Naja ik ben erquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee was n grapjeweet niet of er uberhaupt mensen zijn die ik ken
Ik ben heul niet oud.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef Monopoly het volgende:
Q. Was jij de oude Qyroz ? ik ben geen oldbie, maar heb heel lang gelurkt...
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaaaaaaaw, mogen we je niet liefkozend HW noemen HW?
CB?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja ik ben erleer je me kennen
Haha je weet me te vinden
Dat deed ik al, mag dat nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaaaaaaaw, mogen we je niet liefkozend HW noemen HW?
Krijgenquote:
Omdat er nu Heatwave in de OP staat ipv HWquote:
Ik heb de OP 1 op 1 gekopieerdquote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat er nu Heatwave in de OP staat ipv HW
Jij mag hem je geile neukslet noemenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat deed ik al, mag dat niet
[..]
Krijgen
Heb ik wel eens gezegd dat jij echt fucking TOF bent ?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de OP 1 op 1 gekopieerd.
Nu wordt het eng.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezegd dat jij echt fucking TOF bent ?
Wie oh wie heeft het dan aangepast?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de OP 1 op 1 gekopieerd.
Jij ook proostquote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oehquote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij mag hem je geile neukslet noemen
Oh Hellup.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mesa know nothingquote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie oh wie heeft het dan aangepast?
Gaat vanavond niet gebeuren, maar andere keer misschien welquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Yuki het volgende:
HW: Jofele-Knul moet op de misschienlijst.
Alleen in het weekend hequote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
* xFriendx moet snel weer eens naar Purmerend tuffen.
Nee, want pillen knallen is voor kneuzen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Boudibou het volgende:
We kunnen ook met zn allen na de Stairway naar de Poema gaan en keihard pillen knallen met zn allen.
Echte mannen nemen cokequote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want pillen knallen is voor kneuzen.
Heatwave?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee... echte mannen gebruiken geen drugs
Hooguit bier.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee... echte mannen gebruiken geen drugs
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want pillen knallen is voor kneuzen.
Hihi, gezelligquote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
* xFriendx moet snel weer eens naar Purmerend tuffen.
Over 2 minuten man, over 2 minutenquote:
Jij niet dusquote:
Just the way you like it babyquote:
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen aandachtshoer.
Jammiequote:
Ik maak de opmerking wijselijk niet, jij bent hetquote:
Boh. Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak de opmerking wijselijk niet, jij bent het.
Flips NIET de pm lezenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boh. Ik kan wel wat hebben hoor.
Dat wist ik al langquote:
Rot eens op jij bent geen dwergquote:
IK BEN ONSCHULDIG!!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb veel goeds over je gehoord. Ik heb besloten dat ik je wel mag
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb veel goeds over je gehoord. Ik heb besloten dat ik je wel mag
Utrecht is trouwens veel leuker dan Purmerendquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sowieos, doordeweeks is lastig, dan zou het al avondwerk worden.
Weet ik wel, maar zelfs ik kan dingen niet zeggen tegen mijn padawanquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boh. Ik kan wel wat hebben hoor.
Oh, oke. Dan is het niet erg dat ik het niet ken... Ben niet bekend in Utrecht op Hoog Catharijne naquote:
Ik zag ze niet eens staan, doe het nu niet want ik heb geen behoefte in negatief iets.quote:
Sorryquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rot eens op jij bent geen dwerg
Wanneer kom je langs?quote:
Dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Utrecht is trouwens veel leuker dan Purmerend
Feeling nicceeeeequote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jee, huppel zeker weer...
maar goed, wie ben ik om je tegen te spreken; how you doin'
Leuk woordquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Utrecht is trouwens veel leuker dan Purmerend
Ik merk het!quote:
Owh ja, zet die ook maar meteen in de OPquote:
Dan is het geen lurken meerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lurken moet je nooit discreet doen
Hahahaha oke oke.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar zelfs ik kan dingen niet zeggen tegen mijn padawan.
.
HC..het walhalla voor kansloze bontjes en ander gespuis..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Dan is het niet erg dat ik het niet ken... Ben niet bekend in Utrecht op Hoog Catharijne na
Ik ken een heel leuk tentjequote:
eeeehmmm, leef je uit?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin wil dansen, godverdomme, dansen!
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin wil dansen, godverdomme, dansen!
* Samzz d'r shirtje omhoog trekt zodat hij goed naar d'r tieten kan lurken.quote:
Is voor jou juist positief, voor ons is het slecht nieuwsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag ze niet eens staan, doe het nu niet want ik heb geen behoefte in negatief iets.
[..]
Sorry
Kom een keer naar de Poema,,gaan we lekker swingen...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:* missbehavin wil dansen, godverdomme, dansen!
Lezen. Dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is voor jou juist positief, voor ons is het slecht nieuws
Geen idee, maar er speelt een prima bandjequote:
boomboomboomquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom een keer naar de Poema,,gaan we lekker swingen...
Ehh..bedoel..stampuuuhhhhhh!
Het is er wel droog.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
HC..het walhalla voor kansloze bontjes en ander gespuis..
Doe Maar.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee, maar er speelt een prima bandje
Owh, en iedereen die kent je
*kijkt toe en leert*quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Samzz d'r shirtje omhoog trekt zodat hij goed naar d'r tieten kan lurken.
Ik heb Purmerend nog maar 2 keer meegemaakt met jouquote:
Truste flipsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Ja slaapjestijd, trusten Singles en tot ooit![]()
Morgen dus
Truste Flippiee!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Ja slaapjestijd, trusten Singles en tot ooit![]()
Morgen dus
He hequote:
Kijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Samzz d'r shirtje omhoog trekt zodat hij goed naar d'r tieten kan lurken.
*jaloers*quote:Op donderdag 11 november 2010 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb Purmerend nog maar 2 keer meegemaakt met jou
Dat was wel fantastisch!
Hoe is het met je rug? Heeft je vriendin het al gezien?quote:
Volledig genezenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met je rug? Heeft je vriendin het al gezien?
Nee, en je krijgt er nog tieten bij cadeau ook.quote:
En wat voor tieten.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, en je krijgt er nog tieten bij cadeau ook.
Klassieke win-win situatiequote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, en je krijgt er nog tieten bij cadeau ook.
Dat was de mal waarnaar de rest min of meer is gevormd ofzoquote:
Onbeleefde.quote:
Jij blijquote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volledig genezenBier zal wel goed zijn voor de huid
Ik heb een MI van tieten met 2 middelvingers nuquote:Op donderdag 11 november 2010 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onbeleefde.Ze hebben tepels die naar mij wijzen.
Not truequote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zag er niet uit, aan mij heb je niets gemist, zeurmuts.
Jij ziet er altijd uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij ziet er echt vaak niet uit als ik van je posts moet uitgaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef L-E het volgende:
Gek genoeg, ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een MI van tieten met 2 middelvingers nu.
Ik ga nu stappenquote:
Doe dat danquote:
quote:
Match made in heavenquote:
quote:
Als dat geen liefde is.quote:
Betaal jij? Kan ik bij jou pitten? Enz enz enzquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe dat dan.
Vrijdag eerst Danko Jones in de melkweg, daarna Waste in de Waterhole... rammen.
Danko Jonesquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe dat dan.
Vrijdag eerst Danko Jones in de melkweg, daarna Waste in de Waterhole... rammen.
Komt goedquote:
die gast is geniaalquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
naatje, verneuk dit nr nou niet voor me
Ik lieg hier nooit.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet er echt vaak niet uit als ik van je posts moet uitgaan.
het was geen uitnodiging sorryquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betaal jij? Kan ik bij jou pitten? Enz enz enz
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vorige week dronken was op dit moment.
Ohja doei.
Zit je dit nu in je slaap te posten?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vorige week dronken was op dit moment.
Ohja doei.
Gecondoleerd?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zaterdag naar Armin Only
Het was meer om duidelijk te maken dat stappen niet zo makkelijk is voor mij atmquote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was geen uitnodiging sorry. Ik heb gezelschap
.
Jaquote:
Ja goed he nee ben weg echt nuquote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit je dit nu in je slaap te posten?
Of je bent zo'n onzeker mooipopje die continu bevestiging zoekt. En die vervolgens ook krijgt van kansloze mannen die daarmee denken je in bed te kunnen krijgen.quote:
ja ok, weet ikquote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was meer om duidelijk te maken dat stappen niet zo makkelijk is voor mij atm
Harstikke vet!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zaterdag naar Armin Only
en ze zit ook al te msnen met mij...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit je dit nu in je slaap te posten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Is er een andere reden waarom je hier als vrouw zou posten?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je bent zo'n onzeker mooipopje die continu bevestiging zoekt. En die vervolgens ook krijgt van kansloze mannen die daarmee denken je in bed te kunnen krijgen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er een andere reden waarom je hier als vrouw zou posten?
Nah, niet echtquote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee ok. Want stappen met jou lijkt me helemaal niksquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
![]()
YOU LOVE ME!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Leedvermaak.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
Dat doe je hier iig niet voor HWquote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ok. Want stappen met jou lijkt me helemaal niks![]()
[..]
YOU LOVE ME!!
Ssssssshhhhhtquote:
Nee, daar heb ik dit medium niet voor nodigquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je hier iig niet voor HW
nieuwe layout doet wonderenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme dit gaat nog sneller dan de nachtbagger
Valt nog reuze mee nu anders.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Was het maar waar.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je bent zo'n onzeker mooipopje die continu bevestiging zoekt. En die vervolgens ook krijgt van kansloze mannen die daarmee denken je in bed te kunnen krijgen.
Moet je niet zoveel bier zuipenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Het is waar!quote:
quote:
Goed hequote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik kijk, bij gebrek aan beter, Failure to launchquote:
Die man staat 's ochtends na een meet ook gewoon op met bier hequote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel bier zuipen
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man staat 's ochtends na een meet ook gewoon op met bier he
quote:
Zeg jij nou dat het niet zo is?quote:
Slapen dan maar?quote:
Mijn tekst!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok
Doet rits open
oh wacht
Nja..doordeweeks en nu je moet werken wens je andere dingen in je koelkast te hebben..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef missbehavin het volgende:
Alleen jammer dat dat vaak het enige is wat er 's morgens nog over is
ben jij een kansloze man?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij zou het heel ongezond zijn als ik dat niet zou willen.
quote:
Ik heb een waterbed, is dat bezwaarlijk voor jou? Zo niet, dan mijn bed.quote:
Ik bedoel meer na een nachtje doorhalenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nja..doordeweeks en nu je moet werken wens je andere dingen in je koelkast te hebben..
In de zomer echter, als ik wakker word en zie bier liggen in de koelkast, denk ik wel van: oh, chil.
Ja maar dan moet ik meestal rijden ofzoquote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoel meer na een nachtje doorhalen
Welke?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
Oh, die briljante reclame van Bol.com is er weer op
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik meestal rijden ofzo
Geen bezwaren.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een waterbed, is dat bezwaarlijk voor jou? Zo niet, dan mijn bed.
die van sinterklaas?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
Oh, die briljante reclame van Bol.com is er weer op
Ooww..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoel meer na een nachtje doorhalen
Ik was ook heel blij dat ik zondag kon blijven pitten anders was ik echt niet veilig thuis gekomenquote:
Wees welkom in dat geval.quote:
Morgen weer een slokje nemenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ooww..
Ook dan is het chill nog bier over te hebben. Bier is altijd chill.
Heul niet, bier is goorquote:Op donderdag 11 november 2010 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ooww..
Ook dan is het chill nog bier over te hebben. Bier is altijd chill.
kuuutquote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
De trui waarin ik wil(de) solliciteren is kapot
Ohquote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees welkom in dat geval.
Stiekem ff de temperatuur een paar graden hoger zetten, zodat je zo min mogelijk aandoet in bed.
Of een paar graden lager, daar ze dan warmte opzoekt en jij haar dat kan gevenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem ff de temperatuur een paar graden hoger zetten, zodat je zo min mogelijk aandoet in bed.
Ik ben er over een uurtje.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmm, da's minder. Ernstig?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
De trui waarin ik wil(de) solliciteren is kapot
quote:
pik verloren?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok
Doet rits open
oh wacht
Alles heeft zo zijn voor en zijn nadelenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Of een paar graden lager, daar ze dan warmte opzoekt en jij haar dat kan geven
Het is wel origineelquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
Yuki: zonder trui solliciteren zal ook wel in de smaak vallen.
Gaatje onder mn oksel had ik al gezien vanmiddag, die is zo te fixen. Maar er zit nu nog een gaatje in, ineens... En die is moeilijkerquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
kuuutwas ie dat al of is er net iets mee gebeurd?
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet, bier is goorMaar ja, da's zo ongeveer de enige keer dat ik wel moet
Het is bij een vrouw. Bij een man had ik het overwogenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
Yuki: zonder trui solliciteren zal ook wel in de smaak vallen.
Ik zou voor warmte gaan, dan kan je overal makkelijker bijquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Alles heeft zo zijn voor en zijn nadelen
Die 2e ook onder de oksel? Hele kleine kans dat dat gezien wordt maar voor een sollicitatie zou ik me er dan niet echt prettig in voelenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaatje onder mn oksel had ik al gezien vanmiddag, die is zo te fixen. Maar er zit nu nog een gaatje in, ineens... En die is moeilijker
Vrouwen kunnen daar ook wel van onder de indruk zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is bij een vrouw. Bij een man had ik het overwogen
Lelystad.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga morgen bekend maken wanneer de Lelystad meet is
Ok! Ik kom niet!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Monopoly het volgende:
quote:
Dat is vast niet voor het eerst dat je dat opmerkt.quote:
Zo lang nog?quote:
Nee. Midden op m'n buikquote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Die 2e ook onder de oksel? Hele kleine kans dat dat gezien wordt maar voor een sollicitatie zou ik me er dan niet echt prettig in voelen
Ik zorg gewoon dat ze het heet krijgt van mij en niet van de kamertemperatuurquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou voor warmte gaan, dan kan je overal makkelijker bij
Ik ga samen met haar!quote:
Ik gok het er maar niet op.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen daar ook wel van onder de indruk zijn.
Nee... Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is vast niet voor het eerst dat je dat opmerkt.
Even de douche inspringen en dan nog reizen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is vast niet voor het eerst dat je dat opmerkt.
[..]
Zo lang nog?
Alle kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ze het heet krijgt van mij en niet van de kamertemperatuur
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind bier smerig, maar mannen kussen die net bier op hebben, vind ik dan weer
Oeh, jij en de douche.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:17 schreef Myraela het volgende:
Even de douche inspringen en dan nog reizen.
Het is zwart. Ik ga proberen het te maken.quote:
I'm weird that wayquote:
c0nd0r wil ook komenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Monopoly het volgende:
Komt goedquote:Op donderdag 11 november 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is zwart. Ik ga proberen het te maken.
Anders bloesje + cardigan erover.
Al schonk je Kilkenny... Lelystadquote:Op donderdag 11 november 2010 22:17 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom
Er zal sowieso Hertog Jan zijn
En vrouwen?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind bier smerig, maar mannen kussen die net bier op hebben, vind ik dan weer
Je gezelschap is meer dank dan ik ooit had durven hopen.quote:
quote:
Net zo iets als: " Ik vind schijt ranzig, maar met een beetje slagroom, is het heerlijk"quote:
Dus jij gaat mij bellen zaterdagquote:
Daar ben ik volgend weekend al met de Alfa clubquote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Monopoly het volgende:
Goed bier is altijd lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net zo iets als: " Ik vind schijt ranzig, maar met een beetje slagroom, is het heerlijk"![]()
Bedoel, het blijft schijt, net zoals bier bier blijft. Grappig dat je het een wel, en het ander niet kan waarderen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net zo iets als: " Ik vind schijt ranzig, maar met een beetje slagroom, is het heerlijk"![]()
Bedoel, het blijft schijt, net zoals bier bier blijft. Grappig dat je het een wel, en het ander niet kan waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |