Met SMS utility en Gamequote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en daar zit een klein telefoonboekje achterin
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
de 6150 is idd ook één van die toestellen die "de beste telefoon ooit" genoemd worden. Zoals wel meer Nokia's van rond die tijd trouwens
Ik heb nu dus de 3410 weer opgesnorkeld en die kan serieus internetten :d Ho cool is datquote:
Was het maar kut dan had je nog watquote:
ik vind dat zo'n rare samentrekking van woorden, een kut is niet iets wat ik als koud en vies ervaar dus waarom dat wel voor iets als zulk weer gebruikenquote:
ieuw!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef Symphonic het volgende:
ik heb lekker een biertje gepakt, die had ik wel verdiend vond ik zelf
goed plan, mijn nieuwe kopjes/glazen ontmaagdenquote:
nieuwe? wavvoor dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan, mijn nieuwe kopjes/glazen ontmaagden
maar het is wel nat en winderig buiten!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n rare samentrekking van woorden, een kut is niet iets wat ik als koud en vies ervaar dus waarom dat wel voor iets als zulk weer gebruiken
het is al twee dagen een onbegrijpelijk gekkenhuis.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ieuw!!
maar fijn dat jij het lekker vindt![]()
heb je zo hard gewerkt vandaag?
sodeju!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef Symphonic het volgende:
het is al twee dagen een onbegrijpelijk gekkenhuis.
Ik heb gisteren over gewerkt tot ruim half acht
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
maar het is wel nat en winderig buiten!
ik vond ze mooi, daarvoorquote:
nat ok maar een winderige kutquote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar het is wel nat en winderig buiten!
nee, wavvoor, niet waarvoorquote:
verkapte kijk mij geen pm hebben postquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sodeju!
geniet van dat bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |