Je internet verbinding?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:23 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
geen idee, straks even kijken, maar ik ben nu maar even singleplayer aan het doen.
ik had een stuk of 5x achter elkaar connection lost, dus dat schiet niet op. Waar kan dat aan liggen dan? want niet iedereen heeft er last van
nee, mijn internet verbinding is prima, aanmelden op psn is ook goed te doen, hij kon alleen geen connectie maken met een matchquote:
Dan heb je op hetzelfde netwerk (in huis) nog een tv + ps3 met cod:bo blu-ray nodig...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef nijode999 het volgende:
Hallo mensen weten jullie hoe lan party werlt. Ik zie dat je dan tegen alle mensen kan spelem met alle wapens.
hm? wat bedoel je met black ops verwijderenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef nijode999 het volgende:
@Proletariaat
Zeker als je black ops wilt verwijderen. Maar ik heb nog nooit disc reas error gehad. Zelf niet met mijn eerste game.
Je kan ook gewoon BO op je harde schijf installeren, heb je er helemaal geen last meer van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef Proletariaat het volgende:
Heeft iemand ervaring gehad met krassen op discs verwijderen bij game mania voor 5 euro? mijn BO geeft om de zoveel tijd disc read error.
Dat heb ik gedaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook gewoon BO op je harde schijf installeren, heb je er helemaal geen last meer van.
Op installeren drukken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef nijode999 het volgende:
@N0ir
Ook een goed idee. Hoe je dat ook doet?
Nee alleen Black ops :\ zitten eigenlijk vrijwel geen krassen op, alleen een paar hele kleine maar andere spellen waar veel meer krassen op zitten doen het wel gewoonquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef nijode999 het volgende:
@Proletariaat
Dat is raar. Doen je andere spellen het ook.
Naar Suus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
ben je onderweg naar huis of naar suus?
Ik kocht ook meteen 1 t/m 4.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn playercard aangepast
[ afbeelding ]
Beetje stom dat ik 6 layers gekocht heb, want 3 is meer dan genoeg door het tekort aan ruimte
Voel je trouwens vrij om me uit te nodigen op PSN
Watquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:24 schreef Ytroa het volgende:
Je bent de stoner 69 vergeteb het is lmg.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Post dan eens een foto van hoe jouw playercard er uit ziet dan
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb die singleplayer nog geen seconde gespeeld
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik zit vast. In tweede of derde level oid komen er allemaal vietnamezen op je af. Ik moet zo'n man followen maar terwijl ik dat deed komt er opeens een truck over de weg en kan ik 'm niet meer volgen. Kan nu niet meer bij hem komen. WAT NU?
quote:
Hij moet gaan poepen om de Vietnamezen te verslaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hopelijk is het nu duidelijk
Nee, geen idee wat je hiermee bedoeld. Kan niemand gewoon antwoord geven?quote:
Nu komt tenminste die truck niet in de weg te staanquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat je hiermee bedoeld. Kan niemand gewoon antwoord geven?
En wat is 'error 780205'. Kreeg die zojuist en toen sloot 'ie het hele spel af.. Nu zit ik weer aan het begin van het level
Je had hem toch weg gedaan ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
Begin nu wel de game wat meer te waarderen, maar ik moet echt te vaak achterom kijken omdat er ontzettend vaak iemand achter mij spawnt.
Jawel. Weer hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nu komt tenminste die truck niet in de weg te staan
Kan je even wat duidelijker aangeven over welke missie je het hebt en op welk punt de truck plots de weg blokkeert?quote:
Aha ik doe snap, maar iek niet snap waarom 2?quote:
Ik was vergeten dat ik er al 1 had gekocht bij Bol.com. Toen ik thuis kwam vanaf de media markt lag er ook nog een exemplaar op mijn mat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Aha ik doe snap, maar iek niet snap waarom 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |