net zo goed als modern warfare 2. Het verhaal zelf is een grote mindfuck
Gaat te verquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook; ik zit MW2 te spelen en zie opeens in mijn ooghoek buiten op straat een persoon lopen. Mijn eerste reflex was om de linkertrigger in te drukken en naar die kant te draaien![]()
ik gebruik het standaard, als je hem goed mikt. bounce via een muur een hoekje om bijvoorbeeld dan werkt het beter dan flash of stun imoquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
Iemand trouwens dat Nova Gas al eens gebruikt? Lijkt me fun bij S&D als je die bij de bom gooit
Loop je dan standaard met Tactical Mask als perk 3?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef Predacore het volgende:
[..]
ik gebruik het standaard, als je hem goed mikt. bounce via een muur een hoekje om bijvoorbeeld dan werkt het beter dan flash of stun imo
nee, hacker (bijna pro). maar ik hoef hem toch niet te knifen... je kan best van afstand een goed schot krijgen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Loop je dan standaard met Tactical Mask als perk 3?
pas wel op dat je er zelf niet doorheen loopt idd, maar dat is met stun en flash min of meer hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef Predacore het volgende:
[..]
nee, hacker (bijna pro). maar ik hoef hem toch niet te knifen... je kan best van afstand een goed schot krijgen.
volgens mij kan je dan claymores en die spike camera's enzo overnemen zonder dat de enemy dat weetquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap hacker pro niet echt, killstreaks van enemy's worden ineens friendly? Hoe gaat dat dan? Ik kan RCXD's overnemen ofzo? Ik snap t niet
meestal heb je daar wel een verklaring voor als je de killcam bekijkt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:56 schreef patrickpsv het volgende:
soms lijkt het wel alsof andere mensen 3x zoveel health hebben als jij
De bots nemen namen uit je friendslistquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef Proletariaat het volgende:
Wtfik ging net combat training doen om te kijken of dat het wel deed, joinen opeens allemaal mensen
Is dat alles? Dat is wel jammer dan..quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
volgens mij kan je dan claymores en die spike camera's enzo overnemen zonder dat de enemy dat weet
Nee het waren gewoon players, ook zonder de 3arc clantag... en ik kende ze nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De bots nemen namen uit je friendslist
yeah daar zat ik ook vast, maakte niet uit waar ik stond in het donker... hij wist me te vinden!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Wells.p het volgende:
hallo, weet iemand waarom ik niet verder kom waarbij je uit een container komt, een bijl pakt vervolgens moet je sneaken door het donker, maar ik volg reznov op ze hielen maar toch blijft hij zeggen dat ik gezien word en dan word ik dood geschoten en als ik blijf staat ook?
mission objective is: infiltrate the soviet lab and confront dr steiner
ik moest die vent die aan het praten was neerslaan
ik druk altijd met meteen op vierkantje, dus die killcam mis ik altijd, geen geduld voorquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:57 schreef Predacore het volgende:
[..]
meestal heb je daar wel een verklaring voor als je de killcam bekijkt.
blijkt dat je helemaal niet hebt geschoten bijvoorbeeld -_-
Het zijn allen bots.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Nee het waren gewoon players, ook zonder de 3arc clantag... en ik kende ze niet
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Ondanks de problemen met de verbinding bevalt de game me tot nu toe wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |