Naja ik ben erquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee was n grapjeweet niet of er uberhaupt mensen zijn die ik ken
Ik ben heul niet oud.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef Monopoly het volgende:
Q. Was jij de oude Qyroz ? ik ben geen oldbie, maar heb heel lang gelurkt...
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaaaaaaaw, mogen we je niet liefkozend HW noemen HW?
CB?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja ik ben erleer je me kennen
Haha je weet me te vinden
Dat deed ik al, mag dat nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Aaaaaaaaaaaw, mogen we je niet liefkozend HW noemen HW?
Krijgenquote:
Omdat er nu Heatwave in de OP staat ipv HWquote:
Ik heb de OP 1 op 1 gekopieerdquote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat er nu Heatwave in de OP staat ipv HW
Jij mag hem je geile neukslet noemenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat deed ik al, mag dat niet
[..]
Krijgen
Heb ik wel eens gezegd dat jij echt fucking TOF bent ?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de OP 1 op 1 gekopieerd.
Nu wordt het eng.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezegd dat jij echt fucking TOF bent ?
Wie oh wie heeft het dan aangepast?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de OP 1 op 1 gekopieerd.
Jij ook proostquote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oehquote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij mag hem je geile neukslet noemen
Oh Hellup.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mesa know nothingquote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie oh wie heeft het dan aangepast?
Gaat vanavond niet gebeuren, maar andere keer misschien welquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Yuki het volgende:
HW: Jofele-Knul moet op de misschienlijst.
Alleen in het weekend hequote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
* xFriendx moet snel weer eens naar Purmerend tuffen.
Nee, want pillen knallen is voor kneuzen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Boudibou het volgende:
We kunnen ook met zn allen na de Stairway naar de Poema gaan en keihard pillen knallen met zn allen.
Echte mannen nemen cokequote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want pillen knallen is voor kneuzen.
Heatwave?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee... echte mannen gebruiken geen drugs
Hooguit bier.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee... echte mannen gebruiken geen drugs
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want pillen knallen is voor kneuzen.
Hihi, gezelligquote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
* xFriendx moet snel weer eens naar Purmerend tuffen.
Over 2 minuten man, over 2 minutenquote:
Jij niet dusquote:
Just the way you like it babyquote:
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen aandachtshoer.
Jammiequote:
Ik maak de opmerking wijselijk niet, jij bent hetquote:
Boh. Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak de opmerking wijselijk niet, jij bent het.
Flips NIET de pm lezenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boh. Ik kan wel wat hebben hoor.
Dat wist ik al langquote:
Rot eens op jij bent geen dwergquote:
IK BEN ONSCHULDIG!!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb veel goeds over je gehoord. Ik heb besloten dat ik je wel mag
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb veel goeds over je gehoord. Ik heb besloten dat ik je wel mag
Utrecht is trouwens veel leuker dan Purmerendquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sowieos, doordeweeks is lastig, dan zou het al avondwerk worden.
Weet ik wel, maar zelfs ik kan dingen niet zeggen tegen mijn padawanquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boh. Ik kan wel wat hebben hoor.
Oh, oke. Dan is het niet erg dat ik het niet ken... Ben niet bekend in Utrecht op Hoog Catharijne naquote:
Ik zag ze niet eens staan, doe het nu niet want ik heb geen behoefte in negatief iets.quote:
Sorryquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rot eens op jij bent geen dwerg
Wanneer kom je langs?quote:
Dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Utrecht is trouwens veel leuker dan Purmerend
Feeling nicceeeeequote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jee, huppel zeker weer...
maar goed, wie ben ik om je tegen te spreken; how you doin'
Leuk woordquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Utrecht is trouwens veel leuker dan Purmerend
Ik merk het!quote:
Owh ja, zet die ook maar meteen in de OPquote:
Dan is het geen lurken meerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lurken moet je nooit discreet doen
Hahahaha oke oke.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar zelfs ik kan dingen niet zeggen tegen mijn padawan.
.
HC..het walhalla voor kansloze bontjes en ander gespuis..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Dan is het niet erg dat ik het niet ken... Ben niet bekend in Utrecht op Hoog Catharijne na
Ik ken een heel leuk tentjequote:
eeeehmmm, leef je uit?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin wil dansen, godverdomme, dansen!
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin wil dansen, godverdomme, dansen!
* Samzz d'r shirtje omhoog trekt zodat hij goed naar d'r tieten kan lurken.quote:
Is voor jou juist positief, voor ons is het slecht nieuwsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag ze niet eens staan, doe het nu niet want ik heb geen behoefte in negatief iets.
[..]
Sorry
Kom een keer naar de Poema,,gaan we lekker swingen...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:* missbehavin wil dansen, godverdomme, dansen!
Lezen. Dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is voor jou juist positief, voor ons is het slecht nieuws
Geen idee, maar er speelt een prima bandjequote:
boomboomboomquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom een keer naar de Poema,,gaan we lekker swingen...
Ehh..bedoel..stampuuuhhhhhh!
Het is er wel droog.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
HC..het walhalla voor kansloze bontjes en ander gespuis..
Doe Maar.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee, maar er speelt een prima bandje
Owh, en iedereen die kent je
*kijkt toe en leert*quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Samzz d'r shirtje omhoog trekt zodat hij goed naar d'r tieten kan lurken.
Ik heb Purmerend nog maar 2 keer meegemaakt met jouquote:
Truste flipsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Ja slaapjestijd, trusten Singles en tot ooit![]()
Morgen dus
Truste Flippiee!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Ja slaapjestijd, trusten Singles en tot ooit![]()
Morgen dus
He hequote:
Kijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Samzz d'r shirtje omhoog trekt zodat hij goed naar d'r tieten kan lurken.
*jaloers*quote:Op donderdag 11 november 2010 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb Purmerend nog maar 2 keer meegemaakt met jou
Dat was wel fantastisch!
Hoe is het met je rug? Heeft je vriendin het al gezien?quote:
Volledig genezenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met je rug? Heeft je vriendin het al gezien?
Nee, en je krijgt er nog tieten bij cadeau ook.quote:
En wat voor tieten.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, en je krijgt er nog tieten bij cadeau ook.
Klassieke win-win situatiequote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, en je krijgt er nog tieten bij cadeau ook.
Dat was de mal waarnaar de rest min of meer is gevormd ofzoquote:
Onbeleefde.quote:
Jij blijquote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volledig genezenBier zal wel goed zijn voor de huid
Ik heb een MI van tieten met 2 middelvingers nuquote:Op donderdag 11 november 2010 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onbeleefde.Ze hebben tepels die naar mij wijzen.
Not truequote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zag er niet uit, aan mij heb je niets gemist, zeurmuts.
Jij ziet er altijd uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij ziet er echt vaak niet uit als ik van je posts moet uitgaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |