Zal ik je een grap vertellen, mijn collega had precies hetzelfde (maar dan voor de ps3)quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik er al 1 had gekocht bij Bol.com. Toen ik thuis kwam vanaf de media markt lag er ook nog een exemplaar op mijn mat.![]()
Die maar aan mijn broertje gegeven.
Nee maar wel PS3.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er FOK!kers die op dit moment op de PS3 een party hebben?
Ik denk dat als deze game eerder was en mw2 nu net uitgekomen zou zijn je hetzelfde zou zeggen. Ik wel iig.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Na een dagje gespeeld te hebben: leuke game, maar niet beter dan MW2. Jammer.
Ze zouden elk jaar een dikke call of duty moeten neerzetten, ik vind dit een goede verbetering tegenover MW2, misschien een MW2.5 ofzo maar toch.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Het is gewoon veel te snel nadat MW2 uitkwam. Ik zie het niet meer dan een grote map pack met een aantal nieuwe guns.
Noem dan een paar van die dingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:12 schreef Trava het volgende:
[..]
Ze zouden elk jaar een dikke call of duty moeten neerzetten, ik vind dit een goede verbetering tegenover MW2, misschien een MW2.5 ofzo maar toch.
Zitten leuke nieuwe functies in en extra's waarmee je je nog langer mee bezig kan houden.
Daarbij zoals ik al zei is Cod2 gewoon de beste.
Klopt. De uitgebreide statistieken en customization zijn wel aardig, maar verder is het gewoon MW2 met een nieuw sausje erover. Het spawnsysteem is nog steeds ontiegelijk slecht, de killstreak rewards zijn nog steeds overpowered (met de Chopper Gunner en Gunship veeg je nog steeds het hele andere team van de kaart) en naar mijn gevoel zijn die wapens niet meer balanced dan in MW2. Meer dan de M16, AK-47, Famas en de AK-74U wordt er niet echt gebruikt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Het is gewoon veel te snel nadat MW2 uitkwam. Ik zie het niet meer dan een grote map pack met een aantal nieuwe guns.
M16 is niet echt meer de moeite waard. AUG is ook een zeer redelijk wapen, enfield met silencer kan ook prima meekomen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt. De uitgebreide statistieken en customization zijn wel aardig, maar verder is het gewoon MW2 met een nieuw sausje erover. Het spawnsysteem is nog steeds ontiegelijk slecht, de killstreak rewards zijn nog steeds overpowered (met de Chopper Gunner en Gunship veeg je nog steeds het hele andere team van de kaart) en naar mijn gevoel zijn die wapens niet meer balanced dan in MW2. Meer dan de M16, AK-47, Famas en de AK-74U wordt er niet echt gebruikt.
Wat user hierboven al zegt. Daarbij nog dat je je matches terug kan kijken, stukjes kan knippen en uploaden. Emblem bewerken. Wager matches, toch wat diverse dingen dan alleen maar TDM, S&D etc etc...quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Noem dan een paar van die dingen.
Daarbij is de Galil echt het fijnste van alle wapens.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
M16 is niet echt meer de moeite waard. AUG is ook een zeer redelijk wapen, enfield met silencer kan ook prima meekomen.
Qua balans is het echt veel beter uitgevoerd dan MW2.
Alleen die spawns zijn kut, 9/10 keer ga ik dood door iemand die achter me spawnt en me gemakkelijk neer kan leggen.
Ik geef zelf de voorkeur aan de ak-47u.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:23 schreef Trava het volgende:
[..]
Daarbij is de Galil echt het fijnste van alle wapens.
Dat maakt het inderdaad beter dan MW2.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef Trava het volgende:
[..]
Wat user hierboven al zegt. Daarbij nog dat je je matches terug kan kijken, stukjes kan knippen en uploaden. Emblem bewerken. Wager matches, toch wat diverse dingen dan alleen maar TDM, S&D etc etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |