Je hoeft het niet te lezen heurrrquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kap met je gedragen als een debiel. Je hoeft niet na elk potje je score te vertellen en niet bij elk level dat je omhoog gaat het met ons te delen.
Had ik de 1e x ook ;pquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik later ook pas achter.
qftquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kap met je gedragen als een debiel. Je hoeft niet na elk potje je score te vertellen en niet bij elk level dat je omhoog gaat het met ons te delen.
Hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
In een zo'n map zit een soort loopband. Dacht he leuk, toen werd ik vermorzelt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
In een zo'n map zit een soort loopband. Dacht he leuk, toen werd ik vermorzelt.
vreselijk op het momentquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef Trava het volgende:
Op de ps mensen ook last van moeilijk game matchen?
Ach ja, wel weer xp er bij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde
Weg killstreak van 6 !!
Playercard en dan helemaal onderaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:17 schreef tliciouz het volgende:
Wie kan mij trouwens vertellen waar je je title enzo instelt? Of gaat dat nu automatisch, ik kan het niet vinden.
Balenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
vreselijk op het moment
in 10 min tijd nog steeds geen match![]()
Bij mij ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:21 schreef MarkM het volgende:
Al dat gezeur over PSN. Nergens last van hier.
Grapjasquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:21 schreef MarkM het volgende:
Al dat gezeur over PSN. Nergens last van hier.
geen idee, straks even kijken, maar ik ben nu maar even singleplayer aan het doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:21 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Balen
Jij ebt och geen Local Only search?
Dan versloomd de zoek snelheid
Dat kwam allemaal door jou!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Grapjaswe hadden gister anders genoeg problemen met de rooms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |