Gek genoeg, ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een MI van tieten met 2 middelvingers nu.
Ik ga nu stappenquote:
Doe dat danquote:
quote:
Match made in heavenquote:
quote:
Als dat geen liefde is.quote:
Betaal jij? Kan ik bij jou pitten? Enz enz enzquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe dat dan.
Vrijdag eerst Danko Jones in de melkweg, daarna Waste in de Waterhole... rammen.
Danko Jonesquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe dat dan.
Vrijdag eerst Danko Jones in de melkweg, daarna Waste in de Waterhole... rammen.
Komt goedquote:
die gast is geniaalquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
naatje, verneuk dit nr nou niet voor me
Ik lieg hier nooit.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet er echt vaak niet uit als ik van je posts moet uitgaan.
het was geen uitnodiging sorryquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betaal jij? Kan ik bij jou pitten? Enz enz enz
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vorige week dronken was op dit moment.
Ohja doei.
Zit je dit nu in je slaap te posten?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vorige week dronken was op dit moment.
Ohja doei.
Gecondoleerd?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zaterdag naar Armin Only
Het was meer om duidelijk te maken dat stappen niet zo makkelijk is voor mij atmquote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was geen uitnodiging sorry. Ik heb gezelschap
.
Jaquote:
Ja goed he nee ben weg echt nuquote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit je dit nu in je slaap te posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |