uh met theater mode gewoon..quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:01 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Als het ps3 is, hoe neem je gameplay op?
Als je wilt kan je een PM sturen.
En nu zouden ze er nog een mailmodule moeten opzetten zodat j'm direct kan mailen op uploaden naar weet ik waar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:16 schreef Poker4life het volgende:
[..]
uh met theater mode gewoon..
sorry, maar t ziet er echt afschuwelijk uitquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:28 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie me wel niet die 15 lagen gebruiken
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef Roces18 het volgende:
Wat een KUT singleplayer zit nog steeds vast en probeer het nu weer en ik zit nu voor deze missie alleen al denk ik op 2 uur spelen lol. kut vietnamezen ik kijk wel ff op youtube hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
Yepquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Net zo'n gast met een hakenkruis in z'n playercard. Heerlijk hoe iedereen begon te flippen![]()
Je kunt dus players "reporten" op basis van boosten, offensive playercard enz. Maar zal je hier echt voor worden gebanned of wat?
Hoewel ik daar weinig vertrouwen in heb. Als je ziet dat SGBoss en Stoma zo vaak verweten worden dat ze modded controllers hebben (hebben ze ook daar niet vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
YepSystem tampering, offensive playercard/gameplay/language, onsportief gedrag enzo
Vaak genoeg gehad dat we met een paar man mw2 aan het doen waren, en dat er dan zo'n etterbak met een modded controller bij de enemies zit, hoppa, met zijn allen 'File complaint' doen, en dan gaat Microsoft het controleren
Dat rondje op Nuketown gistenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ik niet
Ik begin steeds meer te geloven dat er bij treyarch een soort knopje hebben om bij mensen "bullshit" te laten gebeuren. Toen ik net door een raam wilde klimmen zat ik ineens vast en kon ik alleen maar wachten tot iemand me kilde en daarna, toen ik een RCXD had, spawnde dat ding in de lucht en kon ik ook alleen maar wachten tot ik mezelf ermee kilde, want hij bewoog niet. Gelukkig was de ronde voorbij voordat dat gebeurde
Heb je toegevoegd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ik kom wel even online zometeen maar ik weet niet of ik je in mijn lijst heb
Rondje? 4 rondjes achter elkaar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat rondje op Nuketown gisten
Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan nuketown. Je schiet er 2/3 neer en dan spawnt er iemand in je rugquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Rondje? 4 rondjes achter elkaar.
nuketownquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Rondje? 4 rondjes achter elkaar.
Jij kan je videos uploaden. Wil je ook zo aardig zijn om uit te leggen hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |