Bolle is ook al 4quote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef PeZu het volgende:
deze oude nerd heeft het over lang vervlogen tijden uit het digitale tijdperk
door jouw mond ruik verhaal ben ik nu obsessief met een colibri in mijn mond bezigquote:
Wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef PeZu het volgende:
door jouw mond ruik verhaal ben ik nu obsessief met een colibri in mijn mond bezig_!
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
De HP OmniBook 300
[ afbeelding ]
De Muis. Popt uit de zijkant als je op de ronde knop duwt. Het plastic reepje is star en dat is de manier waarop muisbewegingen overgebracht worden. Geen lichie, geen balletje.
[ afbeelding ]
Onderkant en 4 x AA batterijenvak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jesusquote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
een mini dildo met flosdraad en tandenstoker die naar mint smaakt
waarom? weet je hoe lekker en frisquote:
Omdat ik het ook wel red met tandenpoetsen en flossenquote:
Awesomecakequote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
De HP OmniBook 300
[ afbeelding ]
De Muis. Popt uit de zijkant als je op de ronde knop duwt. Het plastic reepje is star en dat is de manier waarop muisbewegingen overgebracht worden. Geen lichie, geen balletje.
[ afbeelding ]
Onderkant en 4 x AA batterijenvak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik bakken als je komt etenquote:
Woaaah en dat we een stukkie eten assie nog warm is?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik bakken als je komt eten
deze minder oude nerd had het over zijn eerste computersquote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze oude nerd heeft het over lang vervlogen tijden uit het digitale tijdperk
ja maar ik ben een beetje mal, ik poest mijn tanden eerst handmatig met een borstel met flosfunctie (quote:Op donderdag 11 november 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik het ook wel red met tandenpoetsen en flossen
Nee! Want laatste keren was het elke keer koffie dus nu moet iedereen verplicht thee!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef MPG het volgende:
Knuffelen
Pizza![]()
Thee. Mag ik geen koffie? Of warme sjokiemel?
Pas je op dat je nog glazuur overhoudt?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef PeZu het volgende:
Ja maar ik ben een beetje mal, ik poest mijn tanden eerst handmatig met een borstel met flosfunctie (_! ) daarna electisch en dan 's avonds met de colibri
![]()
en ook weer poetsen maar dan 1x
Nee precies. Ik heb ook nog ergens een mobiele telefoon die op AA-batterijen kan werkenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
en dan dat vakje vd batterijen![]()
zulke handige zaken zie je nu niet meer
Jij welquote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef MPG het volgende:
Knuffelen
Pizza![]()
Thee. Mag ik geen koffie? Of warme sjokiemel?
Vooruit dan. Maar wel knuffelen danquote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee! Want laatste keren was het elke keer koffie dus nu moet iedereen verplicht thee!![]()
Jeejquote:
Jij mag datquote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaaah en dat we een stukkie eten assie nog warm is?![]()
Symquote:
Uhuquote:
ja dat is er vast een van motorola, die had mijn zusje ookquote:Op donderdag 11 november 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies. Ik heb ook nog ergens een mobiele telefoon die op AA-batterijen kan werken
En die muis iddhandig opgelost van die boys toen
jaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas je op dat je nog glazuur overhoudt?
Goaaf!!!quote:
En moet je nou nog lang in therapie of is er geen hoop?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef PeZu het volgende:
ja![]()
maar ik poest ook met kruiden heh
ooh ja ik moet ook altijd na het poetsen 2 minuten gorgelen met de resten en water
Nee een Pocketline Swing van de KPNquote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is er vast een van motorola, die had mijn zusje ook
nee met wassen heb ik ook zo'n verplicht patroon dat komt omdat ik zelf hevige braakreflexxen heb als ik iets vies ruik (koelkasten, mensen) dan wil ik altijd 100% zeker zijn dat ik op en top frisser dan fris ruikquote:Op donderdag 11 november 2010 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
En moet je nou nog lang in therapie of is er geen hoop?
met zo'n kekke riemclip met draaipunt waardoor hij letterlijk swingde aan je broek en dat kapje dat je over de toetsen kon schuivenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een Pocketline Swing van de KPN
Hihi okequote:Op donderdag 11 november 2010 19:25 schreef PeZu het volgende:
nee met wassen heb ik ook zo'n verplicht patroon dat komt omdat ik zelf hevige braakreflexxen heb als ik iets vies ruik (koelkasten, mensen) dan wil ik altijd 100% zeker zijn dat ik op en top frisser dan fris ruik
En zoeen enorme antenne die je eruit moest trekken jaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
met zo'n kekke riemclip met draaipunt waardoor hij letterlijk swingde aan je broek en dat kapje dat je over de toetsen kon schuiven
ja maar idereen heeft zijn dingetje en regeltjesquote:Op donderdag 11 november 2010 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi oke![]()
Ik heb wel verplicht patroon in de zin van dat ik altijd alles (douchen, klaar maken voor bed enzo) allemaal in dezelfde volgorde doe, maar verder niet
wil je een dopio of ristretto? dan wordt je gelijk wakkerquote:
Die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zoeen enorme antenne die je eruit moest trekken ja
Ik wil een cappuccino van ristrettoquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar idereen heeft zijn dingetje en regeltjes![]()
[..]
wil je een dopio of ristretto? dan wordt je gelijk wakker
Die had ik wel als speelgoedquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die heb ik ook gehadEn met zo'n klep, die je naar beneden moest klappen om te kunnen praten
lastig om die kwijt te raken dat merkte je iig meteenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zoeen enorme antenne die je eruit moest trekken ja
ik heb melk, magnetron en een kloppertje dus dat kanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil een cappuccino van ristretto
nee deze klep schoof je er helemaal afquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehadEn met zo'n klep, die je naar beneden moest klappen om te kunnen praten
die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb melk, magnetron en een kloppertje dus dat kan![]()
[..]
nee deze klep schoof je er helemaal af
dit is hem
[ afbeelding ]
Geweldig apparaat idd. Nooit meer een foon in zo'n hoerenkleur gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef PeZu het volgende:
nee deze klep schoof je er helemaal af
dit is hem
[ afbeelding ]
cool!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal zo weer eens een staatsieportret maken met alle telefoons die ik hier heb liggen trouwens
die van mij is gejat tijdens een meet, en de rest van de inhoud van mijn auto ookquote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geweldig apparaat idd. Nooit meer een foon in zo'n hoerenkleur gehad
ja die dingen, je kon er echt niks mee maar je was wel tofquote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb deze![]()
[ afbeelding ]
en de oude versie daarvan
[ afbeelding ]
rot fokkersquote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van mij is gejat tijdens een meet, en de rest van de inhoud van mijn auto ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |