Kan ik ook niet zo veel over zeggen, heb maar een paar potjes gespeeld online, maar ik weet nu al dat dit geen spel voor mij is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
wel leuk dat er ongeveer niks over de gameplay gaatalleen over het geluid of hoe het er uit ziet. lekker boeiend
en dat knifen is juist goed. in mw2 ging dat nergens over
Dat is jouw mening, dat is niet automatisch de mening van iedereenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:28 schreef Trava het volgende:
[..]
Gozer, dit spel gaat niet alleen om graphics en geluid. Maar om het speelplezier. Dit spel speel je gewoon zolang en het verveelt niet. Kijk bij Bad Company 2 is het geluid en de graphics zeer goed, maar een totaal ander spel. BO is gewoon geniaal.
Alleen jij ziet dat niet.
Speel je op Xbox? Dan moet je eens met ons meespelen, dan is het spelplezier ineens een stuk beterquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, dat is niet automatisch de mening van iedereen
Nee PS3quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Speel je op Xbox? Dan moet je eens met ons meespelen, dan is hetnspelpleziermineens een stuk hoger
Hij is nu aan het renderen. De kwaliteit is slecht, maar dat muziekje maakt het weer goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit, ik heb me echt kapot gelachenStoma, snel uploaden!
Hoe kom je daar? Nog niet gezien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef Trava het volgende:
Die wereldkaart is ook een leuke toevoeging aan het spel, wel apart dat je in Japan, China en die landen haast geen activiteit ziet terwijl de PS3 zelfs uit Japan komt. Amerika en West-Europa bomvol.
Heb je weer een geniaal muziekje eronder ala jeopardy-like?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hij is nu aan het renderen. De kwaliteit is slecht, maar dat muziekje maakt het weer goed
MP menu.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar? Nog niet gezien.
Wat zijn jullie gamertags dan? Voeg ik jullie ff toe. Ben alleen wel moeilijk slecht en eindig meestal in de middenmoot in een td.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Speel je op Xbox? Dan moet je eens met ons meespelen, dan is het spelplezier ineens een stuk beter
Tof.quote:
HAHAAHHHA, sjittt man... dit filmpje wordt zoieso bekend.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:14 schreef KoningStoma het volgende:
Dat filmpje is voor ons eigen vermaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |