quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
winternacht betovering theequote:
Woah! Ik wil ze allemaal tegelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 18:36 schreef PeZu het volgende:
winternacht betovering thee
sinterklaas thee
zwarte pieten thee
Is goed, we hebben het er nog wel overquote:Op donderdag 11 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of Thijs dan al helemaal wakker is (zeker niet om 14:20)
Maar maar maar..mannen thuis, we bellen smsen msnen nog wel
dat magquote:
Coolquote:Op donderdag 11 november 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
dat mag![]()
Gepost vanaf mijn iPad 32 GB + 3G
Hallo Fhaquote:Op donderdag 11 november 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Cool![]()
Gepost vanonder Bolle's dikke lijf nog net via mijn laptop
ik wil ze ook allemaal proevenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Cool![]()
Gepost vanonder Bolle's dikke lijf nog net via mijn laptop
Ja ben nu eigenlijk in 2 boeken bezig. O.a. in de biografie van ex-psv-er Gilles de BIlde.quote:
oh gaan we zo doen,quote:Op donderdag 11 november 2010 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil ze ook allemaal proeven![]()
gepost vanaf mijn intel i7 4800 Ggz 16 GB ramm, 2 TB SSHD
In dat geval moet ik een foto zien. hop hop.quote:
ja dat is hipquote:Op donderdag 11 november 2010 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh gaan we zo doen,
Gepost vanaf mijn LEnovo Thinkpad W701, met i7qm processor, 6GB DDR3 SODIMM, 2x 320GB HDD, 1920x1200 100% gamut 17" Scherm, waterdicht toetsenbord, en ingebouwde magnesium rolkooi
het is dat ik geen zin heb om te wachten tot hij opgestart is, maar anders had ik vanaf mijn PIII 600mhz Laser Computer gepostquote:Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is hip
gepost vanaf sony xperia x10i bediend met mijn iphone 4 32 gb
ben je nog niet nd tandarts geweestquote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Bolle is mij aan het dood vermoorden met zijn adem
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:45 schreef PeZu het volgende:
ben je nog niet nd tandarts geweest![]()
uhm dierenarts
ik post zo wel van mijn compaq armada e500 pIII notebook uit 1999quote:Op donderdag 11 november 2010 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is dat ik geen zin heb om te wachten tot hij opgestart is, maar anders had ik vanaf mijn PIII 600mhz Laser Computer gepost
wtf waarom duurt dat lang?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
In dat geval moet ik een foto zien. hop hop.
Oh dus ik moet nog opschieten ookquote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Bolle is mij aan het dood vermoorden met zijn adem
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik post zo wel van mijn compaq armada e500 pIII notebook uit 1999![]()
Omdat die meneer die dat doet er alleen op woensdag en vrijdag is en ik werk deze maand gewoon op vrijdag dus ik moet wachten tot het december is en ik weer vrij ben op vrijdagquote:
ja man hij werkt nog perfectquote:Op donderdag 11 november 2010 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee uit welk jaar die laser is, volgens mij ook uit '99
achso dat is stomzquote:Op donderdag 11 november 2010 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat die meneer die dat doet er alleen op woensdag en vrijdag is en ik werk deze maand gewoon op vrijdag dus ik moet wachten tot het december is en ik weer vrij ben op vrijdag
Nouja beter dan helemaal niet.quote:
ja maar ik haat wachten dus dan is het stomzquote:
ach, die thinkpad van mij is ook lomp en zwaar, maar wel lekker snelquote:Op donderdag 11 november 2010 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man hij werkt nog perfect![]()
beetje langzaam en zo zwaar als een baksteen maar die kwaliteit![]()
Ach er is tenminste een punt om naar toe te leven, dus ik ben tevredenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef PeZu het volgende:
ja maar ik haat wachten dus dan is het stomz
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, die thinkpad van mij is ook lomp en zwaar, maar wel lekker snel![]()
en hoeveel laptops hebben er nou een afvoersysteem onder hun toetsenbord, en een fucking magnesium rolkooi
overigens, als we een wedstrijdje oudheid gaan doen, ik heb hier nog een Atari ST
dat is dan ook wel weer zoquote:Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach er is tenminste een punt om naar toe te leven, dus ik ben tevreden
Welk een kek apparaatquote:Op donderdag 11 november 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
ik bedoel maar, hoe awesome is dat:
[ afbeelding ]
ja man hot diggedy damn dat waren nog eens apparatenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog een Toshiba laptop die DOS draait. Ik heb er geen voeding bij, maar op 4 AA-batterijen doet ie het ongeveer een half uurtje![]()
Nee, eigenlijk meen ik dat serieusquote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
4 aa'tjes ik hoop dat je figuurlijk bedoeld
das is best knap als hij het dan nog zo lang volhoudtquote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk meen ik dat serieus
deze oude nerd heeft het over lang vervlogen tijden uit het digitale tijdperkquote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Fha het volgende:
Nou, mijn Bolle heh. Woah! Die doet het gewoon zonder stroom en batterijen. DAT is pas knap
jesus ik snap niks van wat jullie zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |