Alle kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ze het heet krijgt van mij en niet van de kamertemperatuur
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind bier smerig, maar mannen kussen die net bier op hebben, vind ik dan weer
Oeh, jij en de douche.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:17 schreef Myraela het volgende:
Even de douche inspringen en dan nog reizen.
Het is zwart. Ik ga proberen het te maken.quote:
I'm weird that wayquote:
c0nd0r wil ook komenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga morgen bekend maken wanneer de Lelystad meet is
Komt goedquote:Op donderdag 11 november 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is zwart. Ik ga proberen het te maken.
Anders bloesje + cardigan erover.
Al schonk je Kilkenny... Lelystadquote:Op donderdag 11 november 2010 22:17 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom
Er zal sowieso Hertog Jan zijn
En vrouwen?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind bier smerig, maar mannen kussen die net bier op hebben, vind ik dan weer
Je gezelschap is meer dank dan ik ooit had durven hopen.quote:
quote:
Net zo iets als: " Ik vind schijt ranzig, maar met een beetje slagroom, is het heerlijk"quote:
Dus jij gaat mij bellen zaterdagquote:
Daar ben ik volgend weekend al met de Alfa clubquote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga morgen bekend maken wanneer de Lelystad meet is
Goed bier is altijd lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net zo iets als: " Ik vind schijt ranzig, maar met een beetje slagroom, is het heerlijk"![]()
Bedoel, het blijft schijt, net zoals bier bier blijft. Grappig dat je het een wel, en het ander niet kan waarderen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net zo iets als: " Ik vind schijt ranzig, maar met een beetje slagroom, is het heerlijk"![]()
Bedoel, het blijft schijt, net zoals bier bier blijft. Grappig dat je het een wel, en het ander niet kan waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |