Het is wel origineelquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
Yuki: zonder trui solliciteren zal ook wel in de smaak vallen.
Gaatje onder mn oksel had ik al gezien vanmiddag, die is zo te fixen. Maar er zit nu nog een gaatje in, ineens... En die is moeilijkerquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
kuuutwas ie dat al of is er net iets mee gebeurd?
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet, bier is goorMaar ja, da's zo ongeveer de enige keer dat ik wel moet
Het is bij een vrouw. Bij een man had ik het overwogenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
Yuki: zonder trui solliciteren zal ook wel in de smaak vallen.
Ik zou voor warmte gaan, dan kan je overal makkelijker bijquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Alles heeft zo zijn voor en zijn nadelen
Die 2e ook onder de oksel? Hele kleine kans dat dat gezien wordt maar voor een sollicitatie zou ik me er dan niet echt prettig in voelenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaatje onder mn oksel had ik al gezien vanmiddag, die is zo te fixen. Maar er zit nu nog een gaatje in, ineens... En die is moeilijker
Vrouwen kunnen daar ook wel van onder de indruk zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is bij een vrouw. Bij een man had ik het overwogen
Lelystad.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga morgen bekend maken wanneer de Lelystad meet is
Ok! Ik kom niet!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga morgen bekend maken wanneer de Lelystad meet is
quote:
Dat is vast niet voor het eerst dat je dat opmerkt.quote:
Zo lang nog?quote:
Nee. Midden op m'n buikquote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Die 2e ook onder de oksel? Hele kleine kans dat dat gezien wordt maar voor een sollicitatie zou ik me er dan niet echt prettig in voelen
Ik zorg gewoon dat ze het heet krijgt van mij en niet van de kamertemperatuurquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou voor warmte gaan, dan kan je overal makkelijker bij
Ik ga samen met haar!quote:
Ik gok het er maar niet op.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen daar ook wel van onder de indruk zijn.
Nee... Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is vast niet voor het eerst dat je dat opmerkt.
Even de douche inspringen en dan nog reizen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is vast niet voor het eerst dat je dat opmerkt.
[..]
Zo lang nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |