quote:
Soms zijn ze wat slechter vind ik, maar de maps zijn veel dynamischer. Veel dingen bewegen enzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn de graphics nu slechter als MW2 of vergelijkbaar?
Heb ik ook ja, heel vaak speel ik 6-5 ofzo gewoon omdat ik steeds de verkeerde kant op loop en geen enemies tegen komquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik wissel redelijke potjes met uberslechte potjes af. Moet de maps nog wel echt leren kennen, loop nu nog geregeld als een kip zonder kop rond.
Met een capture card.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
!
Hoe heb je trouwens een filmpje gemaakt die langer dan 30 seconde duurt? Of beter: hoe sla jij de filmpjes op op je computer om ze verder te bewerken?
Owja, nogmaar eens mijn geniale 1shot1kill door de muur met AK74u
Gisteren had ik op een gegeven moment 2-12quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ik ook ja, heel vaak speel ik 6-5 ofzo gewoon omdat ik steeds de verkeerde kant op loop en geen enemies tegen kom
Inderdaad, wat een schandequote:Op vrijdag 12 november 2010 01:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pierre jonge beetje stiekem session joinen eerder op de avond
En waar moet ik die ergens gaan zoeken?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
en er is natuurlijk nog dead ops arcade, ook een soort zombie mode.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:25 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
En waar moet ik die ergens gaan zoeken?
Ik voelde ernstig de behoefte om jou te komen helpenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pierre jonge beetje stiekem session joinen eerder op de avond
herkenbaarquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik voelde ernstig de behoefte om jou te komen helpen![]()
Die match making met 4 of meer spelers in een party is echt te gaar. Of je party wordt disband of er zit er een niet in de gamequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef _GdR_ het volgende:
gister met zn 6en een half uur gekut om in een game te komen. Waardeloos. iedereen zn poorten stonden open enzo. maar goed. toen zaten we in een game. en daar zijn we niet meer uitgeweest ook. Heel de avond HQ. En wij waren de host. Geweldig. 2/3 kogels nodig om iemand te killen.
gister een potje gehaald waar ik 38.000 XP in kreeg. wapen volgeschoten/marathon/contracts alles ging perfect.
Als die match making een beetje gaat werken ben ik tevreden
Kans is groot ja. Wij hebben ons voor genomen dat we niet meer gaan gamen zodra we 3 streepjes verbinding hebben. het is gewoon te triest.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Die match making met 4 of meer spelers in een party is echt te gaar. Of je party wordt disband of er zit er een niet in de game![]()
Werd er gister schijt ziek van.![]()
Wij hadden gister hetzelfde als jij, denk ik
Heel de avond Jungle gedaan
Ik heb het nog niet gespeeld, maar surequote:Op vrijdag 12 november 2010 11:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik add je
Zin om samen Dead ops te spelen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |