HC..het walhalla voor kansloze bontjes en ander gespuis..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Dan is het niet erg dat ik het niet ken... Ben niet bekend in Utrecht op Hoog Catharijne na
Ik ken een heel leuk tentjequote:
eeeehmmm, leef je uit?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin wil dansen, godverdomme, dansen!
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin wil dansen, godverdomme, dansen!
* Samzz d'r shirtje omhoog trekt zodat hij goed naar d'r tieten kan lurken.quote:
Is voor jou juist positief, voor ons is het slecht nieuwsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag ze niet eens staan, doe het nu niet want ik heb geen behoefte in negatief iets.
[..]
Sorry
Kom een keer naar de Poema,,gaan we lekker swingen...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:* missbehavin wil dansen, godverdomme, dansen!
Lezen. Dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is voor jou juist positief, voor ons is het slecht nieuws
Geen idee, maar er speelt een prima bandjequote:
boomboomboomquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom een keer naar de Poema,,gaan we lekker swingen...
Ehh..bedoel..stampuuuhhhhhh!
Het is er wel droog.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
HC..het walhalla voor kansloze bontjes en ander gespuis..
Doe Maar.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee, maar er speelt een prima bandje
Owh, en iedereen die kent je
*kijkt toe en leert*quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Samzz d'r shirtje omhoog trekt zodat hij goed naar d'r tieten kan lurken.
Ik heb Purmerend nog maar 2 keer meegemaakt met jouquote:
Truste flipsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Ja slaapjestijd, trusten Singles en tot ooit![]()
Morgen dus
Truste Flippiee!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Ja slaapjestijd, trusten Singles en tot ooit![]()
Morgen dus
He hequote:
Kijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Samzz d'r shirtje omhoog trekt zodat hij goed naar d'r tieten kan lurken.
*jaloers*quote:Op donderdag 11 november 2010 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb Purmerend nog maar 2 keer meegemaakt met jou
Dat was wel fantastisch!
Hoe is het met je rug? Heeft je vriendin het al gezien?quote:
Volledig genezenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met je rug? Heeft je vriendin het al gezien?
Nee, en je krijgt er nog tieten bij cadeau ook.quote:
En wat voor tieten.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, en je krijgt er nog tieten bij cadeau ook.
Klassieke win-win situatiequote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, en je krijgt er nog tieten bij cadeau ook.
Dat was de mal waarnaar de rest min of meer is gevormd ofzoquote:
Onbeleefde.quote:
Jij blijquote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volledig genezenBier zal wel goed zijn voor de huid
Ik heb een MI van tieten met 2 middelvingers nuquote:Op donderdag 11 november 2010 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onbeleefde.Ze hebben tepels die naar mij wijzen.
Not truequote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zag er niet uit, aan mij heb je niets gemist, zeurmuts.
Jij ziet er altijd uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij ziet er echt vaak niet uit als ik van je posts moet uitgaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |