quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
winternacht betovering theequote:
Woah! Ik wil ze allemaal tegelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 18:36 schreef PeZu het volgende:
winternacht betovering thee
sinterklaas thee
zwarte pieten thee
Is goed, we hebben het er nog wel overquote:Op donderdag 11 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of Thijs dan al helemaal wakker is (zeker niet om 14:20)
Maar maar maar..mannen thuis, we bellen smsen msnen nog wel
dat magquote:
Coolquote:Op donderdag 11 november 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
dat mag![]()
Gepost vanaf mijn iPad 32 GB + 3G
Hallo Fhaquote:Op donderdag 11 november 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Cool![]()
Gepost vanonder Bolle's dikke lijf nog net via mijn laptop
ik wil ze ook allemaal proevenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Cool![]()
Gepost vanonder Bolle's dikke lijf nog net via mijn laptop
Ja ben nu eigenlijk in 2 boeken bezig. O.a. in de biografie van ex-psv-er Gilles de BIlde.quote:
oh gaan we zo doen,quote:Op donderdag 11 november 2010 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil ze ook allemaal proeven![]()
gepost vanaf mijn intel i7 4800 Ggz 16 GB ramm, 2 TB SSHD
In dat geval moet ik een foto zien. hop hop.quote:
ja dat is hipquote:Op donderdag 11 november 2010 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh gaan we zo doen,
Gepost vanaf mijn LEnovo Thinkpad W701, met i7qm processor, 6GB DDR3 SODIMM, 2x 320GB HDD, 1920x1200 100% gamut 17" Scherm, waterdicht toetsenbord, en ingebouwde magnesium rolkooi
het is dat ik geen zin heb om te wachten tot hij opgestart is, maar anders had ik vanaf mijn PIII 600mhz Laser Computer gepostquote:Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is hip
gepost vanaf sony xperia x10i bediend met mijn iphone 4 32 gb
ben je nog niet nd tandarts geweestquote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Bolle is mij aan het dood vermoorden met zijn adem
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:45 schreef PeZu het volgende:
ben je nog niet nd tandarts geweest![]()
uhm dierenarts
ik post zo wel van mijn compaq armada e500 pIII notebook uit 1999quote:Op donderdag 11 november 2010 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is dat ik geen zin heb om te wachten tot hij opgestart is, maar anders had ik vanaf mijn PIII 600mhz Laser Computer gepost
wtf waarom duurt dat lang?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
In dat geval moet ik een foto zien. hop hop.
Oh dus ik moet nog opschieten ookquote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Bolle is mij aan het dood vermoorden met zijn adem
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik post zo wel van mijn compaq armada e500 pIII notebook uit 1999![]()
Omdat die meneer die dat doet er alleen op woensdag en vrijdag is en ik werk deze maand gewoon op vrijdag dus ik moet wachten tot het december is en ik weer vrij ben op vrijdagquote:
ja man hij werkt nog perfectquote:Op donderdag 11 november 2010 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee uit welk jaar die laser is, volgens mij ook uit '99
achso dat is stomzquote:Op donderdag 11 november 2010 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat die meneer die dat doet er alleen op woensdag en vrijdag is en ik werk deze maand gewoon op vrijdag dus ik moet wachten tot het december is en ik weer vrij ben op vrijdag
Nouja beter dan helemaal niet.quote:
ja maar ik haat wachten dus dan is het stomzquote:
ach, die thinkpad van mij is ook lomp en zwaar, maar wel lekker snelquote:Op donderdag 11 november 2010 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man hij werkt nog perfect![]()
beetje langzaam en zo zwaar als een baksteen maar die kwaliteit![]()
Ach er is tenminste een punt om naar toe te leven, dus ik ben tevredenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef PeZu het volgende:
ja maar ik haat wachten dus dan is het stomz
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, die thinkpad van mij is ook lomp en zwaar, maar wel lekker snel![]()
en hoeveel laptops hebben er nou een afvoersysteem onder hun toetsenbord, en een fucking magnesium rolkooi
overigens, als we een wedstrijdje oudheid gaan doen, ik heb hier nog een Atari ST
dat is dan ook wel weer zoquote:Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach er is tenminste een punt om naar toe te leven, dus ik ben tevreden
Welk een kek apparaatquote:Op donderdag 11 november 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
ik bedoel maar, hoe awesome is dat:
[ afbeelding ]
ja man hot diggedy damn dat waren nog eens apparatenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog een Toshiba laptop die DOS draait. Ik heb er geen voeding bij, maar op 4 AA-batterijen doet ie het ongeveer een half uurtje![]()
Nee, eigenlijk meen ik dat serieusquote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
4 aa'tjes ik hoop dat je figuurlijk bedoeld
das is best knap als hij het dan nog zo lang volhoudtquote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk meen ik dat serieus
deze oude nerd heeft het over lang vervlogen tijden uit het digitale tijdperkquote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Fha het volgende:
Nou, mijn Bolle heh. Woah! Die doet het gewoon zonder stroom en batterijen. DAT is pas knap
jesus ik snap niks van wat jullie zeggen![]()
Bolle is ook al 4quote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef PeZu het volgende:
deze oude nerd heeft het over lang vervlogen tijden uit het digitale tijdperk
door jouw mond ruik verhaal ben ik nu obsessief met een colibri in mijn mond bezigquote:
Wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef PeZu het volgende:
door jouw mond ruik verhaal ben ik nu obsessief met een colibri in mijn mond bezig_!
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
De HP OmniBook 300
[ afbeelding ]
De Muis. Popt uit de zijkant als je op de ronde knop duwt. Het plastic reepje is star en dat is de manier waarop muisbewegingen overgebracht worden. Geen lichie, geen balletje.
[ afbeelding ]
Onderkant en 4 x AA batterijenvak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jesusquote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
een mini dildo met flosdraad en tandenstoker die naar mint smaakt
waarom? weet je hoe lekker en frisquote:
Omdat ik het ook wel red met tandenpoetsen en flossenquote:
Awesomecakequote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
De HP OmniBook 300
[ afbeelding ]
De Muis. Popt uit de zijkant als je op de ronde knop duwt. Het plastic reepje is star en dat is de manier waarop muisbewegingen overgebracht worden. Geen lichie, geen balletje.
[ afbeelding ]
Onderkant en 4 x AA batterijenvak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik bakken als je komt etenquote:
Woaaah en dat we een stukkie eten assie nog warm is?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik bakken als je komt eten
deze minder oude nerd had het over zijn eerste computersquote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze oude nerd heeft het over lang vervlogen tijden uit het digitale tijdperk
ja maar ik ben een beetje mal, ik poest mijn tanden eerst handmatig met een borstel met flosfunctie (quote:Op donderdag 11 november 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik het ook wel red met tandenpoetsen en flossen
Nee! Want laatste keren was het elke keer koffie dus nu moet iedereen verplicht thee!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef MPG het volgende:
Knuffelen
Pizza![]()
Thee. Mag ik geen koffie? Of warme sjokiemel?
Pas je op dat je nog glazuur overhoudt?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef PeZu het volgende:
Ja maar ik ben een beetje mal, ik poest mijn tanden eerst handmatig met een borstel met flosfunctie (_! ) daarna electisch en dan 's avonds met de colibri
![]()
en ook weer poetsen maar dan 1x
Nee precies. Ik heb ook nog ergens een mobiele telefoon die op AA-batterijen kan werkenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
en dan dat vakje vd batterijen![]()
zulke handige zaken zie je nu niet meer
Jij welquote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef MPG het volgende:
Knuffelen
Pizza![]()
Thee. Mag ik geen koffie? Of warme sjokiemel?
Vooruit dan. Maar wel knuffelen danquote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee! Want laatste keren was het elke keer koffie dus nu moet iedereen verplicht thee!![]()
Jeejquote:
Jij mag datquote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaaah en dat we een stukkie eten assie nog warm is?![]()
Symquote:
Uhuquote:
ja dat is er vast een van motorola, die had mijn zusje ookquote:Op donderdag 11 november 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies. Ik heb ook nog ergens een mobiele telefoon die op AA-batterijen kan werken
En die muis iddhandig opgelost van die boys toen
jaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas je op dat je nog glazuur overhoudt?
Goaaf!!!quote:
En moet je nou nog lang in therapie of is er geen hoop?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef PeZu het volgende:
ja![]()
maar ik poest ook met kruiden heh
ooh ja ik moet ook altijd na het poetsen 2 minuten gorgelen met de resten en water
Nee een Pocketline Swing van de KPNquote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is er vast een van motorola, die had mijn zusje ook
nee met wassen heb ik ook zo'n verplicht patroon dat komt omdat ik zelf hevige braakreflexxen heb als ik iets vies ruik (koelkasten, mensen) dan wil ik altijd 100% zeker zijn dat ik op en top frisser dan fris ruikquote:Op donderdag 11 november 2010 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
En moet je nou nog lang in therapie of is er geen hoop?
met zo'n kekke riemclip met draaipunt waardoor hij letterlijk swingde aan je broek en dat kapje dat je over de toetsen kon schuivenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een Pocketline Swing van de KPN
Hihi okequote:Op donderdag 11 november 2010 19:25 schreef PeZu het volgende:
nee met wassen heb ik ook zo'n verplicht patroon dat komt omdat ik zelf hevige braakreflexxen heb als ik iets vies ruik (koelkasten, mensen) dan wil ik altijd 100% zeker zijn dat ik op en top frisser dan fris ruik
En zoeen enorme antenne die je eruit moest trekken jaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
met zo'n kekke riemclip met draaipunt waardoor hij letterlijk swingde aan je broek en dat kapje dat je over de toetsen kon schuiven
ja maar idereen heeft zijn dingetje en regeltjesquote:Op donderdag 11 november 2010 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi oke![]()
Ik heb wel verplicht patroon in de zin van dat ik altijd alles (douchen, klaar maken voor bed enzo) allemaal in dezelfde volgorde doe, maar verder niet
wil je een dopio of ristretto? dan wordt je gelijk wakkerquote:
Die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zoeen enorme antenne die je eruit moest trekken ja
Ik wil een cappuccino van ristrettoquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar idereen heeft zijn dingetje en regeltjes![]()
[..]
wil je een dopio of ristretto? dan wordt je gelijk wakker
Die had ik wel als speelgoedquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die heb ik ook gehadEn met zo'n klep, die je naar beneden moest klappen om te kunnen praten
lastig om die kwijt te raken dat merkte je iig meteenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zoeen enorme antenne die je eruit moest trekken ja
ik heb melk, magnetron en een kloppertje dus dat kanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil een cappuccino van ristretto
nee deze klep schoof je er helemaal afquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehadEn met zo'n klep, die je naar beneden moest klappen om te kunnen praten
die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb melk, magnetron en een kloppertje dus dat kan![]()
[..]
nee deze klep schoof je er helemaal af
dit is hem
[ afbeelding ]
Geweldig apparaat idd. Nooit meer een foon in zo'n hoerenkleur gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef PeZu het volgende:
dit is hem
[ afbeelding ]
cool!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal zo weer eens een staatsieportret maken met alle telefoons die ik hier heb liggen trouwens
die van mij is gejat tijdens een meet, en de rest van de inhoud van mijn auto ookquote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geweldig apparaat idd. Nooit meer een foon in zo'n hoerenkleur gehad
ja die dingen, je kon er echt niks mee maar je was wel tofquote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb deze![]()
[ afbeelding ]
en de oude versie daarvan
[ afbeelding ]
rot fokkersquote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van mij is gejat tijdens een meet, en de rest van de inhoud van mijn auto ook
Ik zit daar af en toe nog mee te pielen, gewoon omdat ze zo gaaf zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die dingen, je kon er echt niks mee maar je was wel tof![]()
[..]
rot fokkers
omdat de zuivelindustrie met een melk overschot zit waar jij voor moet opdraaienquote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Fha het volgende:
"campina is ook te krijgen in makkelijke 2,4 liter can, wel zo makkelijk"
waarom in godsnaam 2,4 liter?!
Campina is nu ook overheerlijk vers te krijgen per koequote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Fha het volgende:
Ohw nee okequote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef PeZu het volgende:
omdat de zuivelindustrie met een melk overschot zit waar jij voor moet opdraaien
Die D2000 heb ik ook gehad ooitquote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb deze![]()
[ afbeelding ]
en de oude versie daarvan
[ afbeelding ]
voor gezinnen is dat ideaalquote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Fha het volgende:
Want met de huidige can's van 2 liter denkt iedereen "goh we komen net 400 ml te kort" ?quote:
2,4 liter is precies 8 grote glazen of 12 kleinequote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Want met de huidige can's van 2 liter denkt iedereen "goh we komen net 400 ml te kort" ?
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
cool!
toen ze bij mij een paar jaar terug hebben ingebroken is mijn hele collectie meegenomen en ik had heel wat mooie klassiekers .
Whehehe die vind ik echt geweldig die rechtsequote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Nokia 1611 (helaas zonder de zonnecellen-batterij)
KPN Pocketline Swing
Philips Diga
KPN Pocketline Swing 200
Nokia 6150
Nokia 9210 Communicator
Sony-Ericsson P910i
Nokia 6021
Nokia 6500 Classic
HTC Desire
John's Phone Snow
Wehehehehehehequote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
De jeugd van tegenwoordig... komen ze met hun lampion zingen, bied je ze een keuze uit Mars, Snickers, Twix en Bounty, zegt een jochie van een jaar of zes heel verontwaardigd:'Ik lust geen chocola!' en keek me vervolgens aan met een blik alsof hij wilde zeggen dat ik maar wat anders moest halen voor hem.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
KPN Pocketline Swing
Philips Diga
KPN Pocketline Swing 200
Nokia 6150
Nokia 9210 Communicator
Sony-Ericsson P910i
Nokia 6021
Nokia 6500 Classic
HTC Desire
John's Phone Snow
Nee, zijn moeder zei heel streng:'Pak wat uit het mandje van die meneer!'quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
WeheheheheheheLang leve de ouwerwetse mandarijn
Goeie mamaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef DaMart het volgende:
Nee, zijn moeder zei heel streng:'Pak wat uit het mandje van die meneer!'.
Volgens mij heb ik de voorloper gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb melk, magnetron en een kloppertje dus dat kan![]()
[..]
dit is hem
[ afbeelding ]
die laatste is vetquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
KPN Pocketline Swing
Philips Diga
KPN Pocketline Swing 200
Nokia 6150
Nokia 9210 Communicator
Sony-Ericsson P910i
Nokia 6021
Nokia 6500 Classic
HTC Desire
John's Phone Snow
Dan geef je dus een appel, een peer of een mandarijnquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
De jeugd van tegenwoordig... komen ze met hun lampion zingen, bied je ze een keuze uit Mars, Snickers, Twix en Bounty, zegt een jochie van een jaar of zes heel verontwaardigd:'Ik lust geen chocola!' en keek me vervolgens aan met een blik alsof hij wilde zeggen dat ik maar wat anders moest halen voor hem.
btw de nokia 6150 met kameleon kleuren is ook echt 1 van mijn favo toestellen ooitquote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en daar zit een klein telefoonboekje achterin
Met SMS utility en Gamequote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en daar zit een klein telefoonboekje achterin
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
de 6150 is idd ook één van die toestellen die "de beste telefoon ooit" genoemd worden. Zoals wel meer Nokia's van rond die tijd trouwens
Ik heb nu dus de 3410 weer opgesnorkeld en die kan serieus internetten :d Ho cool is datquote:
Was het maar kut dan had je nog watquote:
ik vind dat zo'n rare samentrekking van woorden, een kut is niet iets wat ik als koud en vies ervaar dus waarom dat wel voor iets als zulk weer gebruikenquote:
ieuw!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef Symphonic het volgende:
ik heb lekker een biertje gepakt, die had ik wel verdiend vond ik zelf
goed plan, mijn nieuwe kopjes/glazen ontmaagdenquote:
nieuwe? wavvoor dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan, mijn nieuwe kopjes/glazen ontmaagden
maar het is wel nat en winderig buiten!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n rare samentrekking van woorden, een kut is niet iets wat ik als koud en vies ervaar dus waarom dat wel voor iets als zulk weer gebruiken
het is al twee dagen een onbegrijpelijk gekkenhuis.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ieuw!!
maar fijn dat jij het lekker vindt![]()
heb je zo hard gewerkt vandaag?
sodeju!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef Symphonic het volgende:
het is al twee dagen een onbegrijpelijk gekkenhuis.
Ik heb gisteren over gewerkt tot ruim half acht
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
maar het is wel nat en winderig buiten!
ik vond ze mooi, daarvoorquote:
nat ok maar een winderige kutquote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar het is wel nat en winderig buiten!
nee, wavvoor, niet waarvoorquote:
verkapte kijk mij geen pm hebben postquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sodeju!
geniet van dat bier!
ik heb dat ook af en toequote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond ze mooi, daarvoor![]()
[..]
nat ok maar een winderige kut![]()
stomme rot fok met kapotte envelopje
[ afbeelding ]
ik heb geen eens pm
Wellus, je hebt wel pmquote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond ze mooi, daarvoor![]()
[..]
nat ok maar een winderige kut![]()
stomme rot fok met kapotte envelopje
[ afbeelding ]
ik heb geen eens pm
waar kun je die foon kopen? ?quote:
nee juist geen pm en toch een geel envelopjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, wavvoor, niet waarvoor
[..]
verkapte kijk mij geen pm hebben post
Nee maar echtquote:
lees dan, ik zei toch 'geen'quote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
nee juist geen pm en toch een geel envelopje
wavoor?
[ afbeelding ]
Je hebt wel pmquote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar kun je die foon kopen? ?
[..]
wavoor?
[ afbeelding ]
Oh en die glazen heb ik grootquote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar kun je die foon kopen? ?
[..]
wavoor?
[ afbeelding ]
Ik heb alquote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zo nergens zin inSuikertje, wil je nu al koffie heel misschien?
![]()
![]()
Ik vind het gek dat je een nieuwe Caviaplaatje hebtquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en die glazen heb ik groot
je bent er toch welquote:
Goedkope plasticuh van Blokker die eerst heul stroef zijn en dan langzaamaan super slap wordenquote:
jawel hoor hier staat er ook een 1 bij en weet ik want al gelezenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt wel pmEr staat tegenwoordig niet altijd meer een cijfertje bij
ja ik ben scheelquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lees dan, ik zei toch 'geen'
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
mooi soul dat bodum met dubbele bodemquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh en die glazen heb ik groot
dank u, ik wil namelijk een op stap/back up foon en die is sjiek en handigquote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.johnsphones.com/nl/
Ik snap het en ik ook van jouquote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al![]()
Maar ik kan niet meer van de bank komen schat, ik ben stuk..met nog steeds hoofdpijn en mijn schouders zitten vast![]()
Maar ik hou wel van je!![]()
![]()
oooh, zukke!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
Goedkope plasticuh van Blokker die eerst heul stroef zijn en dan langzaamaan super slap worden
Hoezo gek?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je een nieuwe Caviaplaatje hebt
HA ZIE JE WEL FLES!! SUIKERBEEB ZEGT HET EN DIE IS EEN MAMA DUS DIE WEET ALLES!!!quote:
wat is daarmee?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Suiker:
Verzin een leuk onderschrift!
Ben zo weer weg, ti's nu reclamequote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je bent er toch wel![]()
hoe is het met je dipje?
Ja hallo.. dat is anders hoor!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoezo gek?
En sta ik al goed in de OP?![]()
![]()
ghihihihi.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
HA ZIE JE WEL FLES!! SUIKERBEEB ZEGT HET EN DIE IS EEN MAMA DUS DIE WEET ALLES!!!![]()
![]()
Oh nou sorry hoor mevrouw met autitsische neigingenquote:
het is nog geen 24 uur laterquote:
Goed schatquote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
HA ZIE JE WEL FLES!! SUIKERBEEB ZEGT HET EN DIE IS EEN MAMA DUS DIE WEET ALLES!!!![]()
![]()
Doeinquote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is nog geen 24 uur later
Oh nou, wacht maar tot de 27ste danquote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ghihihihi.
Fhaahaaaa, ik vind je ZO LEUK!![]()
![]()
omg.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh nou sorry hoor mevrouw met autitsische neigingen
Hihiquote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
ghihihihi.
Fhaahaaaa, ik vind je ZO LEUK!![]()
![]()
Oh hoeft geen sorry hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh nou sorry hoor mevrouw met autitsische neigingen
Waarom?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, wacht maar tot de 27ste dan![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg.
ik werd net boos, want de gordijnen hingen niet goed, ze zijn dicht en er stond een stoel tegenaan en toen deukten ze daar achter in..en dat kon niet in mijn hoofd.
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
HihiIk jou ook
![]()
[..]
Oh hoeft geen sorry hoorIk ga wel gewoon iets harder zitten schommelen
Wehehehehhe
![]()
![]()
Dan is ze er nietquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
D
[..]
Dan is ze er nietWant ze kan niet
Ik heb Fha toch allanger gemeet man, gek, toen ze in haar ondergoed de zee in rende en er heulemaal gekippeveld weer uit kwamquote:
quote:
Nee ik ben autistisch en nu raak ik in de war van je nieuwe ava dus nu ga ik nog meer heen en weer zitten schommelen op de bank dan normaalquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb Fha toch allanger gemeet man, gek, toen ze in haar ondergoed de zee in rende en er heulemaal gekippeveld weer uit kwam![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb Fha toch allanger gemeet man, gek, toen ze in haar ondergoed de zee in rende en er heulemaal gekippeveld weer uit kwam![]()
Oh mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
@Fles: Weet je wel hoe goed ik pizza's in de oven kan gooien!? Ik ben VET leuk!!![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ben autistisch en nu raak ik in de war van je nieuwe ava dus nu ga ik nog meer heen en weer zitten schommelen op de bank dan normaal![]()
![]()
![]()
@Suiker: Ik snap dat! Ik snap dat heeeeeelemaal!!!
@Fles: Weet je wel hoe goed ik pizza's in de oven kan gooien!? Ik ben VET leuk!!@ mezelf
Ja maar volgens mij ging jij vreemd ofzo. Of de zin werd me gewoon te langquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
![]()
ik ben zelfs van fha gescheiden zonder dat ik het zelf wist, de feeks![]()
en toch houd ik van der hoor
Maar dat is stomquote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
D
[..]
Dan is ze er nietWant ze kan niet
Ja! Toen jij 500 euro had betaald voor 2 minuten parkeren en ik bijna in mijn broek plaste, toen!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja preciesToen we keihard gezandstraalt werden en de meeuw niet vooruit kon vliegen
![]()
En nee ik kan inderdaad niet
ik weet het ook allemaal niet meerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij ging jij vreemd ofzo. Of de zin werd me gewoon te langIk weet het niet meer
![]()
Maar welhoor
Oh okee, dan is het goedquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ben autistisch en nu raak ik in de war van je nieuwe ava dus nu ga ik nog meer heen en weer zitten schommelen op de bank dan normaal![]()
![]()
![]()
@Suiker: Ik snap dat! Ik snap dat heeeeeelemaal!!!
@Fles: Weet je wel hoe goed ik pizza's in de oven kan gooien!? Ik ben VET leuk!!@ mezelf
Meeuwenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja preciesToen we keihard gezandstraalt werden en de meeuw niet vooruit kon vliegen
![]()
lief taartje,quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! Toen jij 500 euro had betaald voor 2 minuten parkeren en ik bijna in mijn broek plaste, toen!
Ja, en toen ik bijna wegwoeidequote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Precies toen jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ja! Toen jij 500 euro had betaald voor 2 minuten parkeren en ik bijna in mijn broek plaste, toen!
ohquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef PeZu het volgende:
lief taartje,
niet alle paddestoelen zijn geschikt voor consumptie hoor
als jij die schelp niet net had opgeraapt en in je zak had gedaan dan woonde je nu in Engelandquote:
maaar mag ik ook watquote:
Hello!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als jij die schelp niet net had opgeraapt en in je zak had gedaan dan woonde je nu in Engeland
Jajaaa, toen!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies toen jaEn toen mocht ik douchen bij Mart maar wel zonder Axe want allergisch
En toen ging ik vet goed helpen met de pannenkoeken bakken
![]()
@Marijke: woaah dat ziet er altijd zo melig uit![]()
En er was ook nog vlaai!!! En MPG die op chocolademelk trakteerde! (of was het Mart?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
Jajaaa, toen!
En dat was vet jammer, want Marts Axe![]()
![]()
![]()
En jij![]()
![]()
![]()
Dus jij met Marts Axe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En vet lekkere pannenkoeksels
Waarom was ik daar niet bij eigenlijk?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jajaaa, toen!
![]()
![]()
En jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flabbergasterd and let's snuggle upquote:
ohnomnomnomquote:
soro-madequote:
Jij was met vakantie toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom was ik daar niet bij eigenlijk?
En warme wc's en mensen die niet gingen zeggen dat ik als een debiel verkeerd aan het rijden was en nog meer wind en pratende marmotten en treinen en toen nog heul veul regenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef Fha het volgende:
En er was ook nog vlaai!!! En MPG die op chocolademelk trakteerde! (of was het Mart?)
Jaaaaaaaa Pannenkoekselsquote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jajaaa, toen!
![]()
![]()
En jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dawassikquote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef Fha het volgende:
[..]
En er was ook nog vlaai!!! En MPG die op chocolademelk trakteerde! (of was het Mart?)
was dat in augustus dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij was met vakantie toch?
JA? NOU?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom was ik daar niet bij eigenlijk?
quote:
Je hebt indruk gemaakt als ik dat nog correct weet dusquote:
uhm je was toch judo-en, ik judo al jaren niet meer maar ik weet nog wel datquote:
En we kregen koffie van KGquote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En warme wc's en mensen die niet gingen zeggen dat ik als een debiel verkeerd aan het rijden was en nog meer wind en pratende marmotten en treinen en toen nog heul veul regen
Kloptquote:Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm je was toch judo-en, ik judo al jaren niet meer maar ik weet nog wel dat
hajime begin was en soro made einde
als het klopt en jij het weet waarom dan die vraagquote:
Maar wel met gekke losse wc papiertjes!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
En we kregen koffie van KG![]()
En we zijn in de pornokamer geweest
Had het verband zo niet gelegdquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
als het klopt en jij het weet waarom dan die vraag_!
Ja!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar wel met gekke losse wc papiertjes!
En Marijke ging mij heeeeeel erg aan het lachen maken vlak voor jullie kwamenMaar ik weet niet meer waarom
toen ik nog aan judo deed had anton geesink nog normale oren ipv kapot gejudo-de bloemkool orenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, judo, dat is voor mij ook alweer zeven jaasr geleden ofzo
ha sensei ni reiquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had het verband zo niet gelegd
oldschool C&Hquote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
En toen kreeg ik vanmiddag op stage thee in mijn neus![]()
Is ook niet handig als je elke keer weer naar beneden moet lopenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef MPG het volgende:
Ja!!
HET KWARTJE VALT!!!!!
Die losse wc-papiertjes zijn natuurlijk multifunctioneel... in de pornokamer kun je ze als tissue gebruiken![]()
!
magneet aan eenen touwtjenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Is ook niet handig als je elke keer weer naar beneden moet lopen![]()
Ik weet ook niet meer waaromquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar wel met gekke losse wc papiertjes!
En Marijke ging mij heeeeeel erg aan het lachen maken vlak voor jullie kwamenMaar ik weet niet meer waarom
Sushiquote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen ik nog aan judo deed had anton geesink nog normale oren ipv kapot gejudo-de bloemkool oren![]()
[..]
ha sensei ni rei
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen ik nog aan judo deed had anton geesink nog normale oren ipv kapot gejudo-de bloemkool oren![]()
[..]
ha sensei ni rei
Kun je meteen vragen of er nog wat in de soep gelekt isquote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Is ook niet handig als je elke keer weer naar beneden moet lopen![]()
Hoezo is datquote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waarom
[..]
SushiVolgende week ga ik waarschijnlijk weer met Bianca
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
die van vandaag is verontrustend actueel![]()
[ afbeelding ]
Typoquote:
OMG, je doet mijn typo naquote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Typohad de shift te laat losgelaten
Dat kan gebeuren want het leek mij meerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Typohad de shift te laat losgelaten
ik bedoel van je meester (ik) niet aan hehquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
Ik heb nog steeds nog nooit sushi gegeten
Ik groet, zie je dat niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel van je meester (ik) niet aan heh
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren want het leek mij meerals je van sushi houd
Ik ben er pas sinds kort achter dat het eigenlijk best wel lekker isquote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
Ik al wel eens maar vind het niet lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
Ik weleens van die zooi van de spar hier. Weinig bijzonders. Schijnt dat Pheno dat zelf moet doenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
Lust je alle vis?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
Ja ik weet dus niet zo goed of ik wel wil.. Want ik hou niet zo van vis met echt vis smaak zeg maarquote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef MPG het volgende:
Ik ben er pas sinds kort achter dat het eigenlijk best wel lekker is![]()
...
Oja, KG's pornokamerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
En we kregen koffie van KG![]()
En we zijn in de pornokamer geweest
Van de Spar zal het inderdaad weinig bijzonders zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weleens van die zooi van de spar hier. Weinig bijzonders. Schijnt dat Pheno dat zelf moet doen
Je hebt ook gewoon vandie prakjes rijst in een zeewierblad en dan een stukje komkommer er in hoor. Of avocado of zoquote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet zo goed of ik wel wil.. Want ik hou niet zo van vis met echt vis smaak zeg maarDus nouja ik weet het niet
Of tonijnquote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon vandie prakjes rijst in een zeewierblad en dan een stukje komkommer er in hoor. Of avocado of zo
ik ben absoluut geen visfan, maar sushi is lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet zo goed of ik wel wil.. Want ik hou niet zo van vis met echt vis smaak zeg maarDus nouja ik weet het niet
Ja nee maar moet wel met vis natuurlijk ook als ik sushi ga eten ooitquote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt ook gewoon vandie prakjes rijst in een zeewierblad en dan een stukje komkommer er in hoor. Of avocado of zo
Ik ben absoluut geen vis-eterquote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
Oh fuck.
Ik weet niet zo goed wie nummer drie moet worden
Ik probeer zelf welquote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
Ik ben absoluut geen vis-eter.
Maar das denk ik vooral omdat ik het thuis nooit krijg.
Ik vroeg toch al, wat lust je wel? maak ik het voor jequote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik probeer zelf welMaar vis is ook best prijzig.. dus nouja
over dat ik niet weet wie nummer drie moet wordenquote:
ik heb liever sashimiquote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben absoluut geen visfan, maar sushi is lekker
Jamaar dingeshoeheetze houdt dus niet zo van visquote:
Bij de toko niet neequote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
mja, pakje surimi, zakje rijst en een pakje nori kosten de wereld niet hoor
Mag ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vroeg toch al, wat lust je wel? maak ik het voor je
En nummer 3 waar mee/in?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over dat ik niet weet wie nummer drie moet worden
Nou het verschilt dus heel erg hoe het bereid is.. dus ik weet het niet goedquote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vroeg toch al, wat lust je wel? maak ik het voor je
Vis met een vissmaak, maar tonijn en surimi heeft geen vis smaak en verse zalm ook niet echtquote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar dingeshoeheetze houdt dus niet zo van vis
Aha, nu ik snapquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel hoor, maak de 27e of de 28e wel watquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb eergisteren nog gegrilde roodbaarsfilet gegeten bij de lunchWas de uitdrukkelijke wens van oma dat we na afloop nog ergens met elkaar wat zouden gaan eten
En dan moest het geen broodje kroket zijn natuurlijk
![]()
Dan ga ik kijken of ik de jouwe wel lekker vindquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel hoor, maak de 27e of de 28e wel wat![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ieuw, ieuw, tonijn en zalm, ieuw!
Ik heb 4 back up pizza'squote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou het verschilt dus heel erg hoe het bereid is.. dus ik weet het niet goedDus ik moet gewoon een vuurdoop krijgen ooit
(met back up pizza in huis
![]()
)
Omaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb eergisteren nog gegrilde roodbaarsfilet gegeten bij de lunchWas de uitdrukkelijke wens van oma dat we na afloop nog ergens met elkaar wat zouden gaan eten
En dan moest het geen broodje kroket zijn natuurlijk
![]()
Ik maak het ook niet voor jou, want ik weet dat je het niet lustquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ieuw, ieuw, tonijn en zalm, ieuw!
er zaten wel een paar briljante tussenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens kijken en mee doenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zaten wel een paar briljante tussen
De mijne is zekerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef PeZu het volgende:
oma's zijn de wijste personen, althans de toffe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |