Die man staat 's ochtends na een meet ook gewoon op met bier hequote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel bier zuipen
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man staat 's ochtends na een meet ook gewoon op met bier he
quote:
Zeg jij nou dat het niet zo is?quote:
Slapen dan maar?quote:
Mijn tekst!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok
Doet rits open
oh wacht
Nja..doordeweeks en nu je moet werken wens je andere dingen in je koelkast te hebben..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef missbehavin het volgende:
Alleen jammer dat dat vaak het enige is wat er 's morgens nog over is
ben jij een kansloze man?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij zou het heel ongezond zijn als ik dat niet zou willen.
quote:
Ik heb een waterbed, is dat bezwaarlijk voor jou? Zo niet, dan mijn bed.quote:
Ik bedoel meer na een nachtje doorhalenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nja..doordeweeks en nu je moet werken wens je andere dingen in je koelkast te hebben..
In de zomer echter, als ik wakker word en zie bier liggen in de koelkast, denk ik wel van: oh, chil.
Ja maar dan moet ik meestal rijden ofzoquote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoel meer na een nachtje doorhalen
Welke?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
Oh, die briljante reclame van Bol.com is er weer op
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik meestal rijden ofzo
Geen bezwaren.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een waterbed, is dat bezwaarlijk voor jou? Zo niet, dan mijn bed.
die van sinterklaas?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
Oh, die briljante reclame van Bol.com is er weer op
Ooww..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoel meer na een nachtje doorhalen
Ik was ook heel blij dat ik zondag kon blijven pitten anders was ik echt niet veilig thuis gekomenquote:
Wees welkom in dat geval.quote:
Morgen weer een slokje nemenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ooww..
Ook dan is het chill nog bier over te hebben. Bier is altijd chill.
Heul niet, bier is goorquote:Op donderdag 11 november 2010 22:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ooww..
Ook dan is het chill nog bier over te hebben. Bier is altijd chill.
kuuutquote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
De trui waarin ik wil(de) solliciteren is kapot
Ohquote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees welkom in dat geval.
Stiekem ff de temperatuur een paar graden hoger zetten, zodat je zo min mogelijk aandoet in bed.
Of een paar graden lager, daar ze dan warmte opzoekt en jij haar dat kan gevenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem ff de temperatuur een paar graden hoger zetten, zodat je zo min mogelijk aandoet in bed.
Ik ben er over een uurtje.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmm, da's minder. Ernstig?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
De trui waarin ik wil(de) solliciteren is kapot
quote:
pik verloren?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok
Doet rits open
oh wacht
Alles heeft zo zijn voor en zijn nadelenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Of een paar graden lager, daar ze dan warmte opzoekt en jij haar dat kan geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |