quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
SmakelijkTrev
Ik zal ook eens wat gaan maken ........
Maar wa![]()
Dank jullie welquote:Op donderdag 11 november 2010 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eetse
[..]
Ja zo sta ik ook elke dag in de supermarkt.. wat nu weer
Yup, heb straks judo en om nou pas na judo en boodschappen(lees rond een uur of 8) nog te moeten gaan eten is mij te laat afquote:
Tot laterquote:Op donderdag 11 november 2010 17:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar mee voor vandaag, lekker naar huis.
Tot vanavond
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:12 schreef Symphonic het volgende:
Tot vanavond
Tot Later Jongsquote:
whehehequote:Op donderdag 11 november 2010 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als ik veel wil bewegen en mijne piet wil laten swengelen dan steek ik hem beter in een preut
Eetse en veel succes met de lampionnenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
eten![]()
en dan toch maar lampionnen
ja ik ben een beetje fan van alex agnew en dan steek je wel wat woordjes opquote:
hier ookquote:Op donderdag 11 november 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel
Hier was het boerenkool![]()
![]()
ooh ja dat is vandaag hequote:Op donderdag 11 november 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
eten![]()
symquote:Op donderdag 11 november 2010 17:12 schreef Symphonic het volgende:
Tot vanavond
maak de lampionnen maar goed vastquote:Op donderdag 11 november 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
eten![]()
quote:
train ze trevquote:Op donderdag 11 november 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is bij tijds om al te gaan![]()
Bis Later
moet je hier komen wonen dan verleer je een hoop nederlandse woordenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben een beetje fan van alex agnew en dan steek je wel wat woordjes op![]()
laatst las ik ook echts is moois voor een beschrijving van harde tepels: de kiekens zitten door den draad.
foutjequote:Op donderdag 11 november 2010 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei later tegen Friemel, ik ga pas met 20 min
ja beetje lang reizen naar mijn werkquote:Op donderdag 11 november 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je hier komen wonen dan verleer je een hoop nederlandse woorden
daarom woon ik er ook bovenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja beetje lang reizen naar mijn werk
En wat voor een genre heb je voor een muziek dan vanavond?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben al lekker bezig met de muziek voor vanavond aan het uitzoeken
ooh doe eens een greep, ik ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 11 november 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben al lekker bezig met de muziek voor vanavond aan het uitzoeken
foute muziek dus de jaren 70 80 90quote:Op donderdag 11 november 2010 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat voor een genre heb je voor een muziek dan vanavond?
En ze dan zeker laten mee doen op het tempo van de beatquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh doe eens een greep, ik ben nieuwsgierig![]()
lil louis frecnh kissing zou ik standaard draaien
goed te doen hoor die paar minuutjesquote:Op donderdag 11 november 2010 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ze dan zeker laten mee doen op het tempo van de beat
suikertje mijn velo is gevallen in de storm en nu beschadigdquote:
kusje op je velo?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:32 schreef PeZu het volgende:
suikertje mijn velo is gevallen in de storm en nu beschadigd![]()
ooh ja hoi schat
ooh ja maar hij is hard en koud en groot hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je velo?
ik had net 4 mensen bijna onder de auto en een auto bijna in de mijne..
Hey STquote:
Maar denk ook veel langer niet tenzij je een goede conditie+uithoudingsvermogen hebtquote:Op donderdag 11 november 2010 17:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed te doen hoor die paar minuutjes![]()
Oef, dat is zeker minderquote:Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je velo?
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:34 schreef pgrferrari het volgende:
Ik voel me kut, een beetje een dip denk.
ok dan deze http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DMHT44ABJV3F.mp3quote:Op donderdag 11 november 2010 17:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
[..]
Maar denk ook veel langer niet tenzij je een goede conditie+uithoudingsvermogen hebt
ja, mensenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:34 schreef PeZu het volgende:
ooh ja maar hij is hard en koud en groot hoor![]()
ooh dat is ook schrikken? beetje bijgekomen?
Maar het is gelukkig allemaal goed afgelopen toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je velo?
kusje op je dip!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:34 schreef pgrferrari het volgende:
Ik voel me kut, een beetje een dip denk.
Die ook wel en daarbij zit ook al geluidseffecten dus dat hoef je zelf ook al niet meer te doenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
ok dan deze http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DMHT44ABJV3F.mp3
Ik moest lachenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je dip!![]()
zakje chips erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |