Wat vind jij zoveel beter aan MW2 dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:30 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad beter dan MW2.
Ik heb ze allemaal al geprobeerd. Tot nu toe deed ik het me de Galil (demper) het beste.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Mja, AUG en Galil zijn ook wel goed. We zullen zien hoe het is als iedereen over een tijdje alle wapens zo'n beetje unlocked heeft.
Die heb ik bijna, de Stoner 63 is ook wel een vaag wapen moet ik zeggen. Schiet wel goed btw.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef deepart het volgende:
De commando is echt het fijnste wapen in cod, wow!
Huh? Waar zie jij staan dat ik het beter vindt dan MW2?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef Trava het volgende:
[..]
Wat vind jij zoveel beter aan MW2 dan als ik vragen mag?
ak47 met red dotquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:36 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al geprobeerd. Tot nu toe deed ik het me de Galil (demper) het beste.
Ik vind het ook niet negatief dat de recoil wat hoger is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:21 schreef mr-green het volgende:
Ik snap jullie kritiek op de wapens etc niet helemaal.
Cod: BO speelt zich af rond 1970 en heeft dus ook wapens van die tijd. Logisch dat de recoil van de wapens ook veel slechter is dan bij MW2. MW2 speelde zich af in deze tijd en dan lijkt het mij ook logisch dat je betere wapens hebt
Tijdens de multiplayer heb ik soms een beetje het Counterstrike 1,6 gevoel(beetje zelfde wapens
)
Wat is dat voor wapen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:42 schreef Trava het volgende:
[..]
Die heb ik bijna, de Stoner 63 is ook wel een vaag wapen moet ik zeggen. Schiet wel goed btw.
Hier level 44, dit weekend prestigenquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:30 schreef gniffie het volgende:
16 uur gespeeld met level 46. De laatste levels gaan best hard met al die challenges die vanuit het neits unlocken![]()
De commando is trouwens echt een baas AR
Ik neem aan alles? Ik stik namelijk van de CPoints, dus echt zeldzaam zijn die ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Hier level 44, dit weekend prestigen![]()
Die challenges helpen wel echt mee, steeds 10k xp erbij.
Wat raak je kwijt door te prestigen?
Heb ook inmiddels 70kquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik neem aan alles? Ik stik namelijk van de CPoints, dus echt zeldzaam zijn die ook niet
Bij de Light Machine Guns onder Classified.quote:
Ja lekker accuraat en weinig recoil. Ook hip fire doet ie lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:40 schreef SoldMayor het volgende:
De commando is echt een bazenwapen.
Heb hem nog niet unlocked online maar wel al paar keer gehad met wager matches
Je raakt je emblem ook niet kwijt wanneer je prestiged.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:45 schreef Trava het volgende:
[..]
Bij de Light Machine Guns onder Classified.
Lvl 42 ondertussen.
Wil ook naar prestige, maar ik wil niet m'n emblem kwijtraken.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:55 schreef N-E-R-D het volgende:
Nu ook al een tijdje aan het spelen en ga me er best wel mee vermaken. In de sp mist ik wel wat meer sneak missies en vooral een sniper missie. In de mp vind ik de maps allemaal een beetje klein? Er is niet echt een lekkere map waar ik het idee heb daar ga ik eens sniperen. Ook had ik graag iets gezien zoals spec ops in MW2.
Vanavond heb ik me best wel vermaakt met sticks and stones. Hele tijd dik bovenaan staan en dan 5 sec voor het eind; Bankrupt!
Ik heb het juist net andersom.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Net weer ff Mw2 gedaan, irriteer me hier echt een stuk minder, en mw2 voelt gewoon beter aan..
Hoop dat ze BO nog wat updates geven, vind t zo niet te doen in iedergeval!
Hahah ja mijn eerste potje na prestige joinde ik jou sessie kwam ik op nuketown en die standaard MP5k class is het enige waar je uberhaupt iets mee kan. Ging dik af daarquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef KoningStoma het volgende:
In nuke town camp ik ja. Je moet wel compleet debiel zijn als je daar gaat rondrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |