Ja hoor, behalve dan dat mijn lontje iets korter werd waardoor ik de TNTmeneer die mij de weg naar huis versperde een hartverzakking bezorgde (ach, bezorg ik TNT ook eens watquote:Op donderdag 11 november 2010 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het is gelukkig allemaal goed afgelopen toch?
zonder licht rijders en geen hand uitstekers!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, mensen![]()
![]()
alle vier de fietsers reden spook en zonder licht (waaronder een moeder met een zoontje naast zich![]()
)
en de auto die bijna in de mijne zat besloot dat het te lang duurde om te wachten op de stilstaande auto's op de rotonde, dus die ging ook maar even spookrijden..en zag mij daarbij over het hoofd![]()
![]()
Ken je ook niemand die het kan?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:40 schreef pgrferrari het volgende:
Deze vindt ik wel wat:
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=371776
Maar ik kan dat niet aanleggen.
ja, en spookrijdersquote:Op donderdag 11 november 2010 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonder licht rijders en geen hand uitstekers!
vd week ook zo'n mooie jongen, snijdt mij af (rijdt zelf zonder licht en signalen) en begint te schelden, ik doen mijn ipod uit en vraag is er iets, komt heel stoer aangereden en schelden, en toen bots ik trap zijn fiets met hem erop omver en toen reed ie snel weg_!
lusiter deze eensquote:Op donderdag 11 november 2010 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
Pezu, je liedje liep weeeeer abrupt af (nog wel op het hoogtepunt)
deze is beter
ja dat ook ja en dan ook nog zonder lichtquote:
Nee.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ken je ook niemand die het kan?
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Knuffels zijn welkomBoh, wat had ik een kut dag
Hey Marijkequote:Op donderdag 11 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Das balenquote:
Knuffel vanuit de treinquote:Op donderdag 11 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
[Gratis] Knuffelsquote:Op donderdag 11 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Ik heb super kut geslapen, heb barstende hoofdpijn (heb al 2 paracetamolletjes op maar ik heb nog steeds stekende hoofdpijn), werk was eerst wel leuk maar daarna 3 uur lang half zitten slapen met hoofdpijn in een te warme ruimte met presentaties, toen heel veel wind en regen met hoofdpijn en voel me super kutquote:
* pgrferrari geeft alles van zijn liefde aan Marijkequote:Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb super kut geslapen, heb barstende hoofdpijn (heb al 2 paracetamolletjes op maar ik heb nog steeds stekende hoofdpijn), werk was eerst wel leuk maar daarna 3 uur lang half zitten slapen met hoofdpijn in een te warme ruimte met presentaties, toen heel veel wind en regen met hoofdpijn en voel me super kut![]()
Ik wil gewoon slapen en dan morgen pas weer wakker worden...
ik kan klaas vaak wel even bellenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb super kut geslapen, heb barstende hoofdpijn (heb al 2 paracetamolletjes op maar ik heb nog steeds stekende hoofdpijn), werk was eerst wel leuk maar daarna 3 uur lang half zitten slapen met hoofdpijn in een te warme ruimte met presentaties, toen heel veel wind en regen met hoofdpijn en voel me super kut![]()
Had ik al gepostquote:
ga dan gewoon lekker in bed liggen gekkie.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb beide gekocht en en winternacht betovering thee zomgquote:
Heequote:
Nee, dat zal wel weer nietquote:Op donderdag 11 november 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier is dat nooit trouwens.
Rokjesquote:Op donderdag 11 november 2010 17:58 schreef PeZu het volgende:
Sint Maarten, Sint Maarten
De koeien hebben staarten
De meisjes hebben rokjes aan
Daar komt Sinte Maarten aan
Carnaval jeweetz.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel weer niet![]()
Zal wel iets met carnaval zijn ofzo
was?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:59 schreef Ferb het volgende:
Het was best wel heel erg verpaupert weer vandaag
Heel de oven nog niet warm. Staat een huisgenote een beetje glazig naar het fornuis te kijken. "Hmm. Duurt wel lang he. Hmm. Mja. "quote:
Dag meneer.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:01 schreef pgrferrari het volgende:
Ben weg
Weet niet of ik vanaaf nog online kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |