quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
tofquote:Op donderdag 11 november 2010 16:15 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets dus met een heel licht motief en zonder die diamanten metaaltjes
geen enkele winkel heeft et montuur die ik wilquote:Op donderdag 11 november 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof
ik ging ook kijken voor een nieuwe bril... maar kon niks leuks vinden
heey trevquote:
ik vind het ook echt lastigquote:Op donderdag 11 november 2010 16:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen enkele winkel heeft et montuur die ik wil
ja dat had ik ook, ik zocht al 2 jaarquote:Op donderdag 11 november 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof
ik ging ook kijken voor een nieuwe bril... maar kon niks leuks vinden
dus ik hou het even op deze
ik wil een rond montuur ala lennon stijlquote:Op donderdag 11 november 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het ook echt lastig
Ik ben wel heel erg blij met deze hoor dus ik hoop dat hij nog lang mee gaat
Maarja wil er toch 1 op reserve
die zag ik vandaagquote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil een rond montuur ala lennon stijl
ik sta gelukkig nu ook 2 jaar stil op dezelfde sterkte, deze bril heb ik dus ook al 2 jaarquote:Op donderdag 11 november 2010 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat had ik ook, ik zocht al 2 jaar![]()
dus toen dacht ik ik pak gewoon zo'n dik montuur en het stond vet goed![]()
dus en ik had na 10 jaar nog steeds dezelfde sterkte
niet dat ik geen andere brillen had maar steeds dezelfde sterkte
Dan koop je er toch eentjequote:Op donderdag 11 november 2010 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil een sjaakiebas in de auto.
waar?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
die zag ik vandaag![]()
ik dacht nog vette hippie bril
ja dat is wel lekker, of je moet zo'n abonnement afsluiten dan betaal 3,50 per maand ofzo en elke 2 jaar een nieuwe bril ongeacht wat ze dan kosten.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik sta gelukkig nu ook 2 jaar stil op dezelfde sterkte, deze bril heb ik dus ook al 2 jaar
bij de hans andersquote:
een wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil een sjaakiebas in de auto.
welke stad hier heb ik em niet gezienquote:
amersfoortquote:Op donderdag 11 november 2010 16:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
welke stad hier heb ik em niet gezien
nah dat vind ik dus niks, want dan zal je net zien dat je niks kan vindenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is wel lekker, of je moet zo'n abonnement afsluiten dan betaal 3,50 per maand ofzo en elke 2 jaar een nieuwe bril ongeacht wat ze dan kosten.
wtf een tientjequote:Op donderdag 11 november 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nah dat vind ik dus niks, want dan zal je net zien dat je niks kan vinden
mijn vorige bril kostte toch maar een 10tje
hmmz moet ik toch maar es effe heen danquote:Op donderdag 11 november 2010 16:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
amersfoort![]()
bij het voor hem & haar gedeelte
die van mij kostte 110 euroquote:Op donderdag 11 november 2010 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf een tientje![]()
deze kost 120 meen ik maar ik krijg het weer terug vd verzekering.
ooh ja daar ga ik ook vanuit ja, de bon is al op de bus gedaanquote:Op donderdag 11 november 2010 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die van mij kostte 110 euro
en ik kreeg 100 euro vergoed vd vezekering..
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef PeZu het volgende:
ooh ja daar ga ik ook vanuit ja, de bon is al op de bus gedaan
overdrijven is ook een vak he?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef Symphonic het volgende:
Elke keer als ik ff iets anders doe zijn we een topic verder
Heb je er een. Een wat, eigenlijk?quote:
Waarom niet?quote:Kan niks inbouwen...
Nee. Want wat is het eigenlijk?quote:En weet je hoeveel dat kost?
Dat heb ik ook met werkenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef Symphonic het volgende:
Ligt er aan door wie je het laat doenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dan?
Kan niks inbouwen...
En weet je hoeveel dat kost?
Ja, dat was vroeger toch ook zoquote:Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef Symphonic het volgende:
nee ik overdrijf niet, het is serieus zoquote:Op donderdag 11 november 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak he?
ja de collectie wisselt heel snelquote:Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik wil wel weer een nieuwe bril, ik geloof dat ze elke maand nieuwe monturen binnen krijgen dus ik zie het wel,loop gewoon zo nu en dan naar binnen
oh mag ik nog even ik heb al een half uur weeeeeekend![]()
![]()
al sik met mijn ogen knipper zit ie volquote:Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef Symphonic het volgende:
en papierquote:Op donderdag 11 november 2010 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat was vroeger toch ook zo? Met eer-ik en OA
Ik heb het over de bas en het inbouwen samen.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met werken![]()
[..]
Ligt er aan door wie je het laat doen
Ja, papierversnipperaarquote:Op donderdag 11 november 2010 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de collectie wisselt heel snel
[..]
al sik met mijn ogen knipper zit ie vol![]()
[..]
en papier
en ik jaquote:Op donderdag 11 november 2010 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, papierversnipperaar![]()
En jj....!
Ik kijk te vaak naar je avatarquote:Op donderdag 11 november 2010 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik ja![]()
ik al heel wat gepost hier voor mijn terugkeer dan heh![]()
heel wat ksc's geopend ook![]()
kijk uit hij rolt weg_!
en memento mori is die er nog wel eens
Ja, ik kwam laatst nog een screenshot tegen, waar buzzer eer-ik op zwart had gezet wegens misbruik van modknopjesquote:Op donderdag 11 november 2010 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik ja![]()
ik al heel wat gepost hier voor mijn terugkeer dan heh![]()
heel wat ksc's geopend ook![]()
kijk uit hij rolt weg_!
en memento mori is die er nog wel eens
ben net wakkerquote:
smakelijk trevquote:
eetsequote:
Ja zo sta ik ook elke dag in de supermarkt.. wat nu weerquote:Op donderdag 11 november 2010 16:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
SmakelijkTrev
Ik zal ook eens wat gaan maken ........
Maar wa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |