Of je bent zo'n onzeker mooipopje die continu bevestiging zoekt. En die vervolgens ook krijgt van kansloze mannen die daarmee denken je in bed te kunnen krijgen.quote:
ja ok, weet ikquote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was meer om duidelijk te maken dat stappen niet zo makkelijk is voor mij atm
Harstikke vet!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zaterdag naar Armin Only
en ze zit ook al te msnen met mij...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit je dit nu in je slaap te posten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Is er een andere reden waarom je hier als vrouw zou posten?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je bent zo'n onzeker mooipopje die continu bevestiging zoekt. En die vervolgens ook krijgt van kansloze mannen die daarmee denken je in bed te kunnen krijgen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er een andere reden waarom je hier als vrouw zou posten?
Nah, niet echtquote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee ok. Want stappen met jou lijkt me helemaal niksquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
![]()
YOU LOVE ME!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Leedvermaak.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
Dat doe je hier iig niet voor HWquote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ok. Want stappen met jou lijkt me helemaal niks![]()
[..]
YOU LOVE ME!!
Ssssssshhhhhtquote:
Nee, daar heb ik dit medium niet voor nodigquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je hier iig niet voor HW
nieuwe layout doet wonderenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme dit gaat nog sneller dan de nachtbagger
Valt nog reuze mee nu anders.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Was het maar waar.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je bent zo'n onzeker mooipopje die continu bevestiging zoekt. En die vervolgens ook krijgt van kansloze mannen die daarmee denken je in bed te kunnen krijgen.
Moet je niet zoveel bier zuipenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Het is waar!quote:
quote:
Goed hequote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Monopoly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |